Ei lae korralikult

Ei lae korralikult

Audio, elektrisüsteem, turva
o
Olari
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
Asukoht: saaremaa
Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
Kontakt:

Postitus Postitas Olari »

selline mure oleks
autoks 063
ei lae korralikult.Kui koos tuledega auto käima panna siis
jääb aku tuli põlema,lülitad korraks tuled ära ,kustub tuli koheselt
ilma tuledeta laeb 14.6V(pöörete peal 14,7V)
panen lähituled 14,0V(pöörete peal 14,1V)
kaugtuled 12,8V(pöörete peal 13,0V)
ja kõik mis võimalik12,2V(pöörete peal 12,4V)
kas nii suur kõikumine on normaalne,sest ei jõua sõiduga akut laadida
Aku on ostetud oktoobris nii et ei kahtlusta akut(või siiski?)
kas pingaregulaatoris võib asi olla?
olen mitu korda teepeal hädas olnud,jätad seisma ja enam käima ei lähe
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kontrolli üle vent rihma pingsus/korrasolek.
C
o
Olari
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
Asukoht: saaremaa
Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
Kontakt:

Postitus Postitas Olari »

rihm on pingul
harjad on ka uued pandud
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Kas mitte rihm ise ei ole kulunud,st.veab põhjaga või on rihmaseib ise laiali vajunud liigse pingutamise tagajärjel.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
o
Olari
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
Asukoht: saaremaa
Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
Kontakt:

Postitus Postitas Olari »

rihm on uus(ja on paraja pinge all)
ja ei ole üle pingutatud ja ei vea põhjaga

täna mõõtsin uuesti laadimis pinget ja tuli välja et
tühikäigul ilma tarbijateta vahepeal 12,8 siis vahepeal 13,2Vgaasi andmisest ei olnud tolku
kui kõik tarbijad taha panin langes 11,8V(armatuuris tuli põlema ei läind)
siis jälle läks 14.0V natukese aja pärast oli 14,5V(tühikäigul)ilma tarbijateta
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

kontrolli üle see jäme juhe mis genekast alguse saab. skeemi järgi läheb sealt mutri alt 3 juhet siis on veel mingi jagav 4 otsaga pistik. Pakun et kuskil ühendus puudulik. üldjuhul peaks kehvast ühendusest märku andma ka kõrge temperatuur, niiet katsu näpuga aga ära kõrveta.
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

Jama ka laadimisega autoks 08. tühikäigul kaob laadimine täielikult. ja dioodsild läheb kuumaks.
Kas jama võib olla ühe diiodi läbi põlemine? et tekivad vastu voolud?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

Algselt postitas: atzkarik
Jama ka laadimisega autoks 08. tühikäigul kaob laadimine täielikult. ja dioodsild läheb kuumaks.
Kas jama võib olla ühe diiodi läbi põlemine? et tekivad vastu voolud?
Propleem lahentatud oli üks diood sillale minev kontakt halb ja seal ka kuumenemine ning pinge kõikumine.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
e
Erx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:12
Asukoht: Lääne-Virumaa
Autod: 21063

Postitus Postitas Erx »

Enda omal ka laadimine jamas ning vahetasin generaatori ära. Kuna aga originaalregulaator vilgutas kõrgematel pööretel tulesid, siis sai selline süsteem kokku pandud. Suvaline Boschi tablett, üks lisajuhe genekale ja toimib. Lisajuhet oli vaja sellepärast, et tablett reguleerib originaalist erinevalt miinust mitte plussi. Homme teen välimust väheke esteetilisemaks ja kinnitan tableti originaalregulaatori alusele.

Pilt

Pilt

[Muudetud: 24-9-2010 Erx]
Vasta