Geneka Välja Lülitamine nupust
Geneka Välja Lülitamine nupust
Geneka Välja Lülitamine nupust
Tekkis Siis niuke küssa et tahaks geneka panna nupu alla et kiirendamisel välja lükata (auto ei ole tänavasõiduks mõeldud) kuulsin kusagilt et vanasti olla nii tehtud rallikatel et pidi parem minek olemas kiirendamisel sest geneka koormus on tagant ära aga ise mõtlen et siis peaks ju nagu voolu vähe võituolema äkki keegi viitsib seletada kes sellega kokku puutunud ja kust mis juhtmele lüliti vahele panna?
Generaatori ergutuse ahelasse kuhugi sokuta see lüliti... ei tea mis kaitse see küll olla võib täpselt kuid 03-l pole seda teab mis raske aretada, kuna kaitsmeplokk salongis.
Olen ilma selle ergutuseta proovinud sõita ja imo läheb see jälle sinna kategooriasse et tagumikuga tuntavat kasu tast pole aga "minul ikkagi on ja sinul pole!". Miinuseks on see, et ergutuseta sõit kurnab akut, kuna süüde ja tuled peale selle nupu sisselülitamist ainult aku voolu tarbima hakkavad. Saadav võimsuslisa jääb ilmselt kuhugi 1kW piiresse, sedagi maksimumpööretel. Oma vastutusele see trikk ikkagi sul jääb:rolleyes
Olen ilma selle ergutuseta proovinud sõita ja imo läheb see jälle sinna kategooriasse et tagumikuga tuntavat kasu tast pole aga "minul ikkagi on ja sinul pole!". Miinuseks on see, et ergutuseta sõit kurnab akut, kuna süüde ja tuled peale selle nupu sisselülitamist ainult aku voolu tarbima hakkavad. Saadav võimsuslisa jääb ilmselt kuhugi 1kW piiresse, sedagi maksimumpööretel. Oma vastutusele see trikk ikkagi sul jääb:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Ei tea kust kohast see 5 KW peaks tulema?:o Genekas ei võta eluilmaski nii palju võimsust mootorilt ära, vist isegi mitte 1 KW ei tule. Süütepool pole üldse mingi hirmus võimas tarbija, starter võtab umbes 1 KW, aga süütepool on starteriga võrreldes ikka kordi lahjem (voolu tarbimise poolest). Arvan, et võidad võibolla kusagil suurusjärgus 0,1 KW, tegelikult vist isegi alla selle.

-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
generaator ja starter ju erinevad asjad!
loomulikult sõltub mootori koormamine geneka koormusest ehk siis tarbijate hulgast
kui õnnestuks loobuda üldse geneka ringiajamisest oleks effekt kindlasti suurem...
märgatavalt kiirenduse võitu sellega vaevalt saavutab..
rohkem võidad ehk väiksema ja kergema aku paigaldamise ja auto üldise kergendamisega...
loomulikult sõltub mootori koormamine geneka koormusest ehk siis tarbijate hulgast

kui õnnestuks loobuda üldse geneka ringiajamisest oleks effekt kindlasti suurem...
märgatavalt kiirenduse võitu sellega vaevalt saavutab..
rohkem võidad ehk väiksema ja kergema aku paigaldamise ja auto üldise kergendamisega...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."