Tervist,
Mina siin järgmise probleemiga..
Auto käis ilusti mingi 2 minutit kohapeal ning järsult suri välja. Auto enam käima ei läinud ja avastasin et süütepoolest ei tule särtsu jagajasse proovisin erinevaid pooli ja ikka mitte mingit sädet.
Kasutusel hetkel vw/audi kommutaator. Täpsemalt öeldes sai 88a. Passati pealt võetud kommutaator. Kus täpsemalt see hall andur on homme saan üle vaadata need asjad siis.
Anduril on 3 juhet: +toide, maa ja väljund. Kui on kommutaatori rike, siis kontrolli üle ka küünlavahed, kõrgepingejuhtmed, rootor ja jagajakaas. Kõige sagedamini esineb liiga suur küünlavahe ja ka rikkis generaatori pingeregulaator.
Hetkese seisuga tundus et asi oli rootoris kuna proovisin käima. Läks ilusti käima ja suri ära. Võtsin jagaja kaane maha ja rootori see metall julla oli ära lennanud sealt. Kohe lähen vaatan kõik võimalikud probleemid üle.
Sain oma probleemiga korda. Ilmselt mass oli halb ja rootor ka läbi. Kuid tekkis uus mure. Kui panen kojameeste kaitsme kaitsmeplokki siis süüte sisse panekul põletab kaitsme kohe läbi ning mõtlesin et ei viitsi seda lühist sealt rägastikust otsida ja panen kojamehe mootori eraldi lüliti alla.
Kas peaksin selleks mingeid asju teadma või on kellegil mingeid sooovitusi selle kohapealt?
Vaata, ega pole kojameeste mootori all hooba midagi takistamas. Juhtmestiku ümber ratsimine ei päästa sind sellest, kui seal liikumist miski takistab ja ülekoormuse ahelas tekitab.