Mure 06 puhuriga
Mure 06 puhuriga
- zizzalik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 410
- Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
- Asukoht: Kihnu
- Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5
Mure 06 puhuriga
Probleem siis selline, et vahepeal puhurid töötavad, siis jälle ei tööta. Küsiks siis et mida kõigepealt kontrollida ? Lülitit ? Kas lüliti tuleb välja koos juhtmetega või tuleb ära võtta koos selle korpusega, kus soojenduse lüliti küljes ?
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Vaata algatuseks kaitsmed üle, kas on ventika kaitse korralikult tuugalt pesas ja kaitsme otsad pole tahmased. Kaitse võib vahel sel juhul mitte ühendust korralikult anda; on lihtsam see üle vaadata enne lüliti kallale minekut. Ventikas võtab parasjagu voolu ja sarnase probleemiga on ennegi kaitsmepesa järgi andnud. Kaitsme numbri leiad skeemilt. Ei tee paha kaitsmed kõik üle käia.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
- zizzalik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 410
- Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
- Asukoht: Kihnu
- Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5
Uurisin ja puhastasin kaitsmeid ja ei midagi, 1 kaitsme vahetasin välja ka, milleks oli akutrelli otsik, mis oli eelmise omaniku poolt sinna paigutatud...
kiskusin kella ja tuhatoosi välja ja liigutasin sealt juhtmeid, mis lähevad lülitile aga kasu midagi. Kui auto tõin, siis ka puhur ei töödanud. Mingiaeg niisama katsetasin siis töötas ja nüüd kui külmemaks läheb oleks vaja seda ja ei tööta:/
kiskusin kella ja tuhatoosi välja ja liigutasin sealt juhtmeid, mis lähevad lülitile aga kasu midagi. Kui auto tõin, siis ka puhur ei töödanud. Mingiaeg niisama katsetasin siis töötas ja nüüd kui külmemaks läheb oleks vaja seda ja ei tööta:/
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Vaata kas lülitisse vool tuleb süütega. Kui tuleb ja kenasti puhuri suunas edasi läheb, püüa armatuuri alt üles leida puhuri mass. Mass võib mitte ühendust anda kui kumbki kiirus ei tööta ja vahel siiski töötab. Samuti võib juhe kusagile vahele olla jäänud ja kiud seest katki. Lammuta niipalju eest ära, et puhuri juhtmeteni jõuad ja näed kuhu mass kruvi alla läheb.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
pPatrioot
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 13 Okt 2008 09:33
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: VW Golf 2 1,8 ;Vaz 2106; Vaz 21063
Käsitsi ikka, kõigepealt paned soojendus mootori koos korpusega paika sinna ja siis lükkad klabri ülesse ääre taha ja lükkad kinni, ennem vaata, et juhtmed vahele ei jääks ja kõik oleks korralikult paigas.
[Muudetud: 26-10-2010 Patrioot]
[Muudetud: 26-10-2010 Patrioot]
Piljardist: 1 kii, 6 auku, palju palle - piljard on lõbus!, Lada: 1 Lada, 4 rehvi, palju auke- lada on lõbus!.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Samasugused klambrid on nagu jagaja kaanel. Asi selles, et neid annab pärast paika pitsitada. Ühe käega tuleb hoida ebamugavas asendis soenduse kobakat üleval ja teisega klambreid peale pressida. Kui kohe klamber minna ei taha, väsib teine käsi kõveras hoidmisest, vahel õnnestub alles mitmenda üritusega. Tahavad veel maha kukkuda ja ära kaduda. Mina väldin soenduse mahakiskumist kui muidu saab hakkama.Algselt postitas: zizzalik
Käsitsi paneb need klambrid tagasi, või mingite abivahenditega ?
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
- zizzalik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 410
- Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
- Asukoht: Kihnu
- Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5
Lammutasin niipalju lahti, et pääsesin ventilaatorini. Võtsin ikkagid radika küljest lahti. Viga oli selles, et ventikat ei olnud keegi ammu aega kasutanud ja tahtis algul hoogu sisse lükata, et tööle hakkaks. Lasin natuke aega uhada ja nüüd veab ise ennast käima:spin Tänud näpunäidete eest. Klambrid sain peale õnneks esimese korraga.
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000