Känd
Känd
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Känd
Sai siis ühel ladal känd täitsa kereküljest minema sõidetud(jäärajal). Tuli siis täiesti kereküljest ära- keegi oli kunagi plekikruvidega seda lappinud:lol
Aga siit küsimus targematele- uurisin auto all ja pagassis. Vaatasin, et 2mm kantrauast saaks teha uue kännu, mis kinnituks läbi põhja vedrukannuse külge ja sisemise koopa külge+ alt saaks ka tugevdada seda.+ saaks veel tagumise poolraami külge seda kinnitada.
Muidu kere päris korralik- kunagi üle tehtud. Mida targemad arvavad sellest mõttest?
Kui see vedrukannuse küljes on siis peaks ju päris kõva kooslus tulema...?
Aga siit küsimus targematele- uurisin auto all ja pagassis. Vaatasin, et 2mm kantrauast saaks teha uue kännu, mis kinnituks läbi põhja vedrukannuse külge ja sisemise koopa külge+ alt saaks ka tugevdada seda.+ saaks veel tagumise poolraami külge seda kinnitada.
Muidu kere päris korralik- kunagi üle tehtud. Mida targemad arvavad sellest mõttest?
Kui see vedrukannuse küljes on siis peaks ju päris kõva kooslus tulema...?
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Üldiselt, ei näe selles ladas väga potensiaali, et kõik peaks originaal olema. Lisaks tundub kantrauast seda kergem teha olema, kuna siis aint vaja auk lõigata raud läbituua ja kokku keevitada asi, ja seda saaks kõike teha ilma suurema lappimise ja vaevata. Ning peaks kohe tugev jääma. Teine lada ka olemas kust mõõdud võtta kuhu varras peaks jääma.
Aga mõtlesin, et küsin ennem üle kas on potensiaali asjas? Ning samuti oleks see varjant suht kiire. Tahaks nädalavahetusel jäärajale jälle saada...
Aga mõtlesin, et küsin ennem üle kas on potensiaali asjas? Ning samuti oleks see varjant suht kiire. Tahaks nädalavahetusel jäärajale jälle saada...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Asjad kipuvad ikka tunduma lihtsamad, kui nad tegelikult on.madis1080 kirjutas:Üldiselt, ei näe selles ladas väga potensiaali, et kõik peaks originaal olema. Lisaks tundub kantrauast seda kergem teha olema, kuna siis aint vaja auk lõigata raud läbituua ja kokku keevitada asi, ja seda saaks kõike teha ilma suurema lappimise ja vaevata. Ning peaks kohe tugev jääma. Teine lada ka olemas kust mõõdud võtta kuhu varras peaks jääma.
Aga mõtlesin, et küsin ennem üle kas on potensiaali asjas? Ning samuti oleks see varjant suht kiire. Tahaks nädalavahetusel jäärajale jälle saada...
Soovitan samuti võtta poest uue kännu ja selle põhjaalla korralikult kinni keevitada. Aastaid mitmete masinatega mööda ralliradu sõidetud ilma mingite tugevdusteta ja hakkama saadud päris originaalse kännuga! Autot tugevdama ja metalli lisama peaks ikkagi vastavalt vajadusele, mitte kuna kõik teised nii teevad..
Olen mitmeid masinaid näinud, kus vinklitest mingi porno sinna alla tekitatud, tavaliselt kaalub see jurakas 5x rohkem, kui vaja oleks ja parem, kui tuleb alt ära känd mitte ei lükka sul kogu elu seal all kõveraks, kui peaksid korra äärekivisse paugutama..
Väike pilt ka kõrvale kuidas vahel võib juhtuda...
tiidu.jpg-thumb.jpg
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."