probleem 21213 1,7 mpi juhtmestikuga (lühis)
probleem 21213 1,7 mpi juhtmestikuga (lühis)
probleem 21213 1,7 mpi juhtmestikuga (lühis)
algul masin töötas ,kuid järsku jäi seisma ja hakkas ühte kaitset läbi põletama. tirisin terve mootori juhtmestiku maha ,arutasin kõik lahti ja vaatasin kas kusagil on katkist juhet või midagi ,aga ei leidnud midagi. tegin ka teise katse võtsin kõik pistikud mootori küljest lahti ja ikka lühises.
-
rrene07
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 271
- Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...
No on ikka lugu... Minu Nival oli korra sama jama. Kui jalaga vastu plastik katet läksin, mis rooli all on ja mille taga aju on, siis hakkas tahokas hüplema ja lõpuks põles läbi bena pumba kaitse. Võtsin katte maha ja liigutasin ning loksutasin juhtmeid ja kaitsme karpi...kõik korras. Katte tagasi panekul hakkas sama jama pihta ja lõpuks kadus ära. Müstika...
see on 2. kaitse kaitsmest läks läbi jämedam punane juhe ja see oli oma korda pea voolu relee kaitse bena pumba kaitse see igaljuhul polnud tegin kontrolli. võtsin kõik 4 releed välja ja panin uue kaitsme ja kui järjest releesid panin sisse tagasi sis esimese relee juures põles kaitse läbi .panin uuesti teise kaitsme ja sis panin teised releed sisse ja kaitse oli korras panin selle viimase ka sis põles läbi. see tundus nagu mingi peavool olevat seal
probleem lahendatud
viga oli siis ajus . ajus oli bensiini pumbaga seotud diood läbi põlenud vms elektrik tegi korda