K: VAZ 21013 tööriistakohver
K: VAZ 21013 tööriistakohver
K: VAZ 21013 tööriistakohver
Tere!
Kerkis esile selline küsimus, et kas ja milline üldse oli originaalis VAZ 21013 tööriistakohver? Pean silmas midagi sellist, mis võiks pagasnikus paikneda.
Tean seda, et varuratta juurde käib väike veljevõtmete karp (saan selle soetatud ühe siinse foorumlase käest), kuid kas eraldi oli veel mingit sorti kohver muude elementide tarbeks? Eraldi ümbrises on ka ohukolmnurk.
Püüan käesolevaga viia originaalseisu üht seda tüüpi masinat. Mäletan, et alati on olnud üks pehmest materjalist (kunstnahast) tšimodan pagasnikus. Kuid kas see on algupäraselt niimoodi mõeldud?
Kerkis esile selline küsimus, et kas ja milline üldse oli originaalis VAZ 21013 tööriistakohver? Pean silmas midagi sellist, mis võiks pagasnikus paikneda.
Tean seda, et varuratta juurde käib väike veljevõtmete karp (saan selle soetatud ühe siinse foorumlase käest), kuid kas eraldi oli veel mingit sorti kohver muude elementide tarbeks? Eraldi ümbrises on ka ohukolmnurk.
Püüan käesolevaga viia originaalseisu üht seda tüüpi masinat. Mäletan, et alati on olnud üks pehmest materjalist (kunstnahast) tšimodan pagasnikus. Kuid kas see on algupäraselt niimoodi mõeldud?
Minul on juba 80ndate keskpaiga masin - sellel on seega rihmadega kott, kinnitatav vastavalt läbi aasade tagapaneeli külge.
Kui keegi vastu pole, küsiks teema jätkuks ning täpsustuseks veel ühtteist. Originaalis oli siis 013 (ilmselt ka 011) tööriistade arsenal jaotunud sellesse tagapaneelil asuvasse kotti ning väikesesse karpi sinna varuratta juurde? Muude aksessuaaride jaoks spetsiaalset kohta ei olnud, ega? Tungraud muidugi kaa, kuid see käib varuratta taha.
Asjade sorteerimise käigus leidsin kaks remonttööde jaoks mõeldud valgustit - üks on heledat värvi plastikust anuma sees, teine on klassikalist taskulampi meenutav must metallist isend. Viimane on vist 01 koosseisu kuuluv lamp? Ka selline auto oli kunagi meil ekspluateerimisel, ilmselt sellest alles jäänud varandus.
Kui keegi vastu pole, küsiks teema jätkuks ning täpsustuseks veel ühtteist. Originaalis oli siis 013 (ilmselt ka 011) tööriistade arsenal jaotunud sellesse tagapaneelil asuvasse kotti ning väikesesse karpi sinna varuratta juurde? Muude aksessuaaride jaoks spetsiaalset kohta ei olnud, ega? Tungraud muidugi kaa, kuid see käib varuratta taha.
Asjade sorteerimise käigus leidsin kaks remonttööde jaoks mõeldud valgustit - üks on heledat värvi plastikust anuma sees, teine on klassikalist taskulampi meenutav must metallist isend. Viimane on vist 01 koosseisu kuuluv lamp? Ka selline auto oli kunagi meil ekspluateerimisel, ilmselt sellest alles jäänud varandus.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Valge kestaga, keermega suletava kattega peaks olema 100% lada originaalvarustusse kuuluv.
Voolu võtmise koht asub pedaaliboksi küljes või selle läheduses olenevalt mudelist 2101 või 2103.
Pulkpistik.
Musta kestaga peaks olema universaalne "vene värk". Vähemalt veoautode juures oli komplektis (Zil, Gaz, Uaz...).
Pistik sarnaneb 220v võrku ühendatavale, aga hargivahe on kitsam.
Voolu võtmise koht asub pedaaliboksi küljes või selle läheduses olenevalt mudelist 2101 või 2103.
Pulkpistik.
Musta kestaga peaks olema universaalne "vene värk". Vähemalt veoautode juures oli komplektis (Zil, Gaz, Uaz...).
Pistik sarnaneb 220v võrku ühendatavale, aga hargivahe on kitsam.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
01 kohta ei tea aga Moskvich 2140 varustuses oli see küll olemas. Hea lamp, siiani kasutuses. Kuigi hetkel ei meenu kus ta olla võiks. Nagu log ütles, on pistikuks 220 meenutav hark. 2140.-l oli pistikupesa mootoriruumis lanseka peal. Pistikuühendus oli üsna viletsa lahendusega, tihti ei andnud ühendust. Vaz-il aga küll ei meenu, et selline musta värvi pistikupesa kusagil olnud oleks. Kaldun arvama, et see siiski mosse varustusest.Fortran kirjutas:teine on klassikalist taskulampi meenutav must metallist isend. Viimane on vist 01 koosseisu kuuluv lamp? Ka selline auto oli kunagi meil ekspluateerimisel, ilmselt sellest alles jäänud varandus.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Lugupeetavad, sain nüüd teie abiga mitu sammu tehtud komplektsuse õiges suunas. Tänud!
Puhastasin nüüd selle garaazhist leitud tagapaneelile mineva tööriistakoti ära. Kõik on ilus, kuid jäin mõtlema ühe asja üle - nimelt on selles tööriistakotis neli "taskut" (kaks pikemat, kaks lühemat), sellised silindrikujuliste aksessuaaride tarbeks ilmselt. Et mis sinna õigupoolest ja algupäraselt käisid? Kahepoolne "vahetatav" kruvikeeraja, mis sinna sobiks, käib aga koos veljevõtmetega eraldi karbi sisse.
Puhastasin nüüd selle garaazhist leitud tagapaneelile mineva tööriistakoti ära. Kõik on ilus, kuid jäin mõtlema ühe asja üle - nimelt on selles tööriistakotis neli "taskut" (kaks pikemat, kaks lühemat), sellised silindrikujuliste aksessuaaride tarbeks ilmselt. Et mis sinna õigupoolest ja algupäraselt käisid? Kahepoolne "vahetatav" kruvikeeraja, mis sinna sobiks, käib aga koos veljevõtmetega eraldi karbi sisse.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Äkki sellest abi
http://wheels-of-the-red-star.lefora.co ... 20kit..jpg
Siit pildilt on vist käivitusvänt puudu.
http://wheels-of-the-red-star.lefora.co ... 20kit..jpg
Siit pildilt on vist käivitusvänt puudu.