
Jama Laadimisega!!
Jama Laadimisega!!
Hallo! Selline jama on, et peale uue muusikasüsteemi installerimist, ei jõua genaraator tarbijaid korralikult ära toita, on kellelgi mõningaid soovitusi? Sobib klassikule mõne uuema auto genekas ka? (Harjad on genekal uued, ennem oli juba probleeme originaal tarbiajte korraliku ära toitmisega. Raamatu järgi peaks kõik genekad tootma 40 ampertundi, kuigi mu "nullviiel" oleks genaraatori laadimine täiesti piisav. )
[Muudetud: 1-1-2009 MuKi14]
[Muudetud: 1-1-2009 MuKi14]
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Minul kah juba mõni aeg tagasi laadimisega mingi jama tekkinud.
Tühikäigu pööretel on laadimise seier valges alas ja punase alguses, samuti ka siis kui maanteekiirusel täistuled peale panen. Samuti pendeldab osuti punasesse ka tühikäigu pööretel, kui suund vilkuma lülitatud. Maanteel sõites nagu on enamvähem pooltuledega... püsib ilusti rohelise ala keskel. Kui seier, sinna valgesse/punase algusesse langeb on kohe näha kuidas armatuurivalgustus tuhmiks muutub.
Teinud olen nii palju, et vahetasin pingeregulaatori/tableti ära. Harjad tundusid normaalsed. eelmise aasta lõpus sai ka geneka põhjast dioodsild (vist nimetati nii) ära vahetatud.
Kuskohast võiks veel viga otsida, et miks ta korralikult laadida ei jõua?
edit:
Mina sain oma laadimise korda. Kiskusin geneka lahti ja tuli välja, et ühe dioodi küljest oli juhtm kinnitus kruvi punuma pannud ja juhe ripnes niisama lahtiselt geneka sees.
[Muudetud: 16-10-2009 siim789]
Tühikäigu pööretel on laadimise seier valges alas ja punase alguses, samuti ka siis kui maanteekiirusel täistuled peale panen. Samuti pendeldab osuti punasesse ka tühikäigu pööretel, kui suund vilkuma lülitatud. Maanteel sõites nagu on enamvähem pooltuledega... püsib ilusti rohelise ala keskel. Kui seier, sinna valgesse/punase algusesse langeb on kohe näha kuidas armatuurivalgustus tuhmiks muutub.
Teinud olen nii palju, et vahetasin pingeregulaatori/tableti ära. Harjad tundusid normaalsed. eelmise aasta lõpus sai ka geneka põhjast dioodsild (vist nimetati nii) ära vahetatud.
Kuskohast võiks veel viga otsida, et miks ta korralikult laadida ei jõua?
edit:
Mina sain oma laadimise korda. Kiskusin geneka lahti ja tuli välja, et ühe dioodi küljest oli juhtm kinnitus kruvi punuma pannud ja juhe ripnes niisama lahtiselt geneka sees.
[Muudetud: 16-10-2009 siim789]
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
21063-l laadimisega probleem
Juba päris pikalt on olnud laadimisega mure, kord laeb, kord mitte, täiesti juhuslikult.
Vahetatud on mitmeid kordi pingeregulaatorit, küll olen kasutanud tänapäevaseid, küll vanemaid (PP380). Kõikidega sama viga, natuke aega toimib, siis enam mitte. Mõni otsustab hiljem veel vahelduva eduga tööle hakata.
Vana generaator käis stendis, kõik olevat korras, sai proovitud ka teist genekat, mis stendis korralikuks tunnistatud. Viga ikka endine, vahepeal laeb, siis jälle mitte.
Kahtlane lugu on ka pingeregulaatori kinnitamisega kerele. Massi saades viimasel ajal laadimist polnud, kuid pärast pingeregulaatori isoleerimist kerest oli laadimine olemas. Ometigi peaks ju regulaator pidevalt massi saama:yllatunud
Kaitsme pesa on korras.
Mis põhjusel algab laadimine alles siis, kui mootor pöördesse ajada - ca 5000 kanti?
Oskab keegi antud info põhjal lahendust pakkuda?
Vahetatud on mitmeid kordi pingeregulaatorit, küll olen kasutanud tänapäevaseid, küll vanemaid (PP380). Kõikidega sama viga, natuke aega toimib, siis enam mitte. Mõni otsustab hiljem veel vahelduva eduga tööle hakata.
Vana generaator käis stendis, kõik olevat korras, sai proovitud ka teist genekat, mis stendis korralikuks tunnistatud. Viga ikka endine, vahepeal laeb, siis jälle mitte.
Kahtlane lugu on ka pingeregulaatori kinnitamisega kerele. Massi saades viimasel ajal laadimist polnud, kuid pärast pingeregulaatori isoleerimist kerest oli laadimine olemas. Ometigi peaks ju regulaator pidevalt massi saama:yllatunud
Kaitsme pesa on korras.
Mis põhjusel algab laadimine alles siis, kui mootor pöördesse ajada - ca 5000 kanti?
Oskab keegi antud info põhjal lahendust pakkuda?
Iga ilmaga aktsioonis!
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Laadimine taas kadunud. Pärast poolt nädalat seismist oli seekord aku tühjaks läinud. Teise auto pealt sai voolu võetud ja auto käima pandud. Järgnes 1 km sõitu, aku märgutuli hakkas põlema ja testriga mõõtes laadimine puudus.
Pingeregulaator pidas seekord vastu natuke üle 100 km.
Pole ühtegi head mõtet vea kõrvaldamiseks.
Pingeregulaator pidas seekord vastu natuke üle 100 km.
Pole ühtegi head mõtet vea kõrvaldamiseks.
Iga ilmaga aktsioonis!
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Juhul, kui kellelgi peaks veel selline viga tekkima.Algselt postitas: IceStorm
Laadimine taas kadunud. Pärast poolt nädalat seismist oli seekord aku tühjaks läinud. Teise auto pealt sai voolu võetud ja auto käima pandud. Järgnes 1 km sõitu, aku märgutuli hakkas põlema ja testriga mõõtes laadimine puudus.
Pingeregulaator pidas seekord vastu natuke üle 100 km.
Pole ühtegi head mõtet vea kõrvaldamiseks.
Generaator hakkas läbi minema, mähis oli osaliselt kärssama hakanud. Niipalju voolu siiski oli, et voolutarbijateta sai veel kuidagi hakkama. Koormustaluvust aga polnud.
Iga ilmaga aktsioonis!
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
21063-l uus generaator vahel, kuid sõita masinaga ikka ei saa. Laadimine tühikäigul (ca 14,5 v), kui tuled ei põle. Kui tuled põlema panna, siis laadimine kadunud, testriga mõõtes langes pinge tasapisi alla 12 voldi. Samas muud tarbijad nagu näiteks autoraadio+kõlarid laadimist alla 14 voldi ei vii.
Pingeregulaatorid ütlevad endiselt üles. Kes oskab aidata?
Pingeregulaatorid ütlevad endiselt üles. Kes oskab aidata?
Iga ilmaga aktsioonis!