Hall/must mistra vaip salongi - miinused, plussid, miks?
Hall/must mistra vaip salongi - miinused, plussid, miks?
-
kkrizt0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 13 Apr 2015 14:25
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: VAZ 21053
Hall/must mistra vaip salongi - miinused, plussid, miks?
Hei!
Kuna olen päris suure dilemma vahel, kas panna autole mistra vaip sisse või mitte.. siis küsiksin asjatundjate käest, mis Te arvate? Ehk kellelgi on varem kokkupuudet olnud, võiks tarkusi jagada
Mis on mistra vaiba miinused, plussid ja miks?
Samuti võite anda juhiseid, kust saaks vajadusel mistra vaipa soetada.
Kristo
Kuna olen päris suure dilemma vahel, kas panna autole mistra vaip sisse või mitte.. siis küsiksin asjatundjate käest, mis Te arvate? Ehk kellelgi on varem kokkupuudet olnud, võiks tarkusi jagada
Mis on mistra vaiba miinused, plussid ja miks?
Samuti võite anda juhiseid, kust saaks vajadusel mistra vaipa soetada.
Kristo
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Millist vaipa mõeldakse? Aasnarmas vaipa (http://www.google.fi/imgres?imgurl=http ... CQQMygHMAc) , narmas vaipa (http://www.google.fi/imgres?imgurl=http ... D0QMygWMBY) või lateksiga immutatud mistra vaipa
(https://www.google.fi/search?q=mistra+v ... B600%3B557)? Mistra on kunagi tootnud lausa Lada põrandavaipu.
Kui see immutatud mistra panna...hullult ajab kõik rooste!
(https://www.google.fi/search?q=mistra+v ... B600%3B557)? Mistra on kunagi tootnud lausa Lada põrandavaipu.
Kui see immutatud mistra panna...hullult ajab kõik rooste!
- Fortran
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 57
- Liitunud: 26 Juun 2011 22:08
- Asukoht: https://t.me/pump_upp
- Autod: VAZ 21013
- Kontakt:
- Fortran
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 57
- Liitunud: 26 Juun 2011 22:08
- Asukoht: https://t.me/pump_upp
- Autod: VAZ 21013
- Kontakt:
Harjasmati kasutamine tundub isegi päris mõistlik, aga fakt on see, et pealmine osa võiks olla siiski hingav.
Täpsemalt võiks minna mõnda kohta, kus (vaip)materjalide müügiga tegeldakse. Seal oskab spetsialist kindlasti midagi soovitada. Mõistlik oleks võtta selline toode, mida on pigem kerge puhastada. Ilmselt sobib midagi ka mööblimaterjalidest (nt "jaaguarikangas", mis on tugev ja kergesti puhastatav ning samuti ka hingav). Olen näinud, et kasutatakse ka "kõlarikangast".
Tähtis oleks, et põrandale ei saaks midagi kile või linoleumi laadset, mis mitte ainult ei põhjusta niiskuse salvestumist selle alla, vaid tõenäoliselt hakkab tunda andma ka salongi sisekliima muutusena (halvemuse poole, tõenäoliselt tekib mingi spetsiifilisem lõhn jne).
Täpsemalt võiks minna mõnda kohta, kus (vaip)materjalide müügiga tegeldakse. Seal oskab spetsialist kindlasti midagi soovitada. Mõistlik oleks võtta selline toode, mida on pigem kerge puhastada. Ilmselt sobib midagi ka mööblimaterjalidest (nt "jaaguarikangas", mis on tugev ja kergesti puhastatav ning samuti ka hingav). Olen näinud, et kasutatakse ka "kõlarikangast".
Tähtis oleks, et põrandale ei saaks midagi kile või linoleumi laadset, mis mitte ainult ei põhjusta niiskuse salvestumist selle alla, vaid tõenäoliselt hakkab tunda andma ka salongi sisekliima muutusena (halvemuse poole, tõenäoliselt tekib mingi spetsiifilisem lõhn jne).
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Lada originaalvaip on lada põhja järgi kuumvormitud. Selleks on vaiba alus plastikkattega, mis laseb ajapikku niiskuse läbi ja sealt see enam välja ei "hinga". Kogunenud niiskus aga ajab põranda roostetama. Probleem ei ole Lada originaal põrandakatte materjalis vaid selle asetuset ja konstruktsioonist. Lada põrandaplekil on niiskuse ärajuhtimiseks põhja pressitud süvendid "rennid" mille keskel ja otstes on omakorda sügavamalt pressitud "keelekesed" nende kaudu saab kogunenud niiskus välja tilkuda. Kui nüüd põrandavaip on originaalsel niiskust kinni hoidval mürasummutus matil vastu põrandaplekki, seob pigi ja klaasvillaga matt niiskuse ja hoiab nagu kompressi vastu teraspõrandat soodustades roostetamist. Lada 2107-tel on tehases paigaldatud lausa lisa pigimatt vastu plekpõrandat ja see siis kere värviga üle värvitud. Paha on aga see, et 2107 -tel (mul on 2 masinat olemas ja olnud) ei ole pärast lisa pigimati paigaldust ja värvimist avatud neid vee ärajuhtimise "keelekesi" ehk sisulisetl on tehtud "jalavannid" millest niiskus läheb välja alles rooste toimel tekkinud väljavoolu kaudu.
Enda ladal võtsin vettinud müramatid välja, puhastasin põranda. Lõikasin pigimattidele suure augurauaga pigi sisse suured augud (jäi korrektsem kui lihtsalt lahti nokkida) ja vabastasin sellega "keelekesed", mis omakorda väänasin nii, et keelekese ja põranda vahel oleks vee äravooluks sobiva suurusega vahe ja samas ei pritsiks tänaval olev vesi otse põrandamati alla. Ehituspoest ostsin plastist poriväipa, mille alus on augustatud (parem kui veneaegne sileda põhjaga) ja panin harjased vastu plekki ja põranda külge tehases liimitud pigimatti. Harjasmati peale vist panin mürasummutuseks paar kihti katuse aluskatte materjali (ei haise ja on kile vahel - seda saab ka masinast välja võtta) ja sinna peale põrandamatt. Seega kui ka niiskus läbi vaiba imbub (jalgadega sisse kantud lumi jms) siis imbub see lõpuks plekkpõrandale, kus niriseb "keelekeste" kaudu välja.
Enda ladal võtsin vettinud müramatid välja, puhastasin põranda. Lõikasin pigimattidele suure augurauaga pigi sisse suured augud (jäi korrektsem kui lihtsalt lahti nokkida) ja vabastasin sellega "keelekesed", mis omakorda väänasin nii, et keelekese ja põranda vahel oleks vee äravooluks sobiva suurusega vahe ja samas ei pritsiks tänaval olev vesi otse põrandamati alla. Ehituspoest ostsin plastist poriväipa, mille alus on augustatud (parem kui veneaegne sileda põhjaga) ja panin harjased vastu plekki ja põranda külge tehases liimitud pigimatti. Harjasmati peale vist panin mürasummutuseks paar kihti katuse aluskatte materjali (ei haise ja on kile vahel - seda saab ka masinast välja võtta) ja sinna peale põrandamatt. Seega kui ka niiskus läbi vaiba imbub (jalgadega sisse kantud lumi jms) siis imbub see lõpuks plekkpõrandale, kus niriseb "keelekeste" kaudu välja.