geneka laadimis probleem

geneka laadimis probleem

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
t
taux3
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

geneka laadimis probleem

Postitus Postitas taux3 »

Probleem on selles ,et aku tuli vilgub koos pidurivedeliku hoiatustulega ühes taktis (pidurituli hiilgab kergelt kaasa) ja kui tuled põlema panna jääb ainult aku tuli põlema, gaasi andes põleb heledamalt.
Kontrollisin testriga aku laadimise ka ära- tühikäigul 14, suuremal pöördel 15-16-17 jne järeldan ,et generaator laeb üle.

Ise arvan , et pingeregulaator või dioodplokk õhtal, aga kuna pole eriti võimalik praegu genekat kuhugi kontrolli viia , siis tahaks ise kuidagi hakkama saada.
Oskab äkki keegi nõu anda ,kuidas ise kindlaks teha kumb võib läbi olla ja mis on täpne tööpõhimõte pingeregulaatoril (nimi juba ütleb:D) ja dioodplokil?
Kuna mõlemad ka suht kallid jubinad U. 550 eeku ,siis tekkis mõte kas annab neid äkki kuidagi asendada näiteks LADA geneka omadega (neid peaks ikka leidma:D)
Ahjaa unustasin nagu mainida , AUTO on opel vectra 93. ja patsient "Delco" genekas (räägivad , et täielik saast geneka tüüp) ( LADA on mõnda aega puhkusel :D )

Oleks väga tänulik kaasa mõtlejate ja abistajatele !!!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

remy delco on tõesti paras saast...
pingeregulaatorit saab edukalt vahetada... pole seal midagi keerulist - ostad välise pingeregulaatori, ühele harjale annad peale pideva + teisele pinge reg väljundi.. sisendisse läheb seesammune juhe mis muidu harjadesse läks..

dioodide vahetamine on oluliselt keerulisem aga samuti tehtav..
550.- on lambi hind
viimati sai töökaaslane pingeregulaatori koos harjadega 315.- või oli 260.-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Dioodiploki saab panna kasvõi lada oma. Tuleb juhtmetega genekst tuua kolm faasi välja ja need ühendada mistahes teise geneka dioodide külge. Kõige odavam muidugi mõne vene veoka või lada dioodisild. Olen jätnud dioodid geneka tagumise poole küge (jahutuspind suurem) ja pannud poldiga kusagile radika ette, tuule kätte.
Pingeregulaatorist juba Olku rääkis.
Dioodiploki tööks on muuta mähiste (kolm faasi) vahelduvvool alalisvooluks.
Kindlasti aitab sul asja seedida mõni põhjalik Lada elektriskeem. Veel-parem "Auto elektriseadmed" raamat. Põhimõte neil genekatel kõigil üks.
C
t
taux3
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas taux3 »

Tänan asjakohalike heade nõuanete eest!!!

plaan oleks kuidagi odavamalt hakkama saada ja aretada mingi teine odavam regulaator asemele , siis äkki õnnestubki midagi leiutada...:P

niipalju kui olen jõudnud uurida, arvatakse, et läbi on ikka pingeregulaator, saan isegi vist järgm. nädal spetsialisti juurde kontrolli viia, siis kindel pilt...

olaaf... kui ma nüüd õieti aru sain siis nii vä?
+ tuleb siis ükskõik kummale harjale ja aku pealt?
teisele harjale siis pingeregulaatori väljundi juhe?
pingeregulaatorisse sisendisse see juhe mis harjadesse läks...?

kui selline süsteem peaks õnnestuma , siis aku laadimis tüli ja muu laadimisega asi jääb kõik õieti töötama?... keegi rääkis ka mingist ümberehitusest, aga siis ei pidavat aku tuli oma ülesannet täitma...

ajaa..tuli meelde, et leidsin garaa?ist mingi suurema opeli geneka, arvatavasti mingi 2l. mootori oma, kuid kas võib õnnestuda mingi ratsimisega selle regulaator peale aretada, pean silmas just ,et kas neil on lisaks erineva kujuga veel mingisugused erinevad võimsused vms ka?

uurin veel ka raamatuid....

...veelkord tänud olulise abi eest!!!:D
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Pingeregulaator reguleerib ergutusvoolu. Seal pole geneka võimsusega midagi pistmist. Võid peale panna mistahes vahelduvvoolu geneka pingeregulaatori. Vaadata tuleb ainult kas regulaator tüürib plussi või miinust. Välised regulaatorid kipuvad tavaliselt plussi tüürima. Sisemised miinust.
C
t
taux3
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas taux3 »

vot nüüd kisub juba keeruliseks...minujaoks tundmatu maa... kuidas seda vaadata, et kas ta tüürib plussi või miinust ja mida see tähendab?
mõtlen siis kasvõi vaz-i regulaatori panna, see aga ju väline?
teine asi on see ühendamine, tundub praegu päris parajalt segane ,et mida kuhu ühenda siis ja kas üldse asi toimiks...

olaaf'i nõuanne jäi pisut arusaamatuks , et miks on vaja need ühendused ümber tõsta? kas ei võiks lihtsalt sama moodi ühendada nagu praegu ongi?

tuhnisin siin niisama netist otsida ,kuid midagi erilist ei leidnud , kui siis selle lehe, siin paistab see sama genekas olema... aga noh... abi sellest mulle eriti pole ja vene keel ka mulle nii...noh...:P

http://www.elcats.ru/opel/details.asp?m ... 1%3A28%3A1
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Sinu jutust selgub, et sa pole selleks tööks veel valmis. Liialt palju tundmatuid on sul sees ülesande lahendamiseks.
Autoelektri raamat on kindlasti abiks (dejavu)Pilt
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

seda mis juhe harjadele ühendada pead loomulikult mõõtma..
mul oli vahepeal mingi itaalia pingeregulaator mis juhtis massi nagu orig geneka sisene regulaator.. samas laaduki originaal tüürib plussi..

kui harjad muidu korras siis saab installida ka samara või uue niva geneka sisemise pingeregulaatori, parasjagu mõelda - olen peaaegu kindel, et väljaviigud mõlemal regulaatormoodulil on samades kohtades - ega venelane siis ise midagi välja mõelnud pole..

põhimõte ikkagi selline, et ühenda mis sa ühendad peaasi, et ühel harjal oleks + teisel - ja et emb kumb jookseb läbi pingeregulaatori ja süüte väljalülitamisel genekale toidet peale ei jää :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
taux3
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas taux3 »

Kalju Aleksius "Autode elektriseadmed" raamatut lugedes tekkis vahepeal küll tunne, et õpin hoopis kreeka keelt, aga tegelikult seal väga laialdaselt informatsiooni... asjast aru saamine võtab pisut aega.
ok! Tuleb nädalavahetus, on rohkem aega, genekas maha ja siis saab juba täpsemalt seda asja vaadata ja mõelda, igatahes niidiotsad on leitud ja küsimustele vastused saadud.
Eks annan siis teada kui järgmine nädal õnnestub see asi korda saada ja mil moel.

ahjaa, Motamees, sain su jutule nüüd pihta mis tähendab "tüürib massi" , minujaoks sõna "tüürima" viib mõtted kohe merele "laeva tüürima" vms, mulle on keelepärasem sõna "juhtima" ...sellest see segadus... häbi - häbi mulle...
Tänud !!!
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Taux3
ahjaa, Motamees, sain su jutule nüüd pihta mis tähendab "tüürib massi" , minujaoks sõna "tüürima" viib mõtted kohe merele "laeva tüürima" ...
Ilmselt kasutatakse ka elktri puhul sõna "tüürima" (ega ma päris oma pead asja välja ei mõelnud, meremees ka ei ole). Kuskohast muidu sõna "TÜRIstor" - See on juhitav(tüüritav) diood.
Osa asju on nii loomulikud, ei tulegi selle peale, et teised aru ei saa. Vabandust.
C
t
taux3
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas taux3 »

Käisin just vaz-i varuosade poes pingeregulaatoreid uurimas, oli neid seal kolme eri sorti (45 eek-i), üks neist pidi ka uuema niva oma olema, kõik olid koos harjadega ja keegi oli ka tellind mingi lääne masina oma (110 eek-i) aga polnud järgi tulnud , see meenutas välimuselt just minu oma ,aga kõvasti väiksem ja ilma harjadetta.
Motamees, sa ajad ikka juuksekarva lõhki! :lol
ma ei tea noh, mida ma sel hetkel ette kujutasin (igadahes polnud sel merega miskit pistmist, pigem nagu võõrsõna millele tähendust ei meenunud), vabandused on ikka minu poolt ja kura...a häbi on hetkel...:sein
Vasta