Kõikvõimalikud küsimused signade ja nende paigalduse kohta ladale(ÄRGE RÄÄKIGE SIIN TEEMAS DETAILSELT KUIDAS JA MIDA TE TEETE!)
Kõikvõimalikud küsimused signade ja nende paigalduse kohta ladale(ÄRGE RÄÄKIGE SIIN TEEMAS DETAILSELT KUIDAS JA MIDA TE TEETE!)
Paar asja pead silmas pidama:
- Paigaldades magnetlülti terasest auto kere külge magnetiseerib magnet kinnituskoha varsti (minu kogemustel 0,5-2 aastaga) nii, et luugi küljes oleva magneti eemaldumine ei põhjusta enam magnetlülti lülitumist. Lahenduseks paigaldada lüliti terasest võimalikult kaugele, 10- 15 mm peaks OK olema. Sama nippi kasutatakse ka majade alarmides kasutatavate metalluste magnetlülitite juures mis erinevad puu-uste omadest vaid selle poolest et lüliti ise on metallist võimalikult kaugele viidud.
- Enamus autoalarmide häiresisendid reageerivad pinge (maanduse) tekkimisele häiresisendisse, vähestel on ka normaalselt suletud häiresisend mis reageerib pinge kadumisele. Samas on enamus magnetlülititest sellised mis magneti eemaldudes lahutavad oma kontaktid ja on seega siis sobilikud normaalselt suletud häiresisendile. Magnetlülitid mis magneti eemaldudes kontaktid ühendab on keerukam hankida ja ka hind on kallim. Seega enne magnetlüliti hankimist veendu millist lülitit sul vaja on.
- auto juures on lihtsam kasutada magnetlülitit mille klaaskolb on juba plastikusse valatud, sellistel on juba juhtmed ka taga ning plastikus kohad ka kinnituskruvidele. Komplekti kuulub ka magnet. Ise kasutan siin olevatest http://www.m-sjoberg-ab.se/magnet.htm normaalselt avatud (NO) magnetlülitit MK205W.
- Paigaldades magnetlülti terasest auto kere külge magnetiseerib magnet kinnituskoha varsti (minu kogemustel 0,5-2 aastaga) nii, et luugi küljes oleva magneti eemaldumine ei põhjusta enam magnetlülti lülitumist. Lahenduseks paigaldada lüliti terasest võimalikult kaugele, 10- 15 mm peaks OK olema. Sama nippi kasutatakse ka majade alarmides kasutatavate metalluste magnetlülitite juures mis erinevad puu-uste omadest vaid selle poolest et lüliti ise on metallist võimalikult kaugele viidud.
- Enamus autoalarmide häiresisendid reageerivad pinge (maanduse) tekkimisele häiresisendisse, vähestel on ka normaalselt suletud häiresisend mis reageerib pinge kadumisele. Samas on enamus magnetlülititest sellised mis magneti eemaldudes lahutavad oma kontaktid ja on seega siis sobilikud normaalselt suletud häiresisendile. Magnetlülitid mis magneti eemaldudes kontaktid ühendab on keerukam hankida ja ka hind on kallim. Seega enne magnetlüliti hankimist veendu millist lülitit sul vaja on.
- auto juures on lihtsam kasutada magnetlülitit mille klaaskolb on juba plastikusse valatud, sellistel on juba juhtmed ka taga ning plastikus kohad ka kinnituskruvidele. Komplekti kuulub ka magnet. Ise kasutan siin olevatest http://www.m-sjoberg-ab.se/magnet.htm normaalselt avatud (NO) magnetlülitit MK205W.
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Tänud vastajatele!
Kasutusel valvesüsteem, mis reageerib pinge tekkimisele häiresisendisse. Järelikult läheks vaja normaalselt avatud magnetlülitit.
Plaanis vajaminevat Tevalost otsida, kuigi nende kodulehelt hästi aru ei saanud, kas analoogseid tooteid müüakse.
Teab ehk keegi mõnda kauplust, kust toote kindlasti leida võiks?
Kasutusel valvesüsteem, mis reageerib pinge tekkimisele häiresisendisse. Järelikult läheks vaja normaalselt avatud magnetlülitit.
Plaanis vajaminevat Tevalost otsida, kuigi nende kodulehelt hästi aru ei saanud, kas analoogseid tooteid müüakse.
Teab ehk keegi mõnda kauplust, kust toote kindlasti leida võiks?
Iga ilmaga aktsioonis!