1. leht 1-st

vaz2101vs2106 kaal?

Postitatud: 25 Sept 2013 15:16
Postitas france2
On kellegil aimu kus kohast tuleb peaaegu 100kg kaalu vahe? väljast tunduvad suht sarnased. Paksem plekk :D ?

Postitatud: 25 Sept 2013 15:37
Postitas motamees
Heliisolatsioon, natuke suurem mootor, natuke suuremad kummid, natuke rohkem tulesid ...

Postitatud: 25 Sept 2013 16:04
Postitas Kytt
...natuke laiemad veljed, natuke suurem klaasipesuvedeliku paak, natuke rohkem elektroonikat salongis, natuke rohkem iluliiste, esiistmete peatoed, päiksesirmi paneel, pagassi katted...

aga põhiline on jah heliisolatsioon, muudelt detailidelt kilo-kaks-kolm ja tulebki see sada kokku

Postitatud: 25 Sept 2013 16:09
Postitas france2
Ühesõnaga kui 06 paljaks kiskuda peaks kaalud suht samasse auku saama. Pigimatid minema, põhi puhtaks ja sisse vaid vajalik juhtmestik siis peaks autod suht identse kaaluga olema. no +/- 10kg

Postitatud: 25 Sept 2013 16:21
Postitas SexSix
Pigem ikka kere on raskem. Ülejäänud asjad nagu plast lisad on ikka vähe kaalu lisavad. Kindlasti olete tähele pannud, et 2106 esivedrud on väsinud. Esiots ongi olulise kaalulisaga võrreldes 2101.

Postitatud: 25 Sept 2013 17:27
Postitas Mel
Mis siis 06 ja 01 heliisolatsiooni erinevus on?
Ainult matt kapoti all mu meelest.
01 salongis olevad kummimatid peaksid isegi rohkem kaaluma kui 06 vaip. Ei mäleta 01 lahkamist täpselt, kuid 011 ja 06 müraisolatsioonide erinevus salongis ongi ju ainult kummist põrand versus vaip. Nende all olevad matid täpselt samad.

Usun ka, et raua poolelt annab esiosa peamise kaaluerinevuse. Lansekad suuremad ning esiosa raamistik oluliselt tummisem kui 01-l.

Postitatud: 25 Sept 2013 19:21
Postitas VäikeMägilane
kui asja sportlikus plaanis vaadata, siis tasub igal juhul 01 võtta.
võimalikult kergeks ajades on 01-l väike eelis. samas - kui keevispuur sisse ei lähe, võib isegi 06/05 kasulikum olla, tummisema konstrui poolest (ei ole esiots nii lodev kui seda 01-l)

Mäletan vanast ajast kui 01-ga rahvasporti sõideti ja siis kurja vaeva nähti, et esiotsa pidama saada.
Kuued viied olid juba samm edasi.

Postitatud: 25 Sept 2013 20:06
Postitas motamees
Kirjade järgi pisteti 06 alumist otsa pidi kautsukivanni või midagi niisugust. Tegelikult seda vast hiljem enam ei tehtudki, aga kaal jäi kirja.
...arvan ma

Postitatud: 25 Sept 2013 20:20
Postitas MuKi14
Kui oma autoga kaalul käisin, siis auto kaalus 940kg (passis tühikaal 1045kg) kaalujaotus oli 55/45. On keegi oma 01 ka kaalunud?

Postitatud: 25 Sept 2013 21:03
Postitas france2
Järjekordne hea arutelu ! Hea teada!

Postitatud: 25 Sept 2013 21:53
Postitas SexSix
 
MuKi14 kirjutas:Kui oma autoga kaalul käisin, siis auto kaalus 940kg (passis tühikaal 1045kg) kaalujaotus oli 55/45. On keegi oma 01 ka kaalunud?
Lugesin Su auto teema läbi. Olen 100 % kindel, et auto kaalub rohkem kui 1000 kg.

Postitatud: 25 Sept 2013 22:07
Postitas MuKi14
Aga vot ei kaalu, olin ise samuti üllatunud... Ometi on mul autos ma usun, et ligi 12kg helitehnikat, tol hetkel polnud ka vedrusid lõigatud. :P

Postitatud: 25 Sept 2013 23:30
Postitas VäikeMägilane
 
MuKi14 kirjutas:Aga vot ei kaalu, olin ise samuti üllatunud... Ometi on mul autos ma usun, et ligi 12kg helitehnikat, tol hetkel polnud ka vedrusid lõigatud. :P
palju kütet sees oli?

minuteada on kõik tehase kaalumised jms. täispaakidega...
Samas ma arvan, et see 100kg siin ei tule väga välja ja teema algatajal ei maksa väga muretseda ses suhtes, tähtsam ehk, kui korraliku kere leiaks, olgu sis 01 või 06

Postitatud: 26 Sept 2013 00:02
Postitas lada
Huvitav kui täpselt need kaalud ka näitavad? Minu 06 oli igatahes 1110kg, kaalujaotus 55/45. Mul on seal vähemalt 40kg pigimatti sees ja pagasnikus oli tööriistakohver ka kaasas. Paagis bensiini eriti polnud, minema sõites hakkas bensutuli juba vilkuma.

Postitatud: 26 Sept 2013 08:53
Postitas SexSix
 
MuKi14 kirjutas:Aga vot ei kaalu, olin ise samuti üllatunud... Ometi on mul autos ma usun, et ligi 12kg helitehnikat, tol hetkel polnud ka vedrusid lõigatud. :P
Käisid Kuusakoski kaalul? Vaatan siin VAZ 21011 ülevaatuslehte. Esisild 574 kg ja tagasild 487 kg. Mees roolitaga 85 kg. Auto kaal seega 976 kg. Kuna ülevaatusel on väga tähtis auto kaal (pidurdustesti tulemus arvutatakse auto kaalu ja pidurdusjõu suhtest) siis kõik üleliigne oli autost välja tõstetud. Passis tühimass 955 kg.

Postitatud: 26 Sept 2013 17:22
Postitas MuKi14
Käisin samamoodi nö "amordistendi" kaalul. Kütet oli pool paaki.

Postitatud: 26 Sept 2013 20:56
Postitas kristen
Oskab keegi öelda palju 06 pigimatid kokku kaaluda võivad?

Postitatud: 26 Sept 2013 22:35
Postitas france2
Järgmine kuu saab vast teada palju see mastiks ja pigi kaaluvad. Sobiv kere leitud. Pärast valmimist lähen kaalun kohalikus vanaraua punktis auto ära. Olemas ka kergendamata 06 seega hea võrrelda. Plaanis kergendada mõistlikuse piirides. Samas peab ka teatud kohti tugevdama, seega eks paistab!