1. leht 1-st
Känd
Postitatud: 06 Veebr 2012 17:06
Postitas madis1080
Sai siis ühel ladal känd täitsa kereküljest minema sõidetud(jäärajal). Tuli siis täiesti kereküljest ära- keegi oli kunagi plekikruvidega seda lappinud:lol
Aga siit küsimus targematele- uurisin auto all ja pagassis. Vaatasin, et 2mm kantrauast saaks teha uue kännu, mis kinnituks läbi põhja vedrukannuse külge ja sisemise koopa külge+ alt saaks ka tugevdada seda.+ saaks veel tagumise poolraami külge seda kinnitada.
Muidu kere päris korralik- kunagi üle tehtud. Mida targemad arvavad sellest mõttest?
Kui see vedrukannuse küljes on siis peaks ju päris kõva kooslus tulema...?
Postitatud: 06 Veebr 2012 19:40
Postitas Walter
Osta poest originaal kännu tükk ja keevita see korralikult külge. Seejärel tugevda vastavalt vajadusele. Sellest täitsa piisab. Saab asi viisakam kui nelikant rauast midagi kokku klopsitud.
Postitatud: 06 Veebr 2012 20:01
Postitas madis1080
Üldiselt, ei näe selles ladas väga potensiaali, et kõik peaks originaal olema. Lisaks tundub kantrauast seda kergem teha olema, kuna siis aint vaja auk lõigata raud läbituua ja kokku keevitada asi, ja seda saaks kõike teha ilma suurema lappimise ja vaevata. Ning peaks kohe tugev jääma. Teine lada ka olemas kust mõõdud võtta kuhu varras peaks jääma.
Aga mõtlesin, et küsin ennem üle kas on potensiaali asjas? Ning samuti oleks see varjant suht kiire. Tahaks nädalavahetusel jäärajale jälle saada...
Postitatud: 07 Veebr 2012 08:41
Postitas olaaf
madis1080 kirjutas:Üldiselt, ei näe selles ladas väga potensiaali, et kõik peaks originaal olema. Lisaks tundub kantrauast seda kergem teha olema, kuna siis aint vaja auk lõigata raud läbituua ja kokku keevitada asi, ja seda saaks kõike teha ilma suurema lappimise ja vaevata. Ning peaks kohe tugev jääma. Teine lada ka olemas kust mõõdud võtta kuhu varras peaks jääma.
Aga mõtlesin, et küsin ennem üle kas on potensiaali asjas? Ning samuti oleks see varjant suht kiire. Tahaks nädalavahetusel jäärajale jälle saada...
Asjad kipuvad ikka tunduma lihtsamad, kui nad tegelikult on.
Soovitan samuti võtta poest uue kännu ja selle põhjaalla korralikult kinni keevitada. Aastaid mitmete masinatega mööda ralliradu sõidetud ilma mingite tugevdusteta ja hakkama saadud päris originaalse kännuga! Autot tugevdama ja metalli lisama peaks ikkagi vastavalt vajadusele, mitte kuna kõik teised nii teevad..
Olen mitmeid masinaid näinud, kus vinklitest mingi porno sinna alla tekitatud, tavaliselt kaalub see jurakas 5x rohkem, kui vaja oleks ja parem, kui tuleb alt ära känd mitte ei lükka sul kogu elu seal all kõveraks, kui peaksid korra äärekivisse paugutama..
Väike pilt ka kõrvale kuidas vahel võib juhtuda...
tiidu.jpg-thumb.jpg