elektronsüüde
elektronsüüde
see halli anduriga jagaja maksis mingi aeg tagasi 150(?) eeku akadeemia tee lõpus seal-kus-trammid-puhkavad lähedal olevas siglapoes
seal myyakse igast siglasodi ning neil on ka mingi hind alla poliitika nö kliendikaardiga
kontaktivaba syyde on see poolest tegija et ei ole mingit probla kontaktidega, et need mustaks lähevad vms,
madalatel pööretel on masin stabiilsem
yhesõnaga töökindlus suureneb
selline küsimus et keegi teab kuidas on võimalik süütenurka muuta näiteks salongist
ise olen näinud kunagi vastavat jubinat kunagi, aga võibolla on see funktsioon sisse ehitatud kommutaatorisse
ise mõtlesin et kommutaatori ja halli anduri vahele miski viivituse tekitamise jubin panna ja syyde lihtsalt natuke varajasemaks keerata ...
any ideas?
seal myyakse igast siglasodi ning neil on ka mingi hind alla poliitika nö kliendikaardiga
kontaktivaba syyde on see poolest tegija et ei ole mingit probla kontaktidega, et need mustaks lähevad vms,
madalatel pööretel on masin stabiilsem
yhesõnaga töökindlus suureneb
selline küsimus et keegi teab kuidas on võimalik süütenurka muuta näiteks salongist
ise olen näinud kunagi vastavat jubinat kunagi, aga võibolla on see funktsioon sisse ehitatud kommutaatorisse
ise mõtlesin et kommutaatori ja halli anduri vahele miski viivituse tekitamise jubin panna ja syyde lihtsalt natuke varajasemaks keerata ...
any ideas?
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Paigaldasin kah omale selle süsteemi siis: Jagaja, kommutaator, süütepool, juhtmepunt, silikon küünlajuhtmed, süüteküünlad. Jupid sain Veerenni lada poest (üks naisterahvas müüs seal parasjagu ja päris hästi oskas selle elektronsüüte paigaldamise kohta rääkida;)), Küünlajuhtmeid seal ainult ei olnud ja need sai võetud Järvelt Ben-st mõõdu järgi üksikult.
Aga juhtmepunt on mul küll väiksem. Väiksem pistik läks jagaja külge, ja laiem teises otses 6 klemmiga kommutaatori külge. Kommutaatori lähedalt tuli pistikust pruun juhtmejupp, see läks keresse massi. Ja veel olid Kaks juhtmejuppi seal pundis, millest üks läks süütepooli salongipoolse klemmi alla ja teine triibuga juhe läks siis teise süütepooli klemmi alla.
Siin pildil olev juhtmekimp oli minu meelest uuema niva jaoks mõeldud(vähemalt nii sain poes aru... seal oli kah kaks juhtmepunti valida...võtsin selle väiksema)
Aga juhtmepunt on mul küll väiksem. Väiksem pistik läks jagaja külge, ja laiem teises otses 6 klemmiga kommutaatori külge. Kommutaatori lähedalt tuli pistikust pruun juhtmejupp, see läks keresse massi. Ja veel olid Kaks juhtmejuppi seal pundis, millest üks läks süütepooli salongipoolse klemmi alla ja teine triibuga juhe läks siis teise süütepooli klemmi alla.
Siin pildil olev juhtmekimp oli minu meelest uuema niva jaoks mõeldud(vähemalt nii sain poes aru... seal oli kah kaks juhtmepunti valida...võtsin selle väiksema)
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Tiksub päris ilusti.
Tühikäik palju ühtlasem, enne käigukang pendeldas foori taga seistes käe all niiet vähe polnud, nüüd suriseb vaikselt ainult;). Kiirendusomadusi pole saanud eriti proovida, kuna keerasin segukruvi natuke rohkem kinni. Aga minul läks kogu kirjeldatud materjal kokku u.1500eek. Kõik uued tükid muidugi, kommutaator sai saksa toodang võetud.
Aga mingi väike lonkamine on ikka sees. mingi aja tagant teeb väikse törtsu, summutist eriti hästi kuulda. Ei tea, kas ei saanud süüdet ikka nii täpselt paika, kuulmise järgi panin, muudmoodi kahjuks ei oska. Või võib see reguleerimata klappidest kah olla, kuna eelmine aasta said klapisääretihendid vahetatud, aga peale seda jäid klapid igatahes regullimata.

Aga mingi väike lonkamine on ikka sees. mingi aja tagant teeb väikse törtsu, summutist eriti hästi kuulda. Ei tea, kas ei saanud süüdet ikka nii täpselt paika, kuulmise järgi panin, muudmoodi kahjuks ei oska. Või võib see reguleerimata klappidest kah olla, kuna eelmine aasta said klapisääretihendid vahetatud, aga peale seda jäid klapid igatahes regullimata.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Säde (minu teada vähemalt) sellisel juhul lada elektronsüütes ei kao.
Katkestatakse ainult tühikäigudüüsi töö elektromagnetklapi abil.
Selle asja nimi on sundtühikäigu ökonomaiser, vene keeli ekonomaizer prinuditelnovo holostovo hoda.
Oma autol sai pandud tulukesega lüliti selle juhtme vahele, mis läheb el.magn.klapile.
Liikuv pilt siin: http://www.janka.planet.ee/stkokon.wmv
Lüliti panin selleks, et tühikäik tavasõidul "vägisi" välja lülitada. Mis ta ikka tilgutab, kui rahulikult ühtlaselt kulgen. Vahel ununes enne ristmikule jõudmist uuesti sisse lülitada - välja suri kuramus
.
A ja veel....
SexSix'i pakutud idee on muidugi hää, aga sel juhul peab katkestama ka täielikult kütuse pealevoolu. Vastasel juhul käib süüte uuesti sisselülitumisel päris paras pauk ja sagedad on juhtumid, kus see väljalasketorustikus plahvatanud küttesegu lööb torustiku lõhki nagu kilukarbi.
Sõjaväes sai Zil'iga sellist nalja tehtud küll ja küll, aga "tabletka Uaziku" pütt ei pidanud paugule vastu. Leedukal olid silmad nagu tõllarattad, kui ta sel viisil oma arstiabi auto sumpsi laiali lasi.
[Muudetud: 22-1-2008 logman]
Katkestatakse ainult tühikäigudüüsi töö elektromagnetklapi abil.
Selle asja nimi on sundtühikäigu ökonomaiser, vene keeli ekonomaizer prinuditelnovo holostovo hoda.
Oma autol sai pandud tulukesega lüliti selle juhtme vahele, mis läheb el.magn.klapile.
Liikuv pilt siin: http://www.janka.planet.ee/stkokon.wmv
Lüliti panin selleks, et tühikäik tavasõidul "vägisi" välja lülitada. Mis ta ikka tilgutab, kui rahulikult ühtlaselt kulgen. Vahel ununes enne ristmikule jõudmist uuesti sisse lülitada - välja suri kuramus

A ja veel....
SexSix'i pakutud idee on muidugi hää, aga sel juhul peab katkestama ka täielikult kütuse pealevoolu. Vastasel juhul käib süüte uuesti sisselülitumisel päris paras pauk ja sagedad on juhtumid, kus see väljalasketorustikus plahvatanud küttesegu lööb torustiku lõhki nagu kilukarbi.
Sõjaväes sai Zil'iga sellist nalja tehtud küll ja küll, aga "tabletka Uaziku" pütt ei pidanud paugule vastu. Leedukal olid silmad nagu tõllarattad, kui ta sel viisil oma arstiabi auto sumpsi laiali lasi.
[Muudetud: 22-1-2008 logman]
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Aga kuhu oleks otstarbekas see n.ö. salalüliti panna, millise juhtme vahele. Varem ta oli mul poolist jagajasse mineva juhtme vahel, aga nüüd neid juhtmeid natuke rohkem seal. Või oleks mõistlik selle asjaga süütesüsteemist hopis targem eemale hoida ja parem kusagile süüteluku juhtme vahele panna. Linnas on ilma "immota" natuke ohtlik parkida muidu, mingid turvasüsteemid ju peaksid ikkagi olema.
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
-
vVillem666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 99
- Liitunud: 20 Mär 2006 08:26
- Asukoht: Hiiumaa
- Autod: 2101
- Kontakt:
Mina sain sellise skeemiga tööle. Aga pead ei anna, et see õige on, nii et oleks hea kui keegi kinnitaks minu joonist.
Pildilt jäi see veel puudu et nummerdamine algas jagaja sealt poolt kus asub õlitus/määrimis auk. Ehk siis on õlituskoht ja sealt edasi 1,2,3.
Tervitustega Villu
[Muudetud: 1-2-2008 Villem666]
Pildilt jäi see veel puudu et nummerdamine algas jagaja sealt poolt kus asub õlitus/määrimis auk. Ehk siis on õlituskoht ja sealt edasi 1,2,3.
Tervitustega Villu
[Muudetud: 1-2-2008 Villem666]

- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Said õigesti aru küll;) Enam ei lähe vool mitte otse poolist jagajasse, vaid läbi kommutaatori.Algselt postitas: Kutsa
Lugesin terve teema 2 korda läbi aga ei saanud sellest ikka aru ,et kas need juhtmed mis on süütepoolil jäävad samaks ,et ainult lisan juurde või pean midagi lahti ühendama,mina sain aru nii et süütepooli ja jagaja vahelise juhtme pean ära võtma ?
-
kKutsa
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 15 Veebr 2004 09:34
- Asukoht: Keila
- Autod: MB W123, BMW e46,e30 ja GAZ 24
- Kontakt:
Uurisin raamatust 08 skeemi ja sealt lugesin välja ,et must kere mass,sinine punase triibuga juhe süütepooli +B peale ja pruun teisele süütepooli mutri alla.
Leidsin ühe huvitava lehekülje ka veel.
http://www.jetfaqs.com/node/3
http://ua.shematic.net/page-73.html
[Muudetud: 15-3-2008 Kutsa]
Leidsin ühe huvitava lehekülje ka veel.
http://www.jetfaqs.com/node/3
http://ua.shematic.net/page-73.html
[Muudetud: 15-3-2008 Kutsa]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
asi töötab igal ajal ilusti, eeldusel et korras süütepool ja kommutaator.
tühikäigul ma mingit vahet nagu ei märganud - töötas originaal süsteemiga ka kenasti - võibolla veidi sujuvamalt töötab, kuna süüde täpsem ja iga mats ühesugune
tühikäigul ma mingit vahet nagu ei märganud - töötas originaal süsteemiga ka kenasti - võibolla veidi sujuvamalt töötab, kuna süüde täpsem ja iga mats ühesugune
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."