1. leht 1-st

värv lasti jooksma, kuidas sellest lahti saada??

Postitatud: 05 Jaan 2004 18:32
Postitas trioxide16
lasin just oma auto üle värvida. asi jäi tip-top, aga paarist kohast jõudis mees ikka jooksma lasta värvi.
nüüd tahakski teada kuidas nendest jooksukohtadest lahti saada. ise olen kuulnud et poleerimisega peaks ka ära kaduma. aga andke siin ka head nõu
muidu jääbki auto koledaks. kurat just värvitud peab ka nendest sittadest kohtadest lahti saama:kuri:kuri:kuri

Postitatud: 05 Jaan 2004 18:55
Postitas effekt
kehva värvimise vastu aitab lihv pasta. olen isegi seda teinud (ise ei värvinud). päris tüütu tegevus, aga lõpptulemusega võis rahule jääda.

Postitatud: 05 Jaan 2004 18:58
Postitas kummisuitsetaja
ülilahja liivakaga lihvid maha,siis poleerpastaga üle:cool:

Postitatud: 05 Jaan 2004 19:08
Postitas trioxide16
mis atribuut see veel on
kas seda on kõigist autopoodidest saada??
palju maksab
oodatud on ka teised arvamused!!!!!!

Postitatud: 05 Jaan 2004 19:15
Postitas Mel
Võtad ülipeenikese liivapaberi (vanasti öeldi nullise) ja lihvid rohke veega. Pärast tuleb masinaga poleerida. Kui on vaja rohkem poleerida, siis paksemad pastad. Muidugi peab värvikiht olema piisavalt paks. Kui on näha, et palju ei ole läike saavutamiseks vaja, siis valida vedelamad ained poleerimiseks.

Postitatud: 05 Jaan 2004 19:15
Postitas jeejee
Esialgne postitaja trioxide16
lasin just oma auto üle värvida. asi jäi tip-top, aga paarist kohast jõudis mees ikka jooksma lasta värvi.
:kuri:kuri:kuri
viid auto värvija juurde tagasi ja lased temal selle korda teha. see on ju tema süü, et jooksma hakkas. :kuri
aga üldiselt aitab jah see lihvpasta ja siis poleerimine, müüakse peaaegu igas poes, kus autovärvegi.

TO Mel-----> see liivapaber nüüd numbriga 2000, just käisin ise poes ostmas, maksis 9 eequ A4 leht.

Postitatud: 05 Jaan 2004 22:59
Postitas motamees
Nagu jee-jee ütles võtad 2000 paberi ja paned selle kindlasti klotsi peale. Ja siis ämbriga kõrvalt vett ja lihvi, vett ja lihvi ....
Pärast tavalise autopoleerimise pastaga üle. Selline pasta mis on ette nähtud vana auto värvi jaoks. Käsitsi saab väga edukalt seda poleerida. Masinaga kogenematu mees võib värvi päris ära rikkuda.
Overspeed poleeris oma kapoti ja pagassi luugi niimoodi ära. Ma lasin a tal paar kohta jooksma. Kadusid ära kõik.
Pärast seda tööd oled ka poole tugevam/jõulisem.

Postitatud: 05 Jaan 2004 23:18
Postitas trioxide16
ma võib-olla päris jobu
aga mis see poleerimispasta sinna tekiteb siis, kas nagu uus värvikiht oleks peal siis v
või kuidas
mota palun seleta
P.S kas on siis olemas eraldi pasta kohe vana auto värvi jaoks???

Postitatud: 05 Jaan 2004 23:38
Postitas motamees
See 2000 liivakas jätab mattpinna. Poleerpastaga hõõrub selle läikima. Poleerpasta on sama toimega mis liivakas ainult palju-palju peenem.
On olemas poleerpastad müügil. Need on sama riiuli peal kus vahad. Osa neist on karbi sees ja osad vedelad täpselt nagu vaha. Vahadele on peale kirjatud kas on vana värvi jaoks või uue. Vana värvi jaoks mõeldud vahadel on natuke poleerainet sees.
Paar korda aastas peaks poleerpastaga auto üle käima. Siis tal kohe teine nägu. Pärast vaha peale. See kaitseb. Neid asju ei poolda mis kõik korraga ära teevad- Siis ei tee nad sittagi.
Uuemad vana värvitaastajad on juba keemilisel teel taastavad. Nendel poleerainet vähem sees. Rohkem lahusteid, mis hapuks läind värvi maha võtavad.
Kui värv on matt siis need pastad teevad imet. Selles väga lihtne veenduda tehes kapoti nurk pastaga üle. Nurk oleks nagu üle värvitud.
Poleerides jääb kalts auto värviseks. Vahatades ei jää.

Postitatud: 05 Jaan 2004 23:58
Postitas trioxide16
nii et siis ainult nühka ja nühka niikaua kui sile on
siis poleerpastaga üle ja asi ants
aitäh sulle motamees
P.S äkki oskad veel öelda palju see pasta maksta võib

Postitatud: 06 Jaan 2004 00:34
Postitas motamees
Mul jäi käe alla Turtle wax. Color back-finish restorer.Hind 55eek.
NB enne tarvitamist korralikult loksutada. Mitte töötada päikse käes.

Postitatud: 06 Jaan 2004 00:44
Postitas Kristo
Ja trioxide, kui nühkima hakkad siis pead kuulama kah, et mõnda liivaterakest paberi alla ei satu, muidu kriibid vaod sisse. Ja vaata, et liiga palju kah ei nühi, muidu nühid värvi maha :lol

Postitatud: 06 Jaan 2004 05:49
Postitas viaccess
Aga pea meeles, et kui sul oli Tikkurila (endine Sadolin), siis seda saab lihvida alles 4-6 kuu p2rast, sest see v2rv kuivab v2ga aeglaselt.....:kuri

Postitatud: 06 Jaan 2004 11:05
Postitas trioxide16
to viacess::: oli tõesti tikkurila ja ma tean et see kuivab kaua
mul eelmine värvimine keerati puhta per**e, siis pidin uuesti matistama kogu auto, ja muidugi ega siis olid ka need jooksmalaskmiskohad ikka olemas paaaar tükkki ja kui sealt nühkama hakkasid oli värv alles jumala vedel kiskus kõik maha aint vana värv jäi alles oh seda vaeva et ta uuesti siledaks saada
rõve rõve töö
a ütleme siis nii et see oli naljatamisi nagu see vahevärv, mis vanasti veoautodele pandi, mul sama lugu, kuigi oleks hea old tõesti kui oleks kohe korda saand:kuri