Ei lae korralikult
Ei lae korralikult
-
oOlari
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 78
- Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
- Asukoht: saaremaa
- Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
- Kontakt:
selline mure oleks
autoks 063
ei lae korralikult.Kui koos tuledega auto käima panna siis
jääb aku tuli põlema,lülitad korraks tuled ära ,kustub tuli koheselt
ilma tuledeta laeb 14.6V(pöörete peal 14,7V)
panen lähituled 14,0V(pöörete peal 14,1V)
kaugtuled 12,8V(pöörete peal 13,0V)
ja kõik mis võimalik12,2V(pöörete peal 12,4V)
kas nii suur kõikumine on normaalne,sest ei jõua sõiduga akut laadida
Aku on ostetud oktoobris nii et ei kahtlusta akut(või siiski?)
kas pingaregulaatoris võib asi olla?
olen mitu korda teepeal hädas olnud,jätad seisma ja enam käima ei lähe
autoks 063
ei lae korralikult.Kui koos tuledega auto käima panna siis
jääb aku tuli põlema,lülitad korraks tuled ära ,kustub tuli koheselt
ilma tuledeta laeb 14.6V(pöörete peal 14,7V)
panen lähituled 14,0V(pöörete peal 14,1V)
kaugtuled 12,8V(pöörete peal 13,0V)
ja kõik mis võimalik12,2V(pöörete peal 12,4V)
kas nii suur kõikumine on normaalne,sest ei jõua sõiduga akut laadida
Aku on ostetud oktoobris nii et ei kahtlusta akut(või siiski?)
kas pingaregulaatoris võib asi olla?
olen mitu korda teepeal hädas olnud,jätad seisma ja enam käima ei lähe
-
oOlari
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 78
- Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
- Asukoht: saaremaa
- Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
- Kontakt:
rihm on uus(ja on paraja pinge all)
ja ei ole üle pingutatud ja ei vea põhjaga
täna mõõtsin uuesti laadimis pinget ja tuli välja et
tühikäigul ilma tarbijateta vahepeal 12,8 siis vahepeal 13,2Vgaasi andmisest ei olnud tolku
kui kõik tarbijad taha panin langes 11,8V(armatuuris tuli põlema ei läind)
siis jälle läks 14.0V natukese aja pärast oli 14,5V(tühikäigul)ilma tarbijateta
ja ei ole üle pingutatud ja ei vea põhjaga
täna mõõtsin uuesti laadimis pinget ja tuli välja et
tühikäigul ilma tarbijateta vahepeal 12,8 siis vahepeal 13,2Vgaasi andmisest ei olnud tolku
kui kõik tarbijad taha panin langes 11,8V(armatuuris tuli põlema ei läind)
siis jälle läks 14.0V natukese aja pärast oli 14,5V(tühikäigul)ilma tarbijateta
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 799
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Propleem lahentatud oli üks diood sillale minev kontakt halb ja seal ka kuumenemine ning pinge kõikumine.Algselt postitas: atzkarik
Jama ka laadimisega autoks 08. tühikäigul kaob laadimine täielikult. ja dioodsild läheb kuumaks.
Kas jama võib olla ühe diiodi läbi põlemine? et tekivad vastu voolud?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
eErx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 26
- Liitunud: 07 Jaan 2008 19:12
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Autod: 21063
Enda omal ka laadimine jamas ning vahetasin generaatori ära. Kuna aga originaalregulaator vilgutas kõrgematel pööretel tulesid, siis sai selline süsteem kokku pandud. Suvaline Boschi tablett, üks lisajuhe genekale ja toimib. Lisajuhet oli vaja sellepärast, et tablett reguleerib originaalist erinevalt miinust mitte plussi. Homme teen välimust väheke esteetilisemaks ja kinnitan tableti originaalregulaatori alusele.


[Muudetud: 24-9-2010 Erx]


[Muudetud: 24-9-2010 Erx]