Tere!
Probleem lahenes siis nimodi:
Hakkasin asja lähemalt uurima(suve lõpus) ja sain käima. 2101 lugesin loomulikult kaane pealt..

Lõpuks sain siiski selgusele et tegu 1.3 51kw mootoriga. Jaga ja sai peale pandud nimodi:
esimene silinder ülesse(küünal välja ja puu pulgaga sudima sinna), alt jooksis märk ilusti paika ja tõin sovietcarparts.ee(oli vist nii) uue jagaja, rootor sai mäletamist mööda 1.Silindrisse(kurat äkki oli Ladal 4.dasse pütti?) suunatud, jagaja kinni, süütepoolilt juhe kondensaatorisse, natuke keeramist ja pauh pill käis.

Siis aga lõppes kondekas, kaanetihend, termostaat ja lõpuks avastasin ka 1.silindrist prao(hülsis oli diagonaali pragu sees:o )Algul vahetasin kõik eelmainitud jupid( peale hülsi, sest ei pannud tähele et seal pragu on.. pimedas õhtul sai tehtud pm telefoni valgusega...) ära ja sõitsin, aga siis asi kees ja kees ja kees jälle kees ja ei saanud aru mis jama on, hakkas tunduma, et uus termostaat ei toimi, nii vana termostaat seest tühjaks, ikka ei toimi. Radika vahetus - ei toimi, lõdvikute kontroll, et äkki tõmbab õhu vahele. Siis tundus et jälle kaane tihend või kaan kõver!? Hakkasime lammutama ja tohohh, 1. silindris pragu sees!

Lõpetas oma piinad refondas, kere oli nagunii jube mäda.
Terv, siim.