Kõikvõimalikud küsimused signade ja nende paigalduse kohta ladale(ÄRGE RÄÄKIGE SIIN TEEMAS DETAILSELT KUIDAS JA MIDA TE TEETE!)

Kõikvõimalikud küsimused signade ja nende paigalduse kohta ladale(ÄRGE RÄÄKIGE SIIN TEEMAS DETAILSELT KUIDAS JA MIDA TE TEETE!)

Audio, elektrisüsteem, turva
l
laurts
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas laurts »

Ole sa tänatud :)
Edit2: Keskluku ühendamine
Kui mul on sellised 2-juhtmelised kesklukumootorid, mida saaks juhtida nii, et näiteks avamiseks ühte juhtmesse "+" ja teise "-" ühendada, sulgemiseks vastupidi, siis kumma skeemi alusel ma peaks juhtmed ühendama
http://pilt.ee/i/p/0/60/049006007d92c2.jpg
?
l
laurts
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas laurts »

No oleks 2 kesklukumootorit kavas panna.
Leidsin juhendist sellise lause
Igat tüüpi keskluku juhtimine (sisseehitatud releedega)
Et need releed peavad siis ikkagi kesklukusüsteemi sisseehitatud olema, mitte ei ole juba alarmiplokki sisse ehitatud?
Kahte mootorit siis niisama välja ei vea?
Algselt postitas: oxecot

Kui rohkem kui 1 mootor, soovitaks kesklukku juhtida läbi lisareleede.
2 releed, kl. 30 (COM) läheb mootorisse, 87A (NC) maandatud, 87 (NO) pidev +. Alarmiga juhid releede juhtahelaid. Kõik toited ühenda muidugi läbi kaitsmete, ühe mootori voolutarbeks võid arvestada 4A.
see on siis lingil antud skeem 4 järgi " Reevers kesklukustuse juhtimine" ? Ja need releed, millest räägid on seal skeem 4l näha?
Mis releed need muidu sellised on, mis iga lukumootori ahelasse tuleb ühendada?
l
laurts
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas laurts »

Mis valemiga need 4 suunatuld korraga vilkuma saadakse, tuleks vist mingit pooljuhtdioodi kasutada?
"Rämedalt" kõik kokku ühendades ei tööta enam ühe külje suunatuled eraldi, vaid kõik 4 korrga
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Paned kahe kontaktipaariga relee vahele. Ühtede kontaktide külge ühendad parema poole suunad ja teise kontaktipaari külge vasakpoolsed suunad.

EDIT: Muidugi saab dioodidega ka kui kuskil üleliigset releed ei vedele. Dioodide valikul tuleb siis arvestada suundade tarbitavat voolu. Ja dioodid tuleb õiget pidi ühendada (arvestada polaarsust).
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

lihtsam on kahe pooljuhtdioodiga :)
ei maksa ka nii palju - relee on oluliselt kallim!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Kui juba teema üles võeti siis ma küsiks seda, et kuidas te juhtmed kerest ukse sisse olete toonud nii, et nad ust kinni ja lahti tehes kuskile vahele ei jää või katki ei läheks. Kas kuskilt hingede pealt?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

now-how
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Algselt postitas: allah
Kui juba teema üles võeti siis ma küsiks seda, et kuidas te juhtmed kerest ukse sisse olete toonud nii, et nad ust kinni ja lahti tehes kuskile vahele ei jää või katki ei läheks. Kas kuskilt hingede pealt?
umbes uksepiida keskelt. trelliga auk ukse sisse, vastu auk kere sisse, aukudesse paned rüüsi, nii, et ta ulatuks mõlemasse auku sisse kui uks täiesti avatud. kui ukse kinni paned läheb rüüs ukse ja kere sisse
t
trim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 16 Apr 2004 06:56
Asukoht: kose
Autod: vaz 2106 sl
Kontakt:

Postitus Postitas trim »

teine võimalus on puurida augud erinevatele kõrgustele ja siis jäävad juhtmed lihtsalt sinna vahele nii et neid ei muljuta ega väänata katki kõri läheb muidugi ikka ümber sest ni on tugevam
l
laurts
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas laurts »

Kui originaalkesklukumootorid peaks ilusti kinnituma luku külge mingi kronsteni vms abil, siis kuidas need universaalsed mootorid sinna kinnitatakse? mootor kuidagi kruvidega selle ukse sisepleki külge? Ja hoovad kuidas ühendatakse?
k
KIX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 90
Liitunud: 06 Sept 2003 12:36
Asukoht: läänemaa
Autod: 2106--84a.
Kontakt:

Postitus Postitas KIX »

mul, selline mure et kuidas ma ühendan juhtmed süütelukukülge? kuhu see alarmist tulev punane juhe läheb , sest kui ma mööda ei pane on seal taga 6 klemmi (süütelukul) .tegemist on 06-ga

tegemist on fighter 29 alarmiga
ostan 06 esimesi istmeid (musti) ja 06 esi ja tagustanget. txlk@hot.ee
t
trim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 16 Apr 2004 06:56
Asukoht: kose
Autod: vaz 2106 sl
Kontakt:

Postitus Postitas trim »

mina ühendasin enda cobra alarmi süütelukku mineva juhtme 06 el voolu juhtmesse mis peaks olema 2 helesinist kui ma ei eksi ja ka ohutuledes on kaks helesinist juhet kuhu läksid suunatulede juhtmed ma ei tea kas sa said suurt targemaks aga ...
p
purgasso
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas purgasso »

Suur küsimus ka enamvähem signa kohta. Kas Fordi keskluku mootorid sobivad ladale paigutamiseks? Kui nii, siis kas keskluku mootorid on universaalsed?
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

mul on riiulis vedelevad ka mingid sierra keskluku mootorid aga need on tõmbereleega või midagi siukest. ja käivad luku süsteemi küljest ära 2 poldiga. ise kasutan ühte pakiruumi luugi avamiseks.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

ei käi küll LADA kohta, aga teooria ju sama...
niisiis, ostsin omale riisipõletaja, sel aga vaid originaal-immo peal. mina aga tahaks lasta peale panna ka kesklukku ja signa, nüüd siis põhjus miks ma siia kirjutan - mis teooria järgi nad kõik ühe puldi alla saab...


Edit: vabandan, kui liiga segaselt väljendasin end, ma lihtsalt pole ses asjas eriti kodus.
mul autol peal immo(mahavõtmine puldiga), tahaks peale lasta panna ka signa(sellega tuleb ju ka pult kaasa) - kahe puldiga (üks immo ja teine signa/keskluku jaoks) suht narr majandada. küsimus oleksgi et, kui siuke asi üldse võimalik, kes/kus/mismoodi need asjad ühe puldi alla paneks.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tean, et Defa pakub signat, mis kasutusel originaal tehase puldi alt. Sellel versioonil ei ole kaasas pulti ja ei ole ka ilmselt raadiosaatjat puldiga suhtlemiseks. Sellevõrra ka teistest (puldiga) sama firma omadest odavam.
Seal ilmselt ka kaasas ühendusskeemid ja muud õpetused.
Defa maaletooja KGKnuttson. Esindus oli Viljandi maantee alguses. Natuke peale raudteeületust paremale. Veel peaks seda saama poodidest Autoekspert ja vist Ave varuosadest (see nüüd Knuttsoni käes).
C
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

Kuidas saab panna keskluku mootorit pagassi avama? point nimelt selles, et oleks vaja nii, et kui kesklukumootor luugi lahti tõmbab, et ta siis kohe nö kinni asendisse tagasi läheks!? signast tuleb ainult 300mAh siganaal, kui vajutada nuppu puldil! :puzzled
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kasuta lõpulülitiga kesklukumootorit mille lõpulüliti tüürib nn tagastusreleed.
polaarsustega mängides saad mure ilusti lahendatud..

ehk saaks ka mingi nn tagastusvedruga aga mehhaanilised vidinad pole minu rida :D

terv,
olku
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
oxecot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 05 Sept 2003 08:26
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas oxecot »

Keskluku mootoril ei ole lõpulülitit vaid lüliti lülitub ümber mootori hoova liikumistee keskel.
Luuki avatakse tavaliselt solenoidiga mille tõmbetugevus on keskluku mootorist suurem ning mis on normaalolekus vaba liikumisega. Peale luugi avamist tõmbab solenoidi algasendisse tavaliselt luku mehanism ise nagu see ka japside ja uue Niva salongis asuv tagaluugi avamishoob mis peale luugi avamist ise tagasi läheb.
Mõningatel autodel mille luugi avamismehanism käib kergelt saab tagaluuki avada ka keskluku mootoriga. Kui keskluku mootor ei taasta oma lähteasendit tuleb kasutada tagastusvedru.
Kui alarmi juhib tagaluugi avamist max 300mA vooluga tuleb kasutada lisareleed. Keskluku mootori voolutarve ca 4A, solenoidil veelgi rohkem.
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Äkki keegi soovitaks mulle mingit kesklukku mis saaksin oma ladale panna aga samas mis poleks väga kallis!Ja äkki on ka inimene keegi siin foorumis kes selle mingi summa eest peale paneks?
Vasta