Laadimis probleem VAZ 2106
Laadimis probleem VAZ 2106
Laadimis probleem VAZ 2106
Tervist Ladaklubi liikmed. Minu pobleem on siis järgmine. Sõber ostis endale pealkirjas nimetatud auto ja nüüd lõi sellise vea esile. Kohapeal kui auto tiksub siis nagu laeks akut, aga kui autoga ringi sõita siis mingiaeg hakkavad tuled juba heledamaks minema, raadio lõpetab mängimise jne, no aku jumala läbi. Siis laseme jälle kohapeal olla on natukeseks normaalne. Milles asi võib olla?
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Kui tuled hakkavad heledamaks minema, sel juhul ma küll ei saa aru, millest on arvamus, et laadimist ei ole? Loogika puudub.Henu kirjutas:Kohapeal kui auto tiksub siis nagu laeks akut, aga kui autoga ringi sõita siis mingiaeg hakkavad tuled juba heledamaks minema,
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Pole mina veel kuulnud, et laadimise puudumisel hakkaks tuled heledamalt põlema. Seni siiski valgus hoopis nõrgeneb sel juhul.
Kõige lihtsam on lõdva genekarihm. Või kõik muu - ühendus, kulunud harjad, mähis lühises, rootori kontanktrõngad kulunud, pingeregulaator, läbi põlenud diood, mootori mass. Ka vilets aku.
Kõige lihtsam on lõdva genekarihm. Või kõik muu - ühendus, kulunud harjad, mähis lühises, rootori kontanktrõngad kulunud, pingeregulaator, läbi põlenud diood, mootori mass. Ka vilets aku.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Aga aitähh abi eest, üritame lähipäevadel siis täpselt väljauurida, ise arvan et millegipärast pingergeregulaator. Sest internetist vaatasin kuidas seda pingeregulaatori korrasolu kontrollida.
Mõõda pinge aku klemmidel - peaks olema vahemikus 13.5 ... 14.2 V.
Nüüd lülita sisse kõikvõimalikud tarbijad - tuled, salongi ventilaator jne.
Mõõda pinge aku klemmidel - peaks olema vahemikus 13.5 ... 14.2 V.
aga meil oli see näit mingi 12v
Mõõda pinge aku klemmidel - peaks olema vahemikus 13.5 ... 14.2 V.
Nüüd lülita sisse kõikvõimalikud tarbijad - tuled, salongi ventilaator jne.
Mõõda pinge aku klemmidel - peaks olema vahemikus 13.5 ... 14.2 V.
aga meil oli see näit mingi 12v
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Mina sain esimese postituse tekstist aru, et sõites tõuseb pinge üle lubatu – tuled lähevad heledamaks, raadio lülitub enda kaitseks välja ja aku keedetakse ära.
Aga kui kõrgemate pööretega pinge ikka 12V juures on siis võib probleem olla kõigis eelnevalt loetletud asjades.
Seega mõõda pinge tühikäigul.
Mõõda pinge kõrgematel pööretel (nt. 3500).
Lülita sisse tarbijad ja kõrgematel pööretel mõõda pinge.
Saadud mõõtmistulemused kirjuta siia teemase siis saame teada kas laeb üle või ei lae üldse.
Aga kui kõrgemate pööretega pinge ikka 12V juures on siis võib probleem olla kõigis eelnevalt loetletud asjades.
Seega mõõda pinge tühikäigul.
Mõõda pinge kõrgematel pööretel (nt. 3500).
Lülita sisse tarbijad ja kõrgematel pööretel mõõda pinge.
Saadud mõõtmistulemused kirjuta siia teemase siis saame teada kas laeb üle või ei lae üldse.