1. leht 1-st
2101 madalduse abi vaja.
Postitatud: 30 Juun 2012 12:27
Postitas JoelH
Tere,
Plaanis teha oma kopikale madaldus aga ei ole veel korraliku lahenduseni jõudnud.
Olen lugenud siin hulga teemasid aga sellist toimivat lahendust ei ole leidnud.
Oskate ehk soovitada millistast komponentidest saaks rahuldava madalduse mis ka sõites ok oleks.
Ise mõtlesin ka taha 02 vedru ja siis paar keerdu maha+ siis mingi KYB jms amort aga noh.... kas see saab hea.
Tahaks teha korra ja õigesti.
Kogemustega mehed andke nüüd nõu..
Postitatud: 30 Juun 2012 12:53
Postitas Kytt
KYBiga ei saa hea, muretse mõistlikum amort, seda muidugi seljuhul, kui sa KYBi all mõtled autoosad.ee, ladu24.ee jms kohtades LADAle müüdavat odavat gaasiamorti. Kui eelarve piiratud, siis odavast kraamist eelistaks Sachs Super Touring gaasikat. Enda kuuekal sachs advantage amort ja madalautole kõlbab väga kenasti.
See soovitus kehtib juhul kui plaanid kasutada vaid LADAle mõeldud detaile.
Samas mu avataril oleval madaldatud 02 on all järgmine combo: ees lõigatud vedru ja seesama postituse alguses maha tehtud odav Kybi gaasikas ja taga niva amort koos igivana lõigatud(tõenäoliselt klassiku) vedruga. Sõita kannatab aga õige see ei ole, õõtsub omajagu ja kurvides kallutab mõnuga.
Postitatud: 30 Juun 2012 12:58
Postitas JoelH
ega konkreetselt pole välja valinud midagi, otsingi head soovitust mida panna ja mis ka toimiks.
kataloogidest olen vaadanud nii automeistri kui ka baltiauto oma, kuid miskit väga valida sealt ei oska.
Jube hea kui saaks kuskilt reguleeritavad amordid aga kust... keegi ei paku ju.
eelarve väga piiratud ei ole... mõistlikkuse piires..
Postitatud: 30 Juun 2012 13:05
Postitas Kytt
JoelH kirjutas:ega konkreetselt pole välja valinud midagi, otsingi head soovitust mida panna ja mis ka toimiks.
eelarve väga piiratud ei ole... mõistlikkuse piires..
venest saada spets madaldussarjad, vististi kuni -90
Sinna siis kuuluvad nii lühemad vedrud kui nende jaoks mõeldud amordid, foorumist kaks härrat, Väikemägilane ja Nuba tegelevad venest asjade tellimisega, hind on muidugi sellistel spetsdetailidel hoopis teisest puust.
Postitatud: 30 Juun 2012 15:45
Postitas JoelH
seda olen kuulnud jah, et venest saab igasugu imeasju.
uurin siis...
Postitatud: 01 Juul 2012 09:42
Postitas -lada-
Mu kopikal on kybid all nii ees kui taga, ei õõtsu seal midagi, aga noh mul vedrudelt nii palju maha võetud et ega seal ei annagi midagi õõtsuma

Kui korralikku madaldust tahad tee coilide peale asi ümber...
Postitatud: 01 Juul 2012 10:28
Postitas sansa
Uuri seda foorumit ka, siit saab ka ideid.
http://onlydropped.com/bb/viewforum.php?f=4
Postitatud: 01 Juul 2012 23:48
Postitas osaw
Kui sa ei viitsi uurida siis:
OD tüüpidel on harilikult -3/-4 keerdu taga/ees ning amordid Exel-G KYB gaas
Harilikult samad vedrud, mõni paneb taha 02e või ette niva.
Aga kindlasti loe ka foorumi teemasi mis on samal teemal:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid149597
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid111706
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 1#pid96423
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 4#pid71746
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 0#pid36246
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 0#pid27673
(linkide eest täname A-Johannes't )
ideaalis oleks kena, kui sa tead miks ja mida sa teed, siis sa suudad ehk teistele vajadusel selgitada rohkem kui: "hellaflush"
http://www.youtube.com/watch?v=S-BGIcRBPHM
Postitatud: 02 Juul 2012 01:22
Postitas JoelH
tean ja vajadusel ka suudan selgitada...
Coilide mõte oli mul kohe ja nende saadavuse ja hinna kohta sain ka vastuse juba.
Tänud linkide eest..
Joel
Postitatud: 02 Juul 2012 12:07
Postitas osaw
(OnlyDropped, ja muidu stance'i tüübid rõhuvad välimusele, mitte erilisele võidusõidu omadusetele)
Teistel autodel (millel on vedru amordi ümber) on muidugi võimalik coilover vedrustus, mis on reguleeritav, aga ma ei tea kas RWD ladale neid ilma suurema jauramista panna saab.
Aga kui asja ära teed sisi pajata kindasti kuidas ja miks, ning kuidas jäi, sest eestikeelset tagasisidet selles vallas igastahes väga pole.
Peaegu unustasin, viska pilk kindasti peale ka:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid188991
EDU!

Postitatud: 02 Juul 2012 14:18
Postitas JoelH
üldiselt tuleb tast suvine retro style pühapäevacruiser.
originaalveljed saan homme kätte, taha +8cm, ette +6.
rehv tuleb 185/60/13 Nexen N2000
koopaääred rullin ära ja rehv peaks ilusasti koopasse istuma.
vedrustus peaks saama piisavalt jäik, et taha ka istuda saaks, samas tahan, et ka mingi mugavus alles jääks.
Välimus ja sisu jääb peale madalduse täpselt nii nagu on.
+ BMW 1,8 ATM
+ roolivõim
selline visioon kuigi kardan, et selle suve paar kuud tuleb originaal mootoriga hakkama saada.
Auto hetkel selline veel.

Postitatud: 02 Juul 2012 14:24
Postitas olaaf
Koopaääri rullides ja autot madaldades ära unusta, et ladal kõrguse muutudes liigub tagumine sild ka vasakule-paremale

Väga madalaks lastes pead paralleelvarda lühemaks tegema, muidu sild viltu all ja vasak tagumine kipub koopaäärde hammustama...
Postitatud: 02 Juul 2012 14:27
Postitas JoelH
tean, mul jeepi tõstes oli sama probleem, et diagonaalvarras kiskus silda viltu.
eks näha ole kas peab lühemaks tegema või mitte,
võibolla peab ka esimesi sharniiride kinnitusi muutma.
Postitatud: 22 Aug 2012 23:30
Postitas 01vaz01
oled sa leidnud mingi hea lahenduse kuidas madalaks saab, ja ka sõita oleks ok??? info eest oleks tänulik...
Postitatud: 30 Aug 2012 22:01
Postitas 01vaz01
http://www.tuningstudio.fi/portal/tuote ... egory=2597
soomest saab tellida siis kas originaal pikkuses, või siis lühendatud, reguleeritavaid amorte.
ring siis 399.- eur