1. leht 1-st

Lada 112 soendusradikas

Postitatud: 22 Nov 2011 00:18
Postitas nightwish68
Kui keegi on soendusradikat antud mudelil vahetanud siis võiks anda nõu kuidas ligi pääseda,kust ja mida lammutama peab.

Postitatud: 22 Nov 2011 10:16
Postitas Raldo
Päris suur lammutamine.

Lähenema peab mootoriruumist. Kapoti ja tuuleklaasi vahelt tuleb plastvõred eemaldada, tulemüüri pealt kate ära võtta, siis hakkab paistma. Terve salongiahju välja mahutamiseks oma pesast tuleb ilmselt ära võtta 8 klapilisel mootoril sisselaske kolle ja 16 klapilisel ressiiver. Mina pidin lahti laskma ja kõrvale nihutama ka pidurivõimendi aga seda deformeerunud autol, kui auto on veel sirge siis võibolla ei pea. Kojameeste hoovastik vist tuli ka eemaldada.

Postitatud: 22 Nov 2011 21:02
Postitas nightwish68
Tänud abi eest ;)

Postitatud: 25 Nov 2011 17:05
Postitas MargusR
 
Raldo kirjutas:Päris suur lammutamine.

Lähenema peab mootoriruumist. Kapoti ja tuuleklaasi vahelt tuleb plastvõred eemaldada, tulemüüri pealt kate ära võtta, siis hakkab paistma. Terve salongiahju välja mahutamiseks oma pesast tuleb ilmselt ära võtta 8 klapilisel mootoril sisselaske kolle ja 16 klapilisel ressiiver. Mina pidin lahti laskma ja kõrvale nihutama ka pidurivõimendi aga seda deformeerunud autol, kui auto on veel sirge siis võibolla ei pea. Kojameeste hoovastik vist tuli ka eemaldada.
Absoluutselt ei pea kollet puutuma.Aknaalune võre maha,juhe mikromootori ja lisatakisti küljest lahti,kõikvõimalikus mutrid-kruvid mis kinnitavad seda ahjukobakat kere külge ja lõdvikud.Kui on tegu autoga,mis on valmistatud enne 2004a.,siis on ka nö.bingo asja juures-üks kruvi on armatuurlaua all paremal pool toa poolt sinna korpusesse keeratud(uuematel see jamps muudeti ära.)Välja tuleb ahi keerates-pöörates mootoriruumi poolt.See üks kruvi seal toa poolel on ikka tõesti sitas kohas ja veel müraisolatsiooni all ka peidetud.