elektronsüüde
elektronsüüde
elektronsüüde
Ma tahaksin panna 2101 mootorile elektronsüüdet. Kas sllisel asjal on mõtet ja kuidas seda teha?
Kas 2108 jupid sobivad selleks? Mida ma peaksin ostma / ümber tegema?
Kas 2108 jupid sobivad selleks? Mida ma peaksin ostma / ümber tegema?
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Ma leidsin http://www.ladaclub.hu/muszaki/musz_elk ... di_en.html (inglise keeles) õpetuse kontaktide poolt tüüritava elektronsüüte ehitamiseks. Siiski ma mõtlen, et äkki tasuks ikkagi panna 2108 jagaja, kuna sellel on Halli andur ja viimane peaks andma parema süütestabiilsuse.
Niisiis küsimused:
1) kas 2108 jagaja sobib 2101 mootori otsa?
2) kuidas 2108 jagaja külma ja niiskust talub?
Tänud juba olemasoleva info eest!
--
Crusader
Niisiis küsimused:
1) kas 2108 jagaja sobib 2101 mootori otsa?
2) kuidas 2108 jagaja külma ja niiskust talub?
Tänud juba olemasoleva info eest!
--
Crusader
elektronsüüde
08 jagajat sa ära nüüd küll aretama hakka sinna see oleks mõtetu vaev on olemas ju 1500-le mootorile tehtud jagajad ka halli anduriga ja täitsa töötavad poest ostes uus maxab u 500 kr kasutatud - alla poole sellest. Ainuke asi mis teha vaja on kui sul on 1,3 ne või 1,2 ne mootor on seib jagaja alla sest 1,5 sel plokil on jagaja võll pikem.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Praegu müüakse poes Halli anduriga jagajaid nii kõrgematele kui madalatele plokkidele. Hind on neil sama. Tartus ühes poes oli 600.- (või 620) Juurde pead ostma veel süütepooli (uuena ca. 100.-) ning süüte kommutaatori, mis muidu maksab ka mingi üle 600 so. vene oma aga tolle võid võtta lammutusest. Soovitatavalt mõne karpaga Audi pealt Boschi oma, peaks sõltuvalt kohast saama 200 - 400.-
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Kas keegi on katsetanud, kui suur vahe on erinevatel süüdetel? Kui palju kütusekulu vähenemist/võimsuse kasvu annab kontaktide poolt juhitav elektronsüüde ja Halli anduriga süüde?
Ja siis mind huvitaks veel, mis on kommutaator - kas see on see elektroonika, mis vastavalt Halli anduri poolt antud impulssidele reaalselt süütevoolu katkestab?
Aitäh vastamast!
Ja siis mind huvitaks veel, mis on kommutaator - kas see on see elektroonika, mis vastavalt Halli anduri poolt antud impulssidele reaalselt süütevoolu katkestab?
Aitäh vastamast!
Kütusekulus nüüd vaevalt märgatavat vahet on, lihtsalt käima läheb paremini ja käib ühtlasemalt halli anduriga süütesüsteemi korral. Kommutaator on jah tõesti see mis saab impulsid halli andurist ja siis katkestab süütepooli voolu. Kütusekulu väheneks kui panna täiselektrooniline süüde nii ,et jagaja läheks ka minema ja igal silindril oleks oma süütepool ja süütehetke reguleerimine läheks elektrooniliseks (täpsemaks).
-
mMike
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 81
- Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Subaru Forester 116kW
- Kontakt:
Kütuse kulu on otseselt seotud sekundaar
pingega ehk siis, kui vihane laks silindrisse lendab. 08 süütepool annab välja umbes 24kW võrreldes kontaltidega pooli puhul 12kW. Kütuse kulu väheneb seetõttu, et segu saab lahjemaks keerata ja mootorb käib ikka ühtlaselt. Seda ma panin tähele esmalt kui kontaktidega junni mootorilt maha kakkusin. Praegu otsin veel vihasemat süütepooli.
pingega ehk siis, kui vihane laks silindrisse lendab. 08 süütepool annab välja umbes 24kW võrreldes kontaltidega pooli puhul 12kW. Kütuse kulu väheneb seetõttu, et segu saab lahjemaks keerata ja mootorb käib ikka ühtlaselt. Seda ma panin tähele esmalt kui kontaktidega junni mootorilt maha kakkusin. Praegu otsin veel vihasemat süütepooli.
Tahad ka panna 60 000 voldist (60 KV) süütepooli nagu üks scorpamees ta pärast kurtis et üle lööb see väljendus siis selles et kui pimedas töötava mootoriga kapott lahti teha siis oli jagaja ümber näha sinine helendav ring
Minumeelest oleks mõtekas panna igale silindrile oma süütepool ntx 08 oma kasvõi saaks üldse jagajast lahti ja süütepinge võiks olla kasvõi see 60 KV iseasi on muidugi selle asja maksumus kes teeks või kust saaks sellise elektroonika mis suudaks juhtida 4 süütepooli ?

Äkki kannataksid natuke kuna sellega veel tegeletakse!Originaali postitas killercop
palju võix umbes see elektronsüüte värk kokku maksma minna 1,3 sele mootorile..annax see jõudu ka juurde. või on kellelgi kogu see elektronsüüte värk müüa???
Kuid kui asja saab, on see kõik väga leidlik ja sobilik IGALE ladale!
No nii, ma peale pausi jälle küsimas 
Kas on mingit märkimisväärset vahet, et kas osta uus või kasutatud kontaktivaba jagaja? Kas seal jagaja võll kulub ruttu (kontaktidega jagajal see kulub aeg-ajalt ära)?
Kas tasuks hankida 08 süütepool või hoopis äkki mingi lääne auto oma (sel juhul siis sama auto oma, millelt kommutaator pärineb)?
Olen vahepeal niipalju uurinud, et Tallinnas Tehnika tänava poes on uus kontaktivaba jagaja 445 krooni.
Aitäh!

Kas on mingit märkimisväärset vahet, et kas osta uus või kasutatud kontaktivaba jagaja? Kas seal jagaja võll kulub ruttu (kontaktidega jagajal see kulub aeg-ajalt ära)?
Kas tasuks hankida 08 süütepool või hoopis äkki mingi lääne auto oma (sel juhul siis sama auto oma, millelt kommutaator pärineb)?
Olen vahepeal niipalju uurinud, et Tallinnas Tehnika tänava poes on uus kontaktivaba jagaja 445 krooni.
Aitäh!
kui on kasutatud siis kontrolli üle et jagaja võlli lõtk ei oleks ülemäära suur ja ega seal muud polegi. Kontakte seal ju pole mis saaks kuluda. Muidugi seda võiks ka kontrollida kas andur üldse funkab need halli andurid lähevad ka läbi vahest. Ma usun et esialgu on 08 oma täiesti piisav sama ka kommutaatoriga 08 süütepool pidi ikkagi 25 000 volti välja andma ju päris hea latakas võrreldes tavalise süütepooli 12 000 voldiga.
noh jah, täitsa päri, kuid kõikidest väikestest asjadest algavad SUURED.... ja ma arvan, et Sina ei ole õige mees ytlema, mis kellelgil mootori südames tuksub jne. no see on näide....Originaali postitas sigle
Mis sa ikka leiutad. Katse aeg sõltub ikka enamasti sõidust. Kiirematel puskadel ju 1 süütepool (teine tagavaraks). Hallianduriga jagaja annab ju ka laksu kätte.
samas ei vaidle vastu et mõni SÕIDAB lihtsalt kiiremini, ka kehva masinaga,
kuid kui minu tulemusi silmas pead, siis anna andeks aga kogemusi napib ja trenni ei ole raha teha, seega panen oma viimsedgi säästud tehnika arengule....süütepoole jõuan ikka osta:)
see kõik nüid OT, aga kaudselt ikkagi:)