Gabariit ning näidikud
Gabariit ning näidikud
Gabariit ning näidikud
Terv,
Kopikal nüüd sihuke elektri kala, et üks gabariit ei põle. Pirnid korras, kaitsmed korras kuid testriga proovides voolu taha ei jõua. Kust kohast ja kust maalt ma järge ajama peaks hakkama?
Samuti olen oma jahutussüsteemi probleemiga jõudnud niikaugele, et antud alavoorum on kõige sobilikum teema edasiseks arutlemiseks. Kes ei tea, siis oli mure selles, et näidik tõusis väga kõrgele ja pendeldas vahetpidamata. Ühendasin kütusenäidiku massi ära ning selgus, et kütuseseier ja temperatuuriseier pendeldavad koos, üks natuke rohkem teine vähem ning mõlemad olid pea, et lõpus (kütust oli väga vähe ja mootor vähe käinud). Samuti vilguvad üheskoos käsipiduri ning kütusereservi tuli, kuigi käsipidur peal ei ole. Kui nüüd selle kässariga väheke jännata ja näiteks järsult alla lüüa kustub märgutuli hetkeks ära ning ka näidikud kukuvad allapoole, kuid see on vaid tõesti murdosa sekund..
Kopikal nüüd sihuke elektri kala, et üks gabariit ei põle. Pirnid korras, kaitsmed korras kuid testriga proovides voolu taha ei jõua. Kust kohast ja kust maalt ma järge ajama peaks hakkama?
Samuti olen oma jahutussüsteemi probleemiga jõudnud niikaugele, et antud alavoorum on kõige sobilikum teema edasiseks arutlemiseks. Kes ei tea, siis oli mure selles, et näidik tõusis väga kõrgele ja pendeldas vahetpidamata. Ühendasin kütusenäidiku massi ära ning selgus, et kütuseseier ja temperatuuriseier pendeldavad koos, üks natuke rohkem teine vähem ning mõlemad olid pea, et lõpus (kütust oli väga vähe ja mootor vähe käinud). Samuti vilguvad üheskoos käsipiduri ning kütusereservi tuli, kuigi käsipidur peal ei ole. Kui nüüd selle kässariga väheke jännata ja näiteks järsult alla lüüa kustub märgutuli hetkeks ära ning ka näidikud kukuvad allapoole, kuid see on vaid tõesti murdosa sekund..
Was ist das? Das ist VAZ!
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Kusagil ei põle mingi gabariit - pole teada, milline. Kusagile taha peab mingi vool jõudma - pole teada, kuhu. Pirnid korras - kusagil gabariidis on mitu pirni, huvitav millises?
Teisest lõigust ei saa üldse midagi aru. Megalt pead murda ja sõna-haaval tõlkima ka ei viitsi hakata. Kuni sa ei oska korralikku probleemi kirjeldust anda, ei saa sind keegi aidata.
Teisest lõigust ei saa üldse midagi aru. Megalt pead murda ja sõna-haaval tõlkima ka ei viitsi hakata. Kuni sa ei oska korralikku probleemi kirjeldust anda, ei saa sind keegi aidata.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Gabariidi unustasin tõesti mainimata - tagumine gabariittuli. Proovisin testriga kas vool jõuab sinna juhtme otsa mis gabariidi klemmi külge läheb- tulemus oli null.
Teise lõigu kohta.. ei oska väga täpsemalt kirjeldada. Ennist oli see sama parem tagumine tuli lahti võetud, kus gabariit ei põle ning oli lahti ka see kütusenäidikuga seonduv juhe mis tule kinnitusmuttri alla käib, et massi saada. Seetõttu pälvis kogu tähelepanu endale see ainuke näidik mis seal üldse sel hetkel töötas - temperatuurinäidik, ja seeõttu arvasin, et selle sama näidiku pangepanemine võib olla tingitud mingist kalast jahutusüsteemis. Sai tosool sisse pandud ja kõik tundus okei olevat ja hakkasingi probleemi mujalt otsima. Mõtlesin variandi üle, et kütuse ja temperatuurinäidik võivad olla mingis seoses ja tuli meelde, et see paagi juurest tulev kütusenäidiku? juhe on lahti. Panin siis tule külge ja selle sama juhtmeotsa sinna mutrialla. Kütuseseier hakkas miskit ebanormaalset näitu näitama ja pendeldas samas taktis temp. näidikuga.. ühesõnaga toimus kõik see, mis enne juba kirjeldasin. Rohkem ise ei oska tõesti olukora kirjeldada.. ehk aitavad siis mõningad täpsustavad küsimused. Elektriteemal olen täielik võhik ja loodan seetõttu mõistvat suhtumist.
Teise lõigu kohta.. ei oska väga täpsemalt kirjeldada. Ennist oli see sama parem tagumine tuli lahti võetud, kus gabariit ei põle ning oli lahti ka see kütusenäidikuga seonduv juhe mis tule kinnitusmuttri alla käib, et massi saada. Seetõttu pälvis kogu tähelepanu endale see ainuke näidik mis seal üldse sel hetkel töötas - temperatuurinäidik, ja seeõttu arvasin, et selle sama näidiku pangepanemine võib olla tingitud mingist kalast jahutusüsteemis. Sai tosool sisse pandud ja kõik tundus okei olevat ja hakkasingi probleemi mujalt otsima. Mõtlesin variandi üle, et kütuse ja temperatuurinäidik võivad olla mingis seoses ja tuli meelde, et see paagi juurest tulev kütusenäidiku? juhe on lahti. Panin siis tule külge ja selle sama juhtmeotsa sinna mutrialla. Kütuseseier hakkas miskit ebanormaalset näitu näitama ja pendeldas samas taktis temp. näidikuga.. ühesõnaga toimus kõik see, mis enne juba kirjeldasin. Rohkem ise ei oska tõesti olukora kirjeldada.. ehk aitavad siis mõningad täpsustavad küsimused. Elektriteemal olen täielik võhik ja loodan seetõttu mõistvat suhtumist.
Was ist das? Das ist VAZ!
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Nüüd saan natuke aru. Tundub sedamoodi, et sul on näidikuteploki mass puudu. Muudmoodi seost kahe näidiku vahel tekkida väga ei anna.
Mis gabariiti puutub kas vastaspoole esimene gabariit põleb? Gabariidid olid minu mäletamist mõõda risti eraldi kaitsete all. Kui seal miski isehakanud elektrik on kallal käinud, siis on lugu keerulisem ja eemalt pole midagi enam soovitada.
Mis gabariiti puutub kas vastaspoole esimene gabariit põleb? Gabariidid olid minu mäletamist mõõda risti eraldi kaitsete all. Kui seal miski isehakanud elektrik on kallal käinud, siis on lugu keerulisem ja eemalt pole midagi enam soovitada.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.