Käiviti? probleem.
Käiviti? probleem.
-
eEst_Rafel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Jaan 2010 13:28
- Asukoht: Pärnu/Tartu
- Autod: Toyota Camry 2002, Vaz 01-72`
Käiviti? probleem.
Probleem järgmine. Süüdet keerates ei ``luba`` starter isegi mingisuguse häälega. Akus on multimeetri järgi 12,8V. Sai tehtud 3 päevane väljasõit loodusesse ning seal pidas ennast väga ilusti üleval. Pärast reisi seisis garaazis ca nädal ning nüüd siis selline seis. Oskab keegi midagi pakkuda?
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Kas see tähendab, et keerad võtit, süüde läheb sisse aga starterit ringi vedama ei hakka? Kui jah, siis asi võib olla sul kas süütelukus või starteril mingi kehv ühendus.
Proovi alustuseks nii, et keerad võtit ja näpuga liigutad süüteluku tagust juhet(süütelukku tagant vaatades, vasak rida kõige keskmine juhe, oli ta kas selline punakas vist). Kui see ei aita, siis kontrolliks ma starteril ühendused üle.
Proovi alustuseks nii, et keerad võtit ja näpuga liigutad süüteluku tagust juhet(süütelukku tagant vaatades, vasak rida kõige keskmine juhe, oli ta kas selline punakas vist). Kui see ei aita, siis kontrolliks ma starteril ühendused üle.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Seesama juhe võib olla viletsas ühenduses - klemm oksüdeerunud või murdunud. Või tõepooles lahti hoopiski.olaaf kirjutas:starteri tõmberelee juhe on ikka tõmberelee küljes?
Tõmba pistik relee küljest ja vaata üle. Kui pistik korras, lase otse releele vool peale ja selgub kas asi starteris või juhtmestikus. KÄIK OLGU VÄLJAS KATSETAMISE AJAL!
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
eEst_Rafel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Jaan 2010 13:28
- Asukoht: Pärnu/Tartu
- Autod: Toyota Camry 2002, Vaz 01-72`
Sai juhtmete kontakte ja kinnitusi kontrollitud. Kõik oli tipp topp. Hakkasin siis mööda juhtmeid liikuma süüteluku poole. Seejärel proovisin jällegi käivitada- ei midagi. Kuulsin ainult kergelt plõksu süüteluku juurest. Lähemalt uurides, siis käivitades käis kerge säde süütelukus. Võtsin viimase lahti, puhastasin ja pärast seda käias starterit ilusti. Ilmselt ei saanud süütelukus enam kontaktid oksüdeerumise pärast voolu?!
Nüüd on aga nii, et võin käiata pikalt ja mitmeid kordi. Tee mis tahad, aga küünlad ikka märjad. Küünlad on said vahetatud uute vastu (vanadega sama probleem) kuid mure ei kadunud. Kas peaks ``toore`` lahti jätma ja lihtsalt laskma seista?
Nüüd on aga nii, et võin käiata pikalt ja mitmeid kordi. Tee mis tahad, aga küünlad ikka märjad. Küünlad on said vahetatud uute vastu (vanadega sama probleem) kuid mure ei kadunud. Kas peaks ``toore`` lahti jätma ja lihtsalt laskma seista?