Algselt postitas: doris
Keskluku mootor 100kr ja peale panek 100kr uks
Aga kust ma selle terve puldiga komplekti saaksin?
Palun natuke täpsemat infi;)
Ja siis selline küsimus ka, et kas kesklukku on võimalik nii ka tööle saada kui võtan ööseks akujuhtme maha, et saaks kuidagi otse ühendada akuga või kuidagi?
mille kohta sa inffi küsid?
mootori paigaldamisest lada ustele kahjuks pilte küll pole..
puldiga komplekti saad ikka poest. lihtsaid keskluku juhtimisplokke müüvad erinevad elektrooonika- ning autokauplused..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: Ladarider
Arvan, et millalgi ostan siis komplekti ära.
PS. Akujuhtme võtan maha ööseks igaksjuhuks, äkki võib lühis tekkida või midagi.
Lihtsam oleks vast massilüliti vahele panna, hoiaks aega ja vaeva kokku.
Nii küsimus ka mul tekkis. Nii kas on ka siukseid komplekte müügil. Kus on ainult kesklukk. Nagu alarmi vaja ei oleks. Et peaasi et 2 ust käivad ja puldist ahti ja kinni. Et ainult mugavusest. Et ei ole mõte varaste eest.
Et palju siuke asi maksta võiks koos paigaldusega.
võid proovida uusi patakaid kuid minul on auto peal cobra alarm ja ka temal on raadius ainult 3 - 4 meerit ... muide mida kvaliteetsem alarm seda väiksem on raadius .. osadel alarmidel on veel autos see silm millel peab olema puldiga silmside ... see teeb signaali püüdmise kõrvaliste isikute poolt palju raskemaks ...
Need millel peab silmside olema need peaksid töötama infrapunaga (nagu telekapuldid).
Kui alguses oli vastuvõtu raadius suurem ja nüüd väiksemaks jäänud siis arvatavasti puldi patareid vanaks ja nõrgaks jäänud. (külmaga patarei mahtuvus väheneb nagu auto akulgi)
Aga kui koguaeg vastuvõtu raadius väike olnud ja signalisatsiooni tehnilistes andmetes antud suurem siis autos vastuvõtja/antenn kehva kohta paigaldatud (auto kereplekist raadiolained (infrapuna korral valgus) läbi ei lähe)
Aga tegelikul ei tea ma sinadest midagi ja ei ole ühtegi näppinud ega paigaldanud!
Algselt postitas: siim789
Võtsin siis lüliti välja ja kurat igavene posu juhtmeid taga
räägi jah kuhu sa lüliti paned...
stange alla ära pane midagi... oksüdeerub ära ja hakkab jama tekitama..
releega saad lahendatud oma ohutulede mure... ühendad ühe kontaktipaariga ntx vasaku suunarelees ära, et vasak hakkaks vilkuma ning siis teise kontaktipaariga ühendad vasaku ja parema kontuuri kokku
kõik ühendused tinuta ilusti üle ning kaitse joodis korrosiooni eest.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
aga ohutulede lüliti juurde peaks ju tulema mõlema relee miinusjuhe teatud klemmi alla ja siis teise klemmi alt välja minna... kui nende klemmide vahel kasutada ukse vahel olevat laelambi lülitit peaks asi korras olema aga äkki keegi oskab öelda mis juhtmed selle ohutulede lüliti taga on?
kõige lihtsam võta relee 12V ühenda relee juhitavad otsad ohutulede/signaali juhtmetetega(et tekkiks vooluring) ja releed juhi oma ukse lülitiga ja ukse lülitid juhid lülitiga mis on sul iluvõre vahel (Aga ei ole eriti tark tegu öelda kus sul lüliti on.)
Olen mitmes teemas näinud soovitusi paigalda bensiinipaagi luugile signalisatsiooni andur. Kuidas sellist asja sinna üldse paigalda saab. Harilikud lülitid, mis näiteks luukidele paigaldatakse sinna ei sobi, kuna nimetatud luuk käib ju üsna kergelt. Lüliti lükkaks luugi lihtsalt lahti. Nõrgem vedru poleks ka teab mis hea lahendus:rolleyes, pidavat üsna ruttu töölepingu üles ütlema.
Rääkisin ühe elukutselise signalisatsioonide paigaldajaga ning temagi ei osanud sinna midagi töökindlat pakkuda. Foorumis on küll räägitud, kuid kas keegi midagi reaalselt on teinud?
seda on aastaid lahendatud herkoni ja magnetiga.. mõlemat saad poest.
magneti liimid topeltteibiga luugi sissepoole ning herkoni paigaldad vastaspoolele.. väga hea kasutada nõuka aegseid kappide sulgurites olevaid magneteid
herkon=magnetlüliti hermeetilises klaaskorpuses.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."