1. leht 2-st
Lada müratase
Postitatud: 28 Mär 2004 20:11
Postitas yellowboost
Nii,selline küsimus:
Kui ma võtan kõik matid ja müraisolatsiooni salongist ära,siis kui palju müratase tõuseb?On ikka talutav sees siis istuda?
Postitatud: 28 Mär 2004 21:53
Postitas --sven--
Ära siis kruusatee peal sõida...müra on ikka väga kõva...
Postitatud: 28 Mär 2004 22:27
Postitas Jonx
Võtsin ka seest kõik isolatsiooni välja, sest vaja põhja keevitada... Heli on muidu mõnus, aga raadio kuulamine on raskendatud

Postitatud: 28 Mär 2004 22:31
Postitas jeejee
Võta ära saad teada 
Postitatud: 28 Mär 2004 23:31
Postitas robi
Asoo Küsiks ka: kas veel keegi peale Motamehe on oma lada seestpoolt katusekatte materjaliga (ruberoid kummi baasil) üle löönud, ja kui on siis oleks tore, kui annaks teada, kui kardinaalne vahe on. Motamees pole veel valmis saanud ja huvi oleks ka teiste kogemustest kuulda:)
Postitatud: 28 Mär 2004 23:36
Postitas motamees
765AIX ka tegi omale nii. Vaata teemat "teeme ise" müraisolatsioon.
Kindlasti on sellest kasu. Milleks siis muidu kallitel autodel seda tehases pannakse. Ega siis ruberoid palju teistmoodi pole kui see tehase müramatt. Uks käib ikka väga magusa mopsuga kinni. Seda ma juba testida saan.
Postitatud: 28 Mär 2004 23:45
Postitas Jonx
Tahan ka seda heliisolatsiooni autosse panna.... Huvitab et kuidas ma selle uste sisekylgdele saan...... Ja kas kui ma panex seda kapoti kaane alla, kas siis teex autot vaiksemax ka...
Postitatud: 29 Mär 2004 00:44
Postitas PuZuP
Algselt postitas: Jonx666
Tahan ka seda heliisolatsiooni autosse panna.... Huvitab et kuidas ma selle uste sisekylgdele saan...... Ja kas kui ma panex seda kapoti kaane alla, kas siis teex autot vaiksemax ka...
Ukse siseküljele saad nii, et polster maha ja külge...ega seal miskit rasket pole...
Kapoti kaane alt nagu erilist vahet ei ole...lärm tuleb ju ikka läbi nn.
firewall'i ja põhja sisse...
firewall = mootoriruumi ja salongi vaheline sein...
Postitatud: 29 Mär 2004 01:08
Postitas motamees
Kapoti müramatt ikka päris tähtis asi. Sinna aga on väga raske otsida sobivat materjali. See peab olema kuumakindel. Kradan et pigimatt seal annab lahti (pole proovinud). Liimid seal küll hästi ei pea. Kõige kindlam ikka originaalmatt ja kinnitus.
Omal ühe variandina kaalumisel poes müüdav matkamehe küljealune. See on selline kõva poroloon pealtpoolt kaetud termokilega (hõbedane kile. Osad matid on ka ilma selleta). Uutel Nivadel on kapotialune taolisega kaetud. Aga liim annab ka lahti.
Postitatud: 29 Mär 2004 09:26
Postitas mess
Äkki annab siin kasutada kuumakindlat silikooni, millega ahjude jms ümbert erinevaid vuuke (põrandate, seinte jne) tehakse. Seda peaks ehitusmaterjalide poodides vabalt saada olema.
Postitatud: 29 Mär 2004 09:38
Postitas Laada
Kapoti alla sobib väga edukalt tavaline poroloon. Eriti palju sellest muidugi abi ei ole. Eks rohkem tuleks tõesti tähelepanu pöörata mootori ja salongi vahelisele seinale.
Postitatud: 29 Mär 2004 17:41
Postitas killercop
karta võib et tavaline poroloon hakkab sulama..........

kuid "vaikne" six, selle nimel tasux pingutada:D
Postitatud: 29 Mär 2004 20:09
Postitas PuZuP
No samas võib ju proovida ka kivivilla: kuumakindel, summutab heli, ja veel sada asja...
Isiklikult nõustun Motamehega, et Lada originaal kate on kõige parem...tähelepanu pöörata veel muidugi põhjale ja sellele teatud seinale

Postitatud: 29 Mär 2004 20:16
Postitas allah
Ma võtsin originaal matid välja kuna nad olid märjaks saanud ja ära lagunenud, kuid nüüd ei tea mida asemele panna. Uus mürasummutus peaks olema odav ja põhjaküljest eemaldatav, et kindlaks teha ega sinna juhuslikult roosteuss pole roninud. See tõrvapappi ei sobi vist kuna ta tuleb põhja külge kinni liimida (sulatada), muidu liigub paigast ära või ma saan millestgi valesti aru

Postitatud: 29 Mär 2004 21:17
Postitas viaccess
Mul originaalid 011 matid ka olid väsinud, pidin minema viskama. Asendasin paksu pigi kihiga ja peale 06 originaal vaip. Tulemus

Postitatud: 29 Mär 2004 21:25
Postitas PuZuP
Algselt postitas: allah
Ma võtsin originaal matid välja kuna nad olid märjaks saanud ja ära lagunenud, kuid nüüd ei tea mida asemele panna. Uus mürasummutus peaks olema odav ja põhjaküljest eemaldatav, et kindlaks teha ega sinna juhuslikult roosteuss pole roninud. See tõrvapappi ei sobi vist kuna ta tuleb põhja külge kinni liimida (sulatada), muidu liigub paigast ära või ma saan millestgi valesti aru
Nende pigimattide paigaldamine (sulatatakse niiöelda põhja külge) eeldabki, et ennem on tehtud ära korralik eeltöö...niisama augulappimiseks pole neid sinna ju mõtet panna...ikkagi asja eesmärk vähendada salongi tulevat müra...
Postitatud: 30 Mär 2004 00:26
Postitas motamees
Algselt postitas: Laada
Kapoti alla sobib väga edukalt tavaline poroloon
Tavaline poroloon imab vett ja mustust (õli) oma sisse ja seda raske puhastada. Poroloonil peaks siis olema mingi kate. hea kui sooja peegeldav.
Viacessi pandud paks pigi võrdne pigimatiga. Oleks ise ka seda pannud aga praegu see piisavalt kallis juba poes. Läksin odavamat teed. Kohad kuhu matti liimida ei saa läheb Via meetodiga.
Postitatud: 30 Mär 2004 00:41
Postitas robi
Kuidas lõhnaga jääb. Mul endal jäi katuseehitusest umbes pool ämbrit bituumenmastiksit üle, aga see haiseb ju. Korralik kummibaasil "ruberoid" see veel äkki sobib, aga kui möginat panna, siis jääbki auto seest pigi järgi haisema, eriti kuumad kohad.

Postitatud: 25 Apr 2004 13:31
Postitas Rocky
Mul endal peale kere tegemist põhi seest korrosioonivastase mastiksiga üle tehtud ja seejärel poolnätskelt põhja täies ulatuses toorkummi pandud! igaljuhul praegu on päris hea!
Postitatud: 25 Apr 2004 14:56
Postitas berg
kapoti alla käib mürasummutusmatt... romulast peaks mingi lääneka kapoti küljest ära kiskuma... mul on mingi ford focuse oma ja vähendab müra küll...
mul sellesse tõrvapappi usku ei ole... st et kindlasti summutab müra, aga roostetegevus mis selle all toimima hakkab on kindlasti kohutav! paari aasta pärast peaks suht ära mädanema... sead saaks panna ainult siis kui põhi oleks sõna otseses mõttes täiesti uus... aga kuna mul on juba praegu roostekirme peal, siis tuleb midagi muud välja mõelda
