Sõidan koguaeg ainult 95-ga ja tuli põleb ainult siis kui midagi viga on. Võibolla lihtsalt kehva bensiin tahmab lamdaanduri ära ja tuli annab sellest märku. Aegajalt tuleb mootor lihtsalt tahmast puhtaks põletada, kiirendusrajal näiteks:spinAlgselt postitas: karel
Ühe tuttava samaral on niimoodi, et CHECK ENGINE tuluke hakkab põlema siis, kui kehvema bensiiniga sõita. Kui tanklast võtta 98, siis kustub ära. Niiet võta kinni, või mõõdavad uuemad Ladad juba ise kütuse oktaanarvu kah:D
ECON näidikuteplokis (07) - tööpõhimõte, vead > lambda
ECON näidikuteplokis (07) - tööpõhimõte, vead > lambda
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
siin on näha võimsuse ja ökonoomsuse graafik vastavalt lamda indeksile, alla on lisatud ka küttesegu koostisAlgselt postitas: IceStorm
Tõin poest digitestri. Ühendasin C ja D lahti, mõõtsin pinge A ja C vahel - ~0,6 V. Lambdaanduris viga pole. Lahtiühendatud juhtmetega (C, D) tegin kompuutrile diagnostikat, millest sain koodi 12 - viga pole. Sõidu ajal C. ENGINE aga süttib. Kompuutri viga, kuid seda vist kuskil ei parandata? Netis EFI-4 elektriskeeme pole näha.
Kui mul C ja D kokku olid ühendatud, siis kompuuter signaali ei saanud. Kas see ei saaks kuidagi küttesegu mõjutada, kompuuter kompenseerib vms?
