2101 madalduse abi vaja.
2101 madalduse abi vaja.
2101 madalduse abi vaja.
Tere,
Plaanis teha oma kopikale madaldus aga ei ole veel korraliku lahenduseni jõudnud.
Olen lugenud siin hulga teemasid aga sellist toimivat lahendust ei ole leidnud.
Oskate ehk soovitada millistast komponentidest saaks rahuldava madalduse mis ka sõites ok oleks.
Ise mõtlesin ka taha 02 vedru ja siis paar keerdu maha+ siis mingi KYB jms amort aga noh.... kas see saab hea.
Tahaks teha korra ja õigesti.
Kogemustega mehed andke nüüd nõu..
Plaanis teha oma kopikale madaldus aga ei ole veel korraliku lahenduseni jõudnud.
Olen lugenud siin hulga teemasid aga sellist toimivat lahendust ei ole leidnud.
Oskate ehk soovitada millistast komponentidest saaks rahuldava madalduse mis ka sõites ok oleks.
Ise mõtlesin ka taha 02 vedru ja siis paar keerdu maha+ siis mingi KYB jms amort aga noh.... kas see saab hea.
Tahaks teha korra ja õigesti.
Kogemustega mehed andke nüüd nõu..
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
KYBiga ei saa hea, muretse mõistlikum amort, seda muidugi seljuhul, kui sa KYBi all mõtled autoosad.ee, ladu24.ee jms kohtades LADAle müüdavat odavat gaasiamorti. Kui eelarve piiratud, siis odavast kraamist eelistaks Sachs Super Touring gaasikat. Enda kuuekal sachs advantage amort ja madalautole kõlbab väga kenasti.
See soovitus kehtib juhul kui plaanid kasutada vaid LADAle mõeldud detaile.
Samas mu avataril oleval madaldatud 02 on all järgmine combo: ees lõigatud vedru ja seesama postituse alguses maha tehtud odav Kybi gaasikas ja taga niva amort koos igivana lõigatud(tõenäoliselt klassiku) vedruga. Sõita kannatab aga õige see ei ole, õõtsub omajagu ja kurvides kallutab mõnuga.
See soovitus kehtib juhul kui plaanid kasutada vaid LADAle mõeldud detaile.
Samas mu avataril oleval madaldatud 02 on all järgmine combo: ees lõigatud vedru ja seesama postituse alguses maha tehtud odav Kybi gaasikas ja taga niva amort koos igivana lõigatud(tõenäoliselt klassiku) vedruga. Sõita kannatab aga õige see ei ole, õõtsub omajagu ja kurvides kallutab mõnuga.
ega konkreetselt pole välja valinud midagi, otsingi head soovitust mida panna ja mis ka toimiks.
kataloogidest olen vaadanud nii automeistri kui ka baltiauto oma, kuid miskit väga valida sealt ei oska.
Jube hea kui saaks kuskilt reguleeritavad amordid aga kust... keegi ei paku ju.
eelarve väga piiratud ei ole... mõistlikkuse piires..
kataloogidest olen vaadanud nii automeistri kui ka baltiauto oma, kuid miskit väga valida sealt ei oska.
Jube hea kui saaks kuskilt reguleeritavad amordid aga kust... keegi ei paku ju.
eelarve väga piiratud ei ole... mõistlikkuse piires..
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
venest saada spets madaldussarjad, vististi kuni -90JoelH kirjutas:ega konkreetselt pole välja valinud midagi, otsingi head soovitust mida panna ja mis ka toimiks.
eelarve väga piiratud ei ole... mõistlikkuse piires..
Sinna siis kuuluvad nii lühemad vedrud kui nende jaoks mõeldud amordid, foorumist kaks härrat, Väikemägilane ja Nuba tegelevad venest asjade tellimisega, hind on muidugi sellistel spetsdetailidel hoopis teisest puust.
Kui sa ei viitsi uurida siis:
OD tüüpidel on harilikult -3/-4 keerdu taga/ees ning amordid Exel-G KYB gaas
Harilikult samad vedrud, mõni paneb taha 02e või ette niva.
Aga kindlasti loe ka foorumi teemasi mis on samal teemal:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid149597
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid111706
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 1#pid96423
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 4#pid71746
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 0#pid36246
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 0#pid27673
(linkide eest täname A-Johannes't )
ideaalis oleks kena, kui sa tead miks ja mida sa teed, siis sa suudad ehk teistele vajadusel selgitada rohkem kui: "hellaflush" http://www.youtube.com/watch?v=S-BGIcRBPHM
OD tüüpidel on harilikult -3/-4 keerdu taga/ees ning amordid Exel-G KYB gaas
Harilikult samad vedrud, mõni paneb taha 02e või ette niva.
Aga kindlasti loe ka foorumi teemasi mis on samal teemal:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid149597
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid111706
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 1#pid96423
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 4#pid71746
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 0#pid36246
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 0#pid27673
(linkide eest täname A-Johannes't )
ideaalis oleks kena, kui sa tead miks ja mida sa teed, siis sa suudad ehk teistele vajadusel selgitada rohkem kui: "hellaflush" http://www.youtube.com/watch?v=S-BGIcRBPHM
(OnlyDropped, ja muidu stance'i tüübid rõhuvad välimusele, mitte erilisele võidusõidu omadusetele)
Teistel autodel (millel on vedru amordi ümber) on muidugi võimalik coilover vedrustus, mis on reguleeritav, aga ma ei tea kas RWD ladale neid ilma suurema jauramista panna saab.
Aga kui asja ära teed sisi pajata kindasti kuidas ja miks, ning kuidas jäi, sest eestikeelset tagasisidet selles vallas igastahes väga pole.
Peaegu unustasin, viska pilk kindasti peale ka:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid188991
EDU!

Teistel autodel (millel on vedru amordi ümber) on muidugi võimalik coilover vedrustus, mis on reguleeritav, aga ma ei tea kas RWD ladale neid ilma suurema jauramista panna saab.
Aga kui asja ära teed sisi pajata kindasti kuidas ja miks, ning kuidas jäi, sest eestikeelset tagasisidet selles vallas igastahes väga pole.
Peaegu unustasin, viska pilk kindasti peale ka:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid188991
EDU!

üldiselt tuleb tast suvine retro style pühapäevacruiser.
originaalveljed saan homme kätte, taha +8cm, ette +6.
rehv tuleb 185/60/13 Nexen N2000
koopaääred rullin ära ja rehv peaks ilusasti koopasse istuma.
vedrustus peaks saama piisavalt jäik, et taha ka istuda saaks, samas tahan, et ka mingi mugavus alles jääks.
Välimus ja sisu jääb peale madalduse täpselt nii nagu on.
+ BMW 1,8 ATM
+ roolivõim
selline visioon kuigi kardan, et selle suve paar kuud tuleb originaal mootoriga hakkama saada.
Auto hetkel selline veel.

originaalveljed saan homme kätte, taha +8cm, ette +6.
rehv tuleb 185/60/13 Nexen N2000
koopaääred rullin ära ja rehv peaks ilusasti koopasse istuma.
vedrustus peaks saama piisavalt jäik, et taha ka istuda saaks, samas tahan, et ka mingi mugavus alles jääks.
Välimus ja sisu jääb peale madalduse täpselt nii nagu on.
+ BMW 1,8 ATM
+ roolivõim
selline visioon kuigi kardan, et selle suve paar kuud tuleb originaal mootoriga hakkama saada.
Auto hetkel selline veel.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Koopaääri rullides ja autot madaldades ära unusta, et ladal kõrguse muutudes liigub tagumine sild ka vasakule-paremale 
Väga madalaks lastes pead paralleelvarda lühemaks tegema, muidu sild viltu all ja vasak tagumine kipub koopaäärde hammustama...

Väga madalaks lastes pead paralleelvarda lühemaks tegema, muidu sild viltu all ja vasak tagumine kipub koopaäärde hammustama...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
http://www.tuningstudio.fi/portal/tuote ... egory=2597
soomest saab tellida siis kas originaal pikkuses, või siis lühendatud, reguleeritavaid amorte.
ring siis 399.- eur
soomest saab tellida siis kas originaal pikkuses, või siis lühendatud, reguleeritavaid amorte.
ring siis 399.- eur