Probleemid 21073'ga

Probleemid 21073'ga

Audio, elektrisüsteem, turva
j
JUSTer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 11 Sept 2009 17:38
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 2105 & 21063

Postitus Postitas JUSTer »

Noh need nendeks. Algul kui auto tuli ta ju töötas ilusti va see, et ei laadind aga selle sain korda...
Nüüd lihtsalt peale mõnda minutit käimist pöördesse ei taha minna eriti ja siis ka tundub nagu oleks süüde väga vale või osad pütid ei löö või ma ei tea mida... :D Ning nagu ütlesin siis tühikäigul sureb ka välja....

Aga eks ma teen need mõõtmised ära nüüd peagi ;)
a
aargo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 31 Mai 2010 16:02
Asukoht: Viljandimaa / Tuhalaane
Autod: Vaz 2107 83a 1,6 / Mazda 626 93a 1,8 78kw

Postitus Postitas aargo »

pakun ka temperatuuri andurit ...:puzzled tuttav jama
Aga žiguli on ka auto :)
j
JUSTer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 11 Sept 2009 17:38
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 2105 & 21063

Postitus Postitas JUSTer »

Pihusti takistus tundus normaalne. 2,3 oomi näitas. Temperatuuri andur on omadega õhtal. Keerasin multimeetri 2M peale ja alles siis hakkas midagi näitama. .400+ midagi... Kütusesüsteemi rõhku ei saa mõõta :) Pole sellist "aparatuuri" veel soetatud. Vb kuskil on ka aga mitte kodus. Väntvõlli asendiandurit ei saanud mõõta kuna multimeetri otsad liiga pikad, et mõõta. Ei viitsind traadijuppidega ka jamama hakata praegu...

Viljandimaal kellelgi ei ole temperatuuri andurit paari õlle eest anda vms? Ning see oleks loogiline, et ajus mingi jama?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kõik on kokkuleppimise küsimus. Kui vaja, siis saab ju alati ka saata seda andurit mööda Eestit.

Ning mida sa mõtled selle all, et ajus mingi jama ?
Kui tempi andur pekkis, siis näitab ta sooja mootori temperatuuriks -40 kraadi ajule ning aju annab temperatuuri järgi kütust. Ehk siis antud olukorras rikastab segu üle - sellest ka must suits ja muud sümtomid.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
j
JUSTer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 11 Sept 2009 17:38
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 2105 & 21063

Postitus Postitas JUSTer »

No aga kui pistiku lahti võtan siis peaks ju kõik korras olema :| Siis saab aju teate, et mootori temp ~80 kraadi?
Või žigulil ei ole see asi päris nii?

Edit: Proovitud ja suured tänud kõigile kes abistasid.
Viga oligi temperatuuri anduris.

Võtsin pistiku maha, panin käima natuke turtsus korra ning siis hakkas normaalselt käima. Ja nüüd käibki normaalselt.
Ma olin ennem ka korra samamoodi proovinud aga ma ei tea mis ma siis teisiti tegin, et viga ei avastanud too kord aga nüüd vähemalt korras ja suured tänud. :)

Küsiks seda, et mis mul on vaja teha, et panna karpamootorile monopritset?

Nagu ma umbkaudu tean aga kui praegu tegema läheks siis oleks kindlasti mingid asjad millele otsa vaadates ma imestaksin, et: "Mis asi see veel on?" :o:)

Ning kas on võimalik jätta rootoriga süüde alles sest praegu on mul mono-pritsel "soome" variant kus pole rootorit...

Tänan..
m
maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

Postitus Postitas maalo »

monopritse jaoks oli mu mälu järgi vaja Halli-anduriga jagajat, kui sa ei taha just hunnikut andureid külge toppida - a la väntvõlliasendi andur, nukkvõlliasendi andur jne.. Volkkaritel on monopritsega mootoritel see kurjajuur muidugi, kommutaator kuumeneb ja siis ei tööta asi korrektselt, aga ilmselt kõige lihtsam variant sinu jaoks. Aju on ka mingitsorti sel puhul, mis küttesegu õigesti segaks ja õigesti ette söödaks... Ma võin eksida, omasin kunagi küll G3, kuid selle sisemusse väga ei süüvinud, kuna üldiselt mulle see masin ei meeldi.
Lujaa laatua Lada :)
j
JUSTer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 11 Sept 2009 17:38
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 2105 & 21063

Postitus Postitas JUSTer »

Ah, eks näeb mis saab :) Tänud praeguseks...
Vasta