elektronsüüde

elektronsüüde

Audio, elektrisüsteem, turva
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

see halli anduriga jagaja maksis mingi aeg tagasi 150(?) eeku akadeemia tee lõpus seal-kus-trammid-puhkavad lähedal olevas siglapoes

seal myyakse igast siglasodi ning neil on ka mingi hind alla poliitika nö kliendikaardiga

kontaktivaba syyde on see poolest tegija et ei ole mingit probla kontaktidega, et need mustaks lähevad vms,
madalatel pööretel on masin stabiilsem

yhesõnaga töökindlus suureneb



selline küsimus et keegi teab kuidas on võimalik süütenurka muuta näiteks salongist

ise olen näinud kunagi vastavat jubinat kunagi, aga võibolla on see funktsioon sisse ehitatud kommutaatorisse

ise mõtlesin et kommutaatori ja halli anduri vahele miski viivituse tekitamise jubin panna ja syyde lihtsalt natuke varajasemaks keerata ...

any ideas?
s
Sage
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 11 Apr 2005 13:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 21063, Honda Civic 4d&Type-R

Postitus Postitas Sage »

Ühesõnaga on vaja kontaktivaba süüte jaoks järgmisi vidinaid: Halli anduriga jagaja (pidi olema saada ka madalale plokile), 08 süütepool, 08 kommutaator? Kui millegist valesti aru sain siis parandage...tahaks asja kiiremas korras ära osta/peale panna :P
s
Sage
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 11 Apr 2005 13:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 21063, Honda Civic 4d&Type-R

Postitus Postitas Sage »

...huvitav kas tõesti ei ole keegi seda süsteemi peale saanud siis???? Targemad võiks täpselt kirja panna mis vaja osta on et kõigil ei oleks vaja uut teemat teha et kuidas ja mida:P Jutt siis ikkagi kontaktivabast süütest...
Kasutaja avatar
marek93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 11 Veebr 2007 20:56
Asukoht: tamsalu
Autod: 2106

Postitus Postitas marek93 »

Tekkis küsimus, kuhu need kõik pistikud ja juhtmed ühendada. Kuhu rohelisega, mustaga ja kollasega märgitud pistikud käivad? Oranzi ja lilla noolega näidatud juhtmed käivad vist süütepooli aga kuhu käib selle halli noolega näidatud juhe?

[Muudetud: 12-02-2007 marek93]
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

*Pilt
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Paigaldasin kah omale selle süsteemi siis: Jagaja, kommutaator, süütepool, juhtmepunt, silikon küünlajuhtmed, süüteküünlad. Jupid sain Veerenni lada poest (üks naisterahvas müüs seal parasjagu ja päris hästi oskas selle elektronsüüte paigaldamise kohta rääkida;)), Küünlajuhtmeid seal ainult ei olnud ja need sai võetud Järvelt Ben-st mõõdu järgi üksikult.

Aga juhtmepunt on mul küll väiksem. Väiksem pistik läks jagaja külge, ja laiem teises otses 6 klemmiga kommutaatori külge. Kommutaatori lähedalt tuli pistikust pruun juhtmejupp, see läks keresse massi. Ja veel olid Kaks juhtmejuppi seal pundis, millest üks läks süütepooli salongipoolse klemmi alla ja teine triibuga juhe läks siis teise süütepooli klemmi alla.

Siin pildil olev juhtmekimp oli minu meelest uuema niva jaoks mõeldud(vähemalt nii sain poes aru... seal oli kah kaks juhtmepunti valida...võtsin selle väiksema)
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

aga kuidas siis nüüd mootor tiksub?on mingit erinevust kah?
Palju see kokku maksma läks,kui see saladus pole?
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Tiksub päris ilusti. :spin Tühikäik palju ühtlasem, enne käigukang pendeldas foori taga seistes käe all niiet vähe polnud, nüüd suriseb vaikselt ainult;). Kiirendusomadusi pole saanud eriti proovida, kuna keerasin segukruvi natuke rohkem kinni. Aga minul läks kogu kirjeldatud materjal kokku u.1500eek. Kõik uued tükid muidugi, kommutaator sai saksa toodang võetud.
Aga mingi väike lonkamine on ikka sees. mingi aja tagant teeb väikse törtsu, summutist eriti hästi kuulda. Ei tea, kas ei saanud süüdet ikka nii täpselt paika, kuulmise järgi panin, muudmoodi kahjuks ei oska. Või võib see reguleerimata klappidest kah olla, kuna eelmine aasta said klapisääretihendid vahetatud, aga peale seda jäid klapid igatahes regullimata.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Küsimus;kas gaasi mahalastes kaob säde süsteemist (käik sees ja auto inerts veab mootorit ringi-suuremate pööretega kui tühikäik) elektroonika kaasabil või ei?
Mehaanilises süüteahelas seda ei juhtu.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Säde (minu teada vähemalt) sellisel juhul lada elektronsüütes ei kao.
Katkestatakse ainult tühikäigudüüsi töö elektromagnetklapi abil.
Selle asja nimi on sundtühikäigu ökonomaiser, vene keeli ekonomaizer prinuditelnovo holostovo hoda.
Oma autol sai pandud tulukesega lüliti selle juhtme vahele, mis läheb el.magn.klapile.
Liikuv pilt siin: http://www.janka.planet.ee/stkokon.wmv
Lüliti panin selleks, et tühikäik tavasõidul "vägisi" välja lülitada. Mis ta ikka tilgutab, kui rahulikult ühtlaselt kulgen. Vahel ununes enne ristmikule jõudmist uuesti sisse lülitada - välja suri kuramus :D.

A ja veel....
SexSix'i pakutud idee on muidugi hää, aga sel juhul peab katkestama ka täielikult kütuse pealevoolu. Vastasel juhul käib süüte uuesti sisselülitumisel päris paras pauk ja sagedad on juhtumid, kus see väljalasketorustikus plahvatanud küttesegu lööb torustiku lõhki nagu kilukarbi.
Sõjaväes sai Zil'iga sellist nalja tehtud küll ja küll, aga "tabletka Uaziku" pütt ei pidanud paugule vastu. Leedukal olid silmad nagu tõllarattad, kui ta sel viisil oma arstiabi auto sumpsi laiali lasi.

[Muudetud: 22-1-2008 logman]
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Aga kuhu oleks otstarbekas see n.ö. salalüliti panna, millise juhtme vahele. Varem ta oli mul poolist jagajasse mineva juhtme vahel, aga nüüd neid juhtmeid natuke rohkem seal. Või oleks mõistlik selle asjaga süütesüsteemist hopis targem eemale hoida ja parem kusagile süüteluku juhtme vahele panna. Linnas on ilma "immota" natuke ohtlik parkida muidu, mingid turvasüsteemid ju peaksid ikkagi olema.
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

Kas keegi targem oskab seletada ära kuhu need juhtmed ja juhtme kimbud tuleb panna?
Lugege marek93 postitust ja vaadake minu lisatud pilti ette tänades:)
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
v
Villem666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 99
Liitunud: 20 Mär 2006 08:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Villem666 »

Mina sain sellise skeemiga tööle. Aga pead ei anna, et see õige on, nii et oleks hea kui keegi kinnitaks minu joonist.
Pildilt jäi see veel puudu et nummerdamine algas jagaja sealt poolt kus asub õlitus/määrimis auk. Ehk siis on õlituskoht ja sealt edasi 1,2,3.

Tervitustega Villu


[Muudetud: 1-2-2008 Villem666]Pilt
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

No on küll õige.Pilt
k
Kutsa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 176
Liitunud: 15 Veebr 2004 09:34
Asukoht: Keila
Autod: MB W123, BMW e46,e30 ja GAZ 24
Kontakt:

Postitus Postitas Kutsa »

Lugesin terve teema 2 korda läbi aga ei saanud sellest ikka aru ,et kas need juhtmed mis on süütepoolil jäävad samaks ,et ainult lisan juurde või pean midagi lahti ühendama,mina sain aru nii et süütepooli ja jagaja vahelise juhtme pean ära võtma ?
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Algselt postitas: Kutsa
Lugesin terve teema 2 korda läbi aga ei saanud sellest ikka aru ,et kas need juhtmed mis on süütepoolil jäävad samaks ,et ainult lisan juurde või pean midagi lahti ühendama,mina sain aru nii et süütepooli ja jagaja vahelise juhtme pean ära võtma ?
Said õigesti aru küll;) Enam ei lähe vool mitte otse poolist jagajasse, vaid läbi kommutaatori.
k
Kutsa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 176
Liitunud: 15 Veebr 2004 09:34
Asukoht: Keila
Autod: MB W123, BMW e46,e30 ja GAZ 24
Kontakt:

Postitus Postitas Kutsa »

Ei tea proovisin täna aga ei saanud süütepoolist voolugi välja :S
k
Kutsa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 176
Liitunud: 15 Veebr 2004 09:34
Asukoht: Keila
Autod: MB W123, BMW e46,e30 ja GAZ 24
Kontakt:

Postitus Postitas Kutsa »

Uurisin raamatust 08 skeemi ja sealt lugesin välja ,et must kere mass,sinine punase triibuga juhe süütepooli +B peale ja pruun teisele süütepooli mutri alla.

Leidsin ühe huvitava lehekülje ka veel.
http://www.jetfaqs.com/node/3
http://ua.shematic.net/page-73.html

[Muudetud: 15-3-2008 Kutsa]
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Teema veidi vaikne..
Plaanis ka endal veidi asja elektronsüütega parandada...
Kuidas külmalt töötab,kuidas soojalt võrreldes tavalise süsteemiga.Tühikäik kuidas muutub ning muu info teretulnud veel.Hea oleks ka hetke hindasi ja müügikohti teada.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

asi töötab igal ajal ilusti, eeldusel et korras süütepool ja kommutaator.
tühikäigul ma mingit vahet nagu ei märganud - töötas originaal süsteemiga ka kenasti - võibolla veidi sujuvamalt töötab, kuna süüde täpsem ja iga mats ühesugune
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta