Lühis generaatoris

Lühis generaatoris

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
v
vardo13
Suletud kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Lühis generaatoris

Postitus Postitas vardo13 »

on selline probleem, et vahetasin 01 jahutusvedeliku voolikt ja sealt jooksis seda vedelikku generaatori peale ja pärast panin auot tööle ja niikui tuled tööle panin lõi pirnid läbi. kas genekas on lühises või oli see sellest tingitud et see vedelik äkki tekitas selle lühise et kui ära kuvab on kõik jälle korras ???
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Loogika järgi ei ole sellel geneka märgumisel asjaga pistmist. Aku on ju ka vahel, mis üleiigse voolu endasse neelab (kui relee oleks geneka peal ja see märgumise tagajärjel rikneks) .
C
v
vardo13
Suletud kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vardo13 »

võibolla tegi see ka midagi ma võtsin masslüliti välja et vaadata kas laeb ja siis juhtus kogu see jama
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Generaator annab ju 14V (täpsemalt pingereguaatori tööreziim 14,2-14,7V),pole ime, et lambid läbi läksid.Hea,et pole nn. "tabletiga" pingeregulaatorit, see reeglina massi väljalülitamist ei taha, kõrbeb läbi.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: Vardo13
võibolla tegi see ka midagi ma võtsin masslüliti välja et vaadata kas laeb ja siis juhtus kogu see jama
Tubli poiss ,tee teinekordki :D
Krt. ,millal jääb meelde ,et "sõidu peal" massi välja ei võeta :kuri
Kontrollimiseks on tester. Tead sellist asja? Ei maksa poes miljonit ja ladamehel läheb päris tihti tarvis ,eriti kui pidevalt igatsugu vilesid külge aretad.
Genekas ei anna välja mitte 12V ,ka mitte 14,8V ,ka mitte 24V või 28V. Korras genekas viskab tühikäigul juba 80V kanti. Rapsad akujuhtme maha ,pingeregulaator ei funka hetkeks ,süsteem saab selle suure impulsi omale ja ongi kõik tarbijad mokas ,mis hetkel järel olid. Isegi armatuurikelladest võib niimoodi lahti saada ,tulepirnidest rääkimata.
v
vardo13
Suletud kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vardo13 »

olex teadnud. ei teadnud et see noo võib perse keerata nüüd on jama et kust saada vene halogeenidele pirne need teised pirnid ja asjad neid vedeleb tervees garaa?is
v
vardo13
Suletud kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vardo13 »

aga kus asub see pingeregulaator
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Sõltub genekast. Mõnel on gene küljes (uuem variant) ,vanematel ladadel asus vasakul lonzeronil must karp PP-380.
Vasta