süüte reguleerimine
süüte reguleerimine
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
lamp on jah ( põhimõtteliselt saab aga lihtsam on nii ,et kõigepealt) paned süüte enamvähem nii paika ,et väntvõlli märgi paned kohakuti ja siis paned rootori 4 või 1 silindri küünlajuhtme suunas ) kui käivitamisel on tagasilöögid või lööb plokki ,siis vaheta 1ja 4 silindri küünalajuhtmed ja 2 ja3 silindrui juhtmed omavahel ja siis peax käima minema . Kui käima on läinud ,siis keerad jagaja kinnitusmutrit natuke lahti ja mootori töötamise järgi saab süüte enamvähem täpseks . Muidugi ,kui saad sellest lambi teooriast aru seal ,siis võid sellejärgi kah teha . Saab enamvähem õigeks kyll.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Miks see asi nii keeruliseks ajada.On enne ka räägitud et otsige raamat Sõiduautode remont või siis Sõiduautod.Nendes raamatutes on väga hästi need asjad ära seletatud.Algselt postitas: Laurimetall
lamp on jah ( põhimõtteliselt saab aga lihtsam on nii ,et kõigepealt) paned süüte enamvähem nii paika ,et väntvõlli märgi paned kohakuti ja siis paned rootori 4 või 1 silindri küünlajuhtme suunas ) kui käivitamisel on tagasilöögid või lööb plokki ,siis vaheta 1ja 4 silindri küünalajuhtmed ja 2 ja3 silindrui juhtmed omavahel ja siis peax käima minema . Kui käima on läinud ,siis keerad jagaja kinnitusmutrit natuke lahti ja mootori töötamise järgi saab süüte enamvähem täpseks . Muidugi ,kui saad sellest lambi teooriast aru seal ,siis võid sellejärgi kah teha . Saab enamvähem õigeks kyll.
56506878
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
Nagu ma aru saan oled sa kontaktivahe paigast ära ajanud?
Ise tegin niiviisi:
Panin kontaktivahe lehtkaliibriga paika (0,35-0,4mm nagu olaaf ütles) ning siis lasin mootori käima, seejärel keerasin jagajat sinna poole, kus mootor ühtlaselt käima hakkas ning seejärel otsisin koha, kus mootor töötas kõige kõrgemate pöörete juures ja siis keerasin nõks hilisemaks (paremale poole). Praegu käib mootor nagu ämma viiul.
Ise tegin niiviisi:
Panin kontaktivahe lehtkaliibriga paika (0,35-0,4mm nagu olaaf ütles) ning siis lasin mootori käima, seejärel keerasin jagajat sinna poole, kus mootor ühtlaselt käima hakkas ning seejärel otsisin koha, kus mootor töötas kõige kõrgemate pöörete juures ja siis keerasin nõks hilisemaks (paremale poole). Praegu käib mootor nagu ämma viiul.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Kas vaakumiga jagaja puhul on süüte paika seadmisel mingi lisa aspekt, mida tuleb arvestada?
Panen süüte paika nagu kord ja kohus, auto töötab tühikäigul väga ilusti. Kannatab ka gaasi juurde vajutada. Aga sõitma hakates detoneerib hirmsasti. Kui süüdet hilisemaks keerata, siis läheb asi paremaks, aga seda peab tegema nii palju, et gaasi vajutamisel tekib nagu tühi koht.
Praegu keerasin jagajas selle vaakummehhanismi kinni, et vaakum ei saaks liigutada, siis panin süüte paika ja kõik toimib. Aga tahaks ikka vaakumi ka tööle saada.
Panen süüte paika nagu kord ja kohus, auto töötab tühikäigul väga ilusti. Kannatab ka gaasi juurde vajutada. Aga sõitma hakates detoneerib hirmsasti. Kui süüdet hilisemaks keerata, siis läheb asi paremaks, aga seda peab tegema nii palju, et gaasi vajutamisel tekib nagu tühi koht.
Praegu keerasin jagajas selle vaakummehhanismi kinni, et vaakum ei saaks liigutada, siis panin süüte paika ja kõik toimib. Aga tahaks ikka vaakumi ka tööle saada.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
peab asja manuaalist uurima, kuid nagu on meelde jäänud et reguleeritakse ilma vaakumita..
ps! kas segu lahja pole ja kontaktivahe korras?
olen viimasel ajal täheldanud jah detonatsiooni mootoris ilmselt siis kehva bensiin(???) 98 valad sisse ja korras.
üldiselt lada vaakumjagaja on ikka jama natukene.. seal peab ära piirama kuidagi selle kui palju varasemaks tõmmata saab.. muidu rebib liiga palju
minul aitas ilma vaakumita 03 jagaja install. kõik mured lahenesid kohe ise ära
ps! kas segu lahja pole ja kontaktivahe korras?
olen viimasel ajal täheldanud jah detonatsiooni mootoris ilmselt siis kehva bensiin(???) 98 valad sisse ja korras.
üldiselt lada vaakumjagaja on ikka jama natukene.. seal peab ära piirama kuidagi selle kui palju varasemaks tõmmata saab.. muidu rebib liiga palju

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Tõenäoliselt siis vaakum tõmbabki süüte liiga varaseks. Segu ja kontaktivahe on korras.
Aga selle bensuga on küll täielik BS lahtiläinud:mad::regan
Olen samuti täheldanud, et 95 sõites tekib aegaajalt detonatsioon, lisaks on auto tuim. Proovisin ükskord ka 91-te - teistkorda enam ei proovi ka. Samas paned 98, siis on kõik korras. Selle peale, mis auto 95-ga sõites tegi, ütles isa, et vanasti tegi auto sedasi siis, kui 93 asemel 76 kasutas:puzzled
Ja sellise solgi eest maksame veel hingehinda:mad:
Aga selle bensuga on küll täielik BS lahtiläinud:mad::regan
Olen samuti täheldanud, et 95 sõites tekib aegaajalt detonatsioon, lisaks on auto tuim. Proovisin ükskord ka 91-te - teistkorda enam ei proovi ka. Samas paned 98, siis on kõik korras. Selle peale, mis auto 95-ga sõites tegi, ütles isa, et vanasti tegi auto sedasi siis, kui 93 asemel 76 kasutas:puzzled
Ja sellise solgi eest maksame veel hingehinda:mad: