1. leht 2-st

Rool töötab halvasti

Postitatud: 09 Jaan 2004 12:20
Postitas doris
On siis selline mure, et kui autoga sõidan, siis vahepeal on rooli hästi kerge keerata, aga teinekord on aga väga raske ja kui keerad, siis auto jõnksatab. Libedal teel nagu ohtlik sõita niimoodi.
Äkki oskate aidata, mis võiks viga olla

Postitatud: 09 Jaan 2004 12:34
Postitas jeejee
uued sarniirid abiks;)

Postitatud: 09 Jaan 2004 13:26
Postitas motamees
Kas tegu võib olla teisi sõnu ujumisega või on lihtsalt rool selline jõnksuv ühest äärest teise keerates?

Postitatud: 09 Jaan 2004 13:48
Postitas doris
Auto ei uju, aga lihtsalt roolides on nii, et kui käib hästi kergesti, siis järsku oleks nagu pidur peal ja on raske keerata.

Postitatud: 09 Jaan 2004 14:00
Postitas hullmaks
kunagi kogesin sama asja, kui roolikarbi tiguylekandel olid kontaktpinnad vigastatud,aitas tiguylekande vahetus, lihtsam muidugi roolikarp vahetada.aga viga v6ib ka muial peituda...

Postitatud: 09 Jaan 2004 16:07
Postitas motamees
Teo rikke korral peaks keerates alati ühe koha pealt takistama. Iga ringi juures korra.

Postitatud: 15 Jaan 2004 22:16
Postitas asjamees
Vabandage et teemast kõrvale kaldun ja laisk inimene olen aga palju maksab uus roolikarp. poes alati meelest läinud

Postitatud: 17 Jaan 2004 20:27
Postitas kopec
roolikarbi vahetamise juures on raskeim vardaotsad lahti saada.olen vahetanud ka nii,et olen hoova,kuhu kinnituvad vardaotsad roolikarbi küljest lahti võtnud,kuid siis tuleb ta täpselt samasse nuuti tagasi panna.muidu keeravad rattad ühelepoole rohkem kui teisele poole

Postitatud: 18 Jaan 2004 12:51
Postitas olaaf
Esialgne postitaja asjamees
Vabandage et teemast kõrvale kaldun ja laisk inimene olen aga palju maksab uus roolikarp. poes alati meelest läinud
poes 1200 ja 1300 vahel uus roolikarp.

roolikarbi vahetusel veel paras jebi selle uue karbi lati nuudi otsa roolilati kardaan panna.. :D

Postitatud: 29 Veebr 2004 21:18
Postitas Jonx
Vabandan et seda teemat siin reostan aga huvitab: mis asi on sarniir?

Postitatud: 01 Mär 2004 08:14
Postitas hullmaks
sarniiri nime kannavad need kaks "munakat"milledega esiratta keerav osa kinnitub õõtshoobade külge(ülemine ja alumine) seal on sõrmega metalkuul ja plastmasskausid, viimased kuluvad ära ja tekib loks mida on eriti tunda aukudest läbi sõitmisel, kui õigeaegselt mitte vahetada on lõpuks tulemuseks, et ratas koos käändteljega tuleb auto küljest lahti, ei soovita proovida...

Postitatud: 16 Juun 2004 01:58
Postitas trim
et lada rooli keerat peabki olema kättes ikka natuke rohkem rammu kui mõnel siidikäpast roolivõimuga bemmi või mesa juhil lada on tõsine auto tõsistele inimestele ... lada rool on suht raske jahh aga sellega harjub muidugui kui ta sul muid trikke teeb siis kuskil miski jama

Postitatud: 16 Juun 2004 02:10
Postitas uudopyvi
mu lada (2103) rool käib lihtsalt väga raskelt võrreldes isegi teiste ladadega...
mis selle põhjuseks võiks olla?

Postitatud: 16 Juun 2004 08:55
Postitas olaaf
vaata kas roolikarbis õli on, vaheta pendelhoob laagrite peal oleva vastu, pumpa esikummid täis, seisva autoga ära rooli keera

Postitatud: 07 Dets 2004 19:31
Postitas Mahno
Muideks, kust võiks saada seda laagrite peal käivat pendelhooba.

Ja et teisi masendada, siis ütlen et 155 laiade talvekatega on rool ebameeldivalt kerge...olen 175 laiade suvekatega raskemaga ära harjunud vist.

Postitatud: 07 Jaan 2006 20:49
Postitas Ladarider
Ei hakka siis ka uut teemat tegema, probleem selline, et kui vahest rooli keerata siis mõnusalt kerge, aga tavaliselt koguaeg nii raske nagu keeraks mingit veoka rooli.Karbi vahetasin sügisel ära ja zarniirid ka, õili ka ilusti sees.Kas äkki 03-mel on mingi roolivõim ka mis nüüd koguaeg jamaks?

Postitatud: 07 Jaan 2006 21:50
Postitas logman
Kui roolikarp korras ,siis ei tohiks muid probleeme olla kui et korralikud zarniirid ,rooliotsad ,õigesti reguleeritud esisild (külgkalle ,kokkujooks ,järeljooks) ,vedrude jäikus.

Postitatud: 07 Jaan 2006 21:55
Postitas Ladarider
Algselt postitas: logman
Kui roolikarp korras ,siis ei tohiks muid probleeme olla kui et korralikud zarniirid ,rooliotsad ,õigesti reguleeritud esisild (külgkalle ,kokkujooks ,järeljooks) ,vedrude jäikus.
Aga asi ju just selline, et üks päev rool jälle kerge mingi aeg korra ja siis jälle väga raske, kuidas nimetatud värgi saavad nii mõjutada?

Postitatud: 08 Jaan 2006 08:41
Postitas logman
Külm ,määrdeta liigendid ,sool.

Postitatud: 08 Jaan 2006 16:02
Postitas Laurimetall
Üleüldist rooli keeramise raskust mõjutab ka esisilla reguleering (kõik kalded ja kokkujooks peavad olema korras) tavaliselt pannakse paika ratta külgkalle ja kokkujooks ,kuid tihti jäetakse reguleerimata pöördtelje pikikalle ,sellest muutub aga rooli keeramine raskemaks . Rooli keeramist aitab parandada laagritega pendelhoob ning korralik rooliotsa liigendite ja sarniiride määrimine . Kindlasti peab vaatama ,et roolikarbis olex piisavalt õli .