Rool töötab halvasti

Rool töötab halvasti

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Rool töötab halvasti

Postitus Postitas doris »

On siis selline mure, et kui autoga sõidan, siis vahepeal on rooli hästi kerge keerata, aga teinekord on aga väga raske ja kui keerad, siis auto jõnksatab. Libedal teel nagu ohtlik sõita niimoodi.
Äkki oskate aidata, mis võiks viga olla
Roolin nii kuis jaksan
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

uued sarniirid abiks;)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kas tegu võib olla teisi sõnu ujumisega või on lihtsalt rool selline jõnksuv ühest äärest teise keerates?
C
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

Auto ei uju, aga lihtsalt roolides on nii, et kui käib hästi kergesti, siis järsku oleks nagu pidur peal ja on raske keerata.
Roolin nii kuis jaksan
h
hullmaks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
Asukoht: Tallinn, mustamäe
Autod: vaz2105
Kontakt:

Postitus Postitas hullmaks »

kunagi kogesin sama asja, kui roolikarbi tiguylekandel olid kontaktpinnad vigastatud,aitas tiguylekande vahetus, lihtsam muidugi roolikarp vahetada.aga viga v6ib ka muial peituda...
-
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Teo rikke korral peaks keerates alati ühe koha pealt takistama. Iga ringi juures korra.
C
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

Vabandage et teemast kõrvale kaldun ja laisk inimene olen aga palju maksab uus roolikarp. poes alati meelest läinud
k
kopec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 314
Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
Autod: japs

Postitus Postitas kopec »

roolikarbi vahetamise juures on raskeim vardaotsad lahti saada.olen vahetanud ka nii,et olen hoova,kuhu kinnituvad vardaotsad roolikarbi küljest lahti võtnud,kuid siis tuleb ta täpselt samasse nuuti tagasi panna.muidu keeravad rattad ühelepoole rohkem kui teisele poole
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Esialgne postitaja asjamees
Vabandage et teemast kõrvale kaldun ja laisk inimene olen aga palju maksab uus roolikarp. poes alati meelest läinud
poes 1200 ja 1300 vahel uus roolikarp.

roolikarbi vahetusel veel paras jebi selle uue karbi lati nuudi otsa roolilati kardaan panna.. :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Vabandan et seda teemat siin reostan aga huvitab: mis asi on sarniir?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
h
hullmaks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
Asukoht: Tallinn, mustamäe
Autod: vaz2105
Kontakt:

Postitus Postitas hullmaks »

sarniiri nime kannavad need kaks "munakat"milledega esiratta keerav osa kinnitub õõtshoobade külge(ülemine ja alumine) seal on sõrmega metalkuul ja plastmasskausid, viimased kuluvad ära ja tekib loks mida on eriti tunda aukudest läbi sõitmisel, kui õigeaegselt mitte vahetada on lõpuks tulemuseks, et ratas koos käändteljega tuleb auto küljest lahti, ei soovita proovida...
-
t
trim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 16 Apr 2004 06:56
Asukoht: kose
Autod: vaz 2106 sl
Kontakt:

Postitus Postitas trim »

et lada rooli keerat peabki olema kättes ikka natuke rohkem rammu kui mõnel siidikäpast roolivõimuga bemmi või mesa juhil lada on tõsine auto tõsistele inimestele ... lada rool on suht raske jahh aga sellega harjub muidugui kui ta sul muid trikke teeb siis kuskil miski jama
u
uudopyvi
Suletud kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uudopyvi »

mu lada (2103) rool käib lihtsalt väga raskelt võrreldes isegi teiste ladadega...
mis selle põhjuseks võiks olla?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

vaata kas roolikarbis õli on, vaheta pendelhoob laagrite peal oleva vastu, pumpa esikummid täis, seisva autoga ära rooli keera
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Mahno
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Mahno »

Muideks, kust võiks saada seda laagrite peal käivat pendelhooba.

Ja et teisi masendada, siis ütlen et 155 laiade talvekatega on rool ebameeldivalt kerge...olen 175 laiade suvekatega raskemaga ära harjunud vist.
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Ei hakka siis ka uut teemat tegema, probleem selline, et kui vahest rooli keerata siis mõnusalt kerge, aga tavaliselt koguaeg nii raske nagu keeraks mingit veoka rooli.Karbi vahetasin sügisel ära ja zarniirid ka, õili ka ilusti sees.Kas äkki 03-mel on mingi roolivõim ka mis nüüd koguaeg jamaks?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kui roolikarp korras ,siis ei tohiks muid probleeme olla kui et korralikud zarniirid ,rooliotsad ,õigesti reguleeritud esisild (külgkalle ,kokkujooks ,järeljooks) ,vedrude jäikus.
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Algselt postitas: logman
Kui roolikarp korras ,siis ei tohiks muid probleeme olla kui et korralikud zarniirid ,rooliotsad ,õigesti reguleeritud esisild (külgkalle ,kokkujooks ,järeljooks) ,vedrude jäikus.
Aga asi ju just selline, et üks päev rool jälle kerge mingi aeg korra ja siis jälle väga raske, kuidas nimetatud värgi saavad nii mõjutada?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Külm ,määrdeta liigendid ,sool.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Üleüldist rooli keeramise raskust mõjutab ka esisilla reguleering (kõik kalded ja kokkujooks peavad olema korras) tavaliselt pannakse paika ratta külgkalle ja kokkujooks ,kuid tihti jäetakse reguleerimata pöördtelje pikikalle ,sellest muutub aga rooli keeramine raskemaks . Rooli keeramist aitab parandada laagritega pendelhoob ning korralik rooliotsa liigendite ja sarniiride määrimine . Kindlasti peab vaatama ,et roolikarbis olex piisavalt õli .
Vasta