Rool töötab halvasti
Rool töötab halvasti
Rool töötab halvasti
On siis selline mure, et kui autoga sõidan, siis vahepeal on rooli hästi kerge keerata, aga teinekord on aga väga raske ja kui keerad, siis auto jõnksatab. Libedal teel nagu ohtlik sõita niimoodi.
Äkki oskate aidata, mis võiks viga olla
Äkki oskate aidata, mis võiks viga olla
Roolin nii kuis jaksan
-
kkopec
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 314
- Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
- Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
- Autod: japs
roolikarbi vahetamise juures on raskeim vardaotsad lahti saada.olen vahetanud ka nii,et olen hoova,kuhu kinnituvad vardaotsad roolikarbi küljest lahti võtnud,kuid siis tuleb ta täpselt samasse nuuti tagasi panna.muidu keeravad rattad ühelepoole rohkem kui teisele poole
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
poes 1200 ja 1300 vahel uus roolikarp.Esialgne postitaja asjamees
Vabandage et teemast kõrvale kaldun ja laisk inimene olen aga palju maksab uus roolikarp. poes alati meelest läinud
roolikarbi vahetusel veel paras jebi selle uue karbi lati nuudi otsa roolilati kardaan panna..

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Vabandan et seda teemat siin reostan aga huvitab: mis asi on sarniir?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
hhullmaks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 112
- Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
- Asukoht: Tallinn, mustamäe
- Autod: vaz2105
- Kontakt:
sarniiri nime kannavad need kaks "munakat"milledega esiratta keerav osa kinnitub õõtshoobade külge(ülemine ja alumine) seal on sõrmega metalkuul ja plastmasskausid, viimased kuluvad ära ja tekib loks mida on eriti tunda aukudest läbi sõitmisel, kui õigeaegselt mitte vahetada on lõpuks tulemuseks, et ratas koos käändteljega tuleb auto küljest lahti, ei soovita proovida...
-
-
mMahno
- Foorumi kasutaja
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Aga asi ju just selline, et üks päev rool jälle kerge mingi aeg korra ja siis jälle väga raske, kuidas nimetatud värgi saavad nii mõjutada?Algselt postitas: logman
Kui roolikarp korras ,siis ei tohiks muid probleeme olla kui et korralikud zarniirid ,rooliotsad ,õigesti reguleeritud esisild (külgkalle ,kokkujooks ,järeljooks) ,vedrude jäikus.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Üleüldist rooli keeramise raskust mõjutab ka esisilla reguleering (kõik kalded ja kokkujooks peavad olema korras) tavaliselt pannakse paika ratta külgkalle ja kokkujooks ,kuid tihti jäetakse reguleerimata pöördtelje pikikalle ,sellest muutub aga rooli keeramine raskemaks . Rooli keeramist aitab parandada laagritega pendelhoob ning korralik rooliotsa liigendite ja sarniiride määrimine . Kindlasti peab vaatama ,et roolikarbis olex piisavalt õli .