Jama Laadimisega!!

Jama Laadimisega!!

Audio, elektrisüsteem, turva
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Süsteemid on sellised, et see teema hakkab pihta kui voltmeetrilt vaadates jõuab seier tagumise rohelisse kasti, sealt loobib kasti ette tagasi ja ongi disko! :)
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Hallo! Selline jama on, et peale uue muusikasüsteemi installerimist, ei jõua genaraator tarbijaid korralikult ära toita, on kellelgi mõningaid soovitusi? Sobib klassikule mõne uuema auto genekas ka? (Harjad on genekal uued, ennem oli juba probleeme originaal tarbiajte korraliku ära toitmisega. Raamatu järgi peaks kõik genekad tootma 40 ampertundi, kuigi mu "nullviiel" oleks genaraatori laadimine täiesti piisav. )

[Muudetud: 1-1-2009 MuKi14]
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

05-ega probleeme ?
Kui jh, siis pidavat sobima uuema niva genekas... millel suurem laadivus
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Ńiva 80 A on hea küll.Läheb kohe peale ja toidab ära kui väga raju pole.Endal peal.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Nagu Grimes-i jutust aru sain, siis näiteks minu 2103-le on keerulisem seda Niva 80A genekat peale panna?
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Mix?seal pole muud,kui geneka kronsa niva oma ja pingutuskronsa vist oli ka.Üks juhe vähem genekal.Ei muud kunsti.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: zigulimasuurik
Ńiva 80 A on hea küll.Läheb kohe peale ja toidab ära kui väga raju pole.Endal peal.
kust said;)? pingutus on natuke teistmoodi vist kui tavalisel genekal-pildipealt. Ja kas uue niva geneka rihmaratas on ka sama diameetriga mis vana niva/lada genekal?
Festina lente!
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Minul kah juba mõni aeg tagasi laadimisega mingi jama tekkinud.

Tühikäigu pööretel on laadimise seier valges alas ja punase alguses, samuti ka siis kui maanteekiirusel täistuled peale panen. Samuti pendeldab osuti punasesse ka tühikäigu pööretel, kui suund vilkuma lülitatud. Maanteel sõites nagu on enamvähem pooltuledega... püsib ilusti rohelise ala keskel. Kui seier, sinna valgesse/punase algusesse langeb on kohe näha kuidas armatuurivalgustus tuhmiks muutub.

Teinud olen nii palju, et vahetasin pingeregulaatori/tableti ära. Harjad tundusid normaalsed. eelmise aasta lõpus sai ka geneka põhjast dioodsild (vist nimetati nii) ära vahetatud.

Kuskohast võiks veel viga otsida, et miks ta korralikult laadida ei jõua?


edit:

Mina sain oma laadimise korda. Kiskusin geneka lahti ja tuli välja, et ühe dioodi küljest oli juhtm kinnitus kruvi punuma pannud ja juhe ripnes niisama lahtiselt geneka sees.

[Muudetud: 16-10-2009 siim789]
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

21063-l laadimisega probleem

Postitus Postitas IceStorm »

Juba päris pikalt on olnud laadimisega mure, kord laeb, kord mitte, täiesti juhuslikult.
Vahetatud on mitmeid kordi pingeregulaatorit, küll olen kasutanud tänapäevaseid, küll vanemaid (PP380). Kõikidega sama viga, natuke aega toimib, siis enam mitte. Mõni otsustab hiljem veel vahelduva eduga tööle hakata.
Vana generaator käis stendis, kõik olevat korras, sai proovitud ka teist genekat, mis stendis korralikuks tunnistatud. Viga ikka endine, vahepeal laeb, siis jälle mitte.
Kahtlane lugu on ka pingeregulaatori kinnitamisega kerele. Massi saades viimasel ajal laadimist polnud, kuid pärast pingeregulaatori isoleerimist kerest oli laadimine olemas. Ometigi peaks ju regulaator pidevalt massi saama:yllatunud
Kaitsme pesa on korras.

Mis põhjusel algab laadimine alles siis, kui mootor pöördesse ajada - ca 5000 kanti?
Oskab keegi antud info põhjal lahendust pakkuda?
Iga ilmaga aktsioonis!
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

võimalik, et rihm libiseb liigselt. Kontrolli rihma pingsist ja seda, et rihm poleks nagu köiejupp...
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Rihma unustasin varem ära, see on käega katsudes korralikult pingul, ei vilista.
Loogiliselt võttes seal süsteemis muud ju olla ei saa, mis probleeme põhjustaks? Peaks 3. genekat ja uut pingeregulaatorit proovima:puzzled
Iga ilmaga aktsioonis!
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Millest sa üldse järeldad et ei lae? Kas oled pinget mõõtnud või tuli põleb? Võibolla on viga hoopis laadimistule relee ahelas ja gene tegelikult laeb.

[Muudetud: 18-10-2009 tiit]
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

kõige lihtsam viis kontrollida on: tester aku peale ja mõõtma
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Mõõtmine käib ikka testriga. See nüüdeks juba õle poole aasta ainult autos olnudki, pidevalt tarvis mõõta:kuri
Aku enda märgutuld võib üldjuhul usaldada, kuid vahel saab aku sõidu ajal tühjaks ka siis, kui see ei põle.
Uus pingeregulaator läks peale, praegu on veel töökorras.
Iga ilmaga aktsioonis!
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Laadimine taas kadunud. Pärast poolt nädalat seismist oli seekord aku tühjaks läinud. Teise auto pealt sai voolu võetud ja auto käima pandud. Järgnes 1 km sõitu, aku märgutuli hakkas põlema ja testriga mõõtes laadimine puudus.
Pingeregulaator pidas seekord vastu natuke üle 100 km.
Pole ühtegi head mõtet vea kõrvaldamiseks.
Iga ilmaga aktsioonis!
-
-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas -Imelyk- »

Tere,
Mul mure, sain sõbralt testerit küsitud ja geneka dioode testitud!
Mõõtsin ja väga imelik oli, tester näitas kolmekohalisi numbreid korraks ja numbrid vahetusid pidevalt:sein Samas kord näitas numbreid kord mitte:puzzled
Tester

Pilt

[Muudetud: 6-11-2009 -Imelyk-]
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Selles asendis näitab tester pooljuhi pingelangu. 600-800 mV on ok. Kui paned juhtmed teistpidi samale dioodile, siis ei tohi midagi näidata.
-
-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas -Imelyk- »

Äkki seletate veidi lähemalt kuidas aru saada, et diood pole läbi?
Kuhu pista testeri küljes olevaid juhtmeid(must punane)
Vabandage et niirumalolen:spin
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Algselt postitas: IceStorm
Laadimine taas kadunud. Pärast poolt nädalat seismist oli seekord aku tühjaks läinud. Teise auto pealt sai voolu võetud ja auto käima pandud. Järgnes 1 km sõitu, aku märgutuli hakkas põlema ja testriga mõõtes laadimine puudus.
Pingeregulaator pidas seekord vastu natuke üle 100 km.
Pole ühtegi head mõtet vea kõrvaldamiseks.
Juhul, kui kellelgi peaks veel selline viga tekkima.
Generaator hakkas läbi minema, mähis oli osaliselt kärssama hakanud. Niipalju voolu siiski oli, et voolutarbijateta sai veel kuidagi hakkama. Koormustaluvust aga polnud.
Iga ilmaga aktsioonis!
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

21063-l uus generaator vahel, kuid sõita masinaga ikka ei saa. Laadimine tühikäigul (ca 14,5 v), kui tuled ei põle. Kui tuled põlema panna, siis laadimine kadunud, testriga mõõtes langes pinge tasapisi alla 12 voldi. Samas muud tarbijad nagu näiteks autoraadio+kõlarid laadimist alla 14 voldi ei vii.
Pingeregulaatorid ütlevad endiselt üles. Kes oskab aidata?
Iga ilmaga aktsioonis!
Vasta