Probleem algas sellest, et algul ütles üks ari töölepingu üles siis sai uus ari koos tapletiga peale osta. Algul töötas korralikult kuid paaripäevapärast ühest kurvist paremale pöörates kadus laadimine ära kuid mitte täielikult ehk ennast hoiab elus kuid teisi tarbijaid ja akut ei suuda täis laadida. Samas töötaval mootoril akujuhtme mahavõtmisel sureb mootor välja. Poest sai osta kasutatud generaator kuid midagi ei muutunud. Mis võib sellist jama korraldada?
see on se 05-te üks põhivigadest -- mootori kapoti all paiknev kaitsmeteplokk, mis saab niiskust ja soojust, omal oli hulga aega: laadib- ei laadi, salongituled põlevad-eipõle, seletamatul kombel korralik aku mootori mittetöötades täielikult tühjeneb jne. Asja vastu aitas see, et sai ploki plaat välja võetud ja kahtlased joodised üle tinutatud ja kogu asi piiritusega puhtaks pestud -- probleemid kadusid.
Lihtsam variant on uus kaitsmeplokk panna -- usun, et Ardil on neid plokke lademes
vabandan et segan teemale vahele.Mis siis teha kui genekas laeb üle? seda, et ta üle laeb järeldasin näidukist mis süüte sisse panemisel on ilusti 12 aga nii kui tööle panen lendab lõppu (16 peale).See üle laadimine on juba söönd 3 tulede lülitit kahe kuuga.Aidake!
vaheta tablett ära. ja kontrolli harjasi. pärast pikka sõitu kontrolli akut, kui ta tõesti üle laeb, siis aku keeb ja varsti ei kõlba see enam millekski! tegutse kiiresti! omad kogemused
mul on 06 el selline jama jälle et kui sõidan siis mingi hetk enam genekas ei lae vajutan siduri alla ja annan paar korda gaasi siis hakkab jälle tööle ei ole veel saanud aega lahti võtta aga kas võib olla et harjad on kinni või kulunud ? ehk keegi teab
täitsa võimalik et võivad harjad kulunud olla kuid samas võib mingi juhe katki olla kord annab ühendust kord mitte, et kontrolli ka juhtmad üle mis kenekasse lähevad
mul on peal veel gaz53 genekas mis akkas sinna ainult natuke tuli ümber teha ... see laeb muidu vähem aga piisavalt et lada toita peab vaatama kas sellel harju veel kuuri all on või äkki keegi teab kas sinna lähevad lada geneka harjad ...
nii panis siis peale 05 geneka 55A ja juhtus sedasi et kui olin kõik juhtmed külge pannud ja auto käima pannud siis oli kõik korras kuid kui oli vaja auto seisma jätta siis keera süütelukku palju tahad ei miskit kisu aku juhtmed maha ei midagi siis kiskusin välja genekast selle pisikese juhtme mis käib pistikuga ja kõik oli korras ... siia maani sõidan nii et seda juhet ei pannud sinna ja kõik paistab töötavat ... milleks see juhe seal olema peab ...?
nii uurisin seda asja väheke ja selgus et veoauto genekas tahtis süütepoolist eraldi ergutust saada ja sellest ka põhjus miks auto seisma ei jäänud ... otsisin ülese selle õige akutule juhtme mis sinna käis ja ühendasin kuid arvatavasti on see pirn armatuuris läbi põlenud igatahes minul ta tööle ei hakka ... muidu süsteem kõik korras =)