VAJA rallikale elektriskeemi
VAJA rallikale elektriskeemi
-
ssegu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 118
- Liitunud: 07 Mär 2008 18:48
- Asukoht: viljandi
- Autod: lada 2106
- Kontakt:
VAJA rallikale elektriskeemi
Mure siis selles,et vaja rallikale juhtmed vedada aga ei oska ja nendest skeemidest ei saa aru mis netis üleval.
Vaja oleks sellist skeemi kus on ainult vajalikud juhtmed näidatud et auto käima saaks.
Ja milline relee vahele läheb.
Ettetänades.
Vaja oleks sellist skeemi kus on ainult vajalikud juhtmed näidatud et auto käima saaks.
Ja milline relee vahele läheb.
Ettetänades.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Midagi ületamatut seal pole.
1. Akust jäme pluss otse starterisse.
2. Akust pluss releesse, number 87
3. Releest pluss starteri tõmbereleesse, number 30
4. Relee küljest pluss süüteluku või lülitusnupu külge, mille iganes, number 87. Seega jääb sul 87 külge kaks juhet.
5. Süütelukust või lülitusnupust juhe relee külge, number 86.
6. Relee küljest juhe massi, number 85.
Punkt 2 ja 3 juhtmed peavad olema veidi jämedamad juhtmed., Sama jämedusega, mis muidu starteri tõmberelee külge läheb.
Hea on, kui paned punkt 4 juhtmele relee juurde vahele igaks juhuks pisikese kaitsme, 3 või 5 A. Seda juhuks, kui sul lülitusahelas peaks kusagil juhe massi kogemata minema.
[Muudetud: 21-4-2010 Arvos]
1. Akust jäme pluss otse starterisse.
2. Akust pluss releesse, number 87
3. Releest pluss starteri tõmbereleesse, number 30
4. Relee küljest pluss süüteluku või lülitusnupu külge, mille iganes, number 87. Seega jääb sul 87 külge kaks juhet.
5. Süütelukust või lülitusnupust juhe relee külge, number 86.
6. Relee küljest juhe massi, number 85.
Punkt 2 ja 3 juhtmed peavad olema veidi jämedamad juhtmed., Sama jämedusega, mis muidu starteri tõmberelee külge läheb.
Hea on, kui paned punkt 4 juhtmele relee juurde vahele igaks juhuks pisikese kaitsme, 3 või 5 A. Seda juhuks, kui sul lülitusahelas peaks kusagil juhe massi kogemata minema.
[Muudetud: 21-4-2010 Arvos]
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
ssegu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 118
- Liitunud: 07 Mär 2008 18:48
- Asukoht: viljandi
- Autod: lada 2106
- Kontakt:
Algselt postitas: Arvos
Midagi ületamatut seal pole.
1. Akust jäme pluss otse starterisse.
2. Akust pluss releesse, number 87
3. Releest pluss starteri tõmbereleesse, number 30
4. Relee küljest pluss süüteluku või lülitusnupu külge, mille iganes, number 87. Seega jääb sul 87 külge kaks juhet.
5. Süütelukust või lülitusnupust juhe relee külge, number 86.
6. Relee küljest juhe massi, number 85.
Punkt 2 ja 3 juhtmed peavad olema veidi jämedamad juhtmed., Sama jämedusega, mis muidu starteri tõmberelee külge läheb.
see on nüüd see relee värk?
-
ssegu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 118
- Liitunud: 07 Mär 2008 18:48
- Asukoht: viljandi
- Autod: lada 2106
- Kontakt:
sina seletasid selle relee värgi?Algselt postitas: ArvosEelnev on selleks. Releeks võta esimene ettejuhtuv.Algselt postitas: segu
Vaja oleks sellist skeemi kus on ainult vajalikud juhtmed näidatud et auto käima saaks.
Ja milline relee vahele läheb.
Ettetänades.
Ära kaitset unusta!
[Muudetud: 21-4-2010 Arvos]
aga kuidas ülejäänud juhtmed käivad?
kuhu lähevad süütepooli juhtmed + ja - ?
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Süütepoolie plussi viid süütelukust või teisest lülitusnupust. Kui kasutad nuppe, tuleb sul seega kaks nuppu. Üks süütele ja teine uksekella nupu põhimõttel töötav nupp starterile.
Vaata punkt 4, võtad starteri lülituse alt selle pideva plussi, mis sul relee juurest tuleb ja viid sealt juhtme süüte lülitile. Teise juhtme vead süüte lülitist süütepoolile plussiks. Miinus süütepoolile tuleb jagaja kontaktilt.
Vaata punkt 4, võtad starteri lülituse alt selle pideva plussi, mis sul relee juurest tuleb ja viid sealt juhtme süüte lülitile. Teise juhtme vead süüte lülitist süütepoolile plussiks. Miinus süütepoolile tuleb jagaja kontaktilt.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.