1. leht 1-st
Küsimus targematele
Postitatud: 15 Sept 2011 17:49
Postitas Peep7
Mure seekord selline, et vedeleb üks 2107 kere, varsti juba 2a. Ning algupärane möte oli temast teha vähe korralikum pöllukas/ jääraja masin. Tänasel päeval ei näe enam mötet sellisel puhul sinna raha alla panna. Peale pidi minema opeli 85kw mootor hiljem 110kw. Pöhja mastiks on köik nokitud, tunnel on ära löigatud, mootori kinnitused on valmis, ning tulemüüri on vastavalt kärbitud. Kere ise on korralik, ainukeseks puuduseks on dokumentide ningkerenumbri puudus , omal ajal on keegi selle välja löiganud. Masin nüüdseks minu käes olnud juba 4a. Ning küsimus on: Kas seda saab E rühma/ rallikrossi vöi möne muu söidu masinaks teha? Nii palju olen uurinud et transportida saab seda ainult treileriga, kuna kindlustust ju teha ei saa.
Postitatud: 15 Sept 2011 18:03
Postitas reiner
Variant on see, et leiad kerenumbri koos dokumentidega. Keevitad külge jne.
Siis saad kindlustuse masinale teha, siis võid transportida ka jäiga ühenduslüliga näiteks, ülevaatusega asi kõvasti keerulisem. Kuna sul juba tulemüüri modifitseeritud, siis kindlasti ei saa ülevaatuselt läbi.
E-rühma/rallikrossi masinaks? Minu teada peab olema autol ikkagi margipõhine mootor, ehk Opeli mootoriga tehnilist kaarti ei saa. Autospordi kohta leiad tarka infot lehelt
www.autosport.ee
Muidugi eespool mainitud kerenumbri omavoliline vahetus on meie vabariigis kehtivate seadustega keelatud.
Postitatud: 15 Sept 2011 21:02
Postitas VäikeMägilane
reiner kirjutas: Minu teada peab olema autol ikkagi margipõhine mootor, ehk Opeli mootoriga tehnilist kaarti ei saa.
Ometi leidub selline masin Eesti ralliradadel, sõitis lõunaski moos meiega. Mootor peab sel juhul olema C20X (?) koodiga ehk siis 110kw
Postitatud: 15 Sept 2011 23:12
Postitas m6mm
Krossis ei ole mootori vahetus probleem, mootor on täiesti vaba! Ainus mis võib muret tekitada on tehnilise kaardi saamine. Krossis ei ole iseenesest auto dokumente vaja!
Postitatud: 16 Sept 2011 16:49
Postitas Peep7
Seda tean ,et mootor peaks/ peab olema 110kw. Ja minu teada Turjal on ka selline peal, ning Jalakas pidavat ka panema. Rohkem on küsimus selles ,et kas ilma dokumentideta kerel on vöimalik kaarti saada vöi ei. Pean silmas just E-rühma kaarti.
Postitatud: 16 Sept 2011 21:25
Postitas PuZuP
Asi lihtne, kui on tehasest pandud, siis järelikult pole probleemi.
Kui tehasest pandud pole, siis hakkab sõda tuuleveskitega pihta.
Vihjeks veel niipalju, et vaatame kas leidub inimesi kes on kodutööd natuke teinud.

Postitatud: 16 Sept 2011 22:26
Postitas hautz
Kas mitte mingil mudelil polnudki opeli mootor tehasest peal?
Postitatud: 16 Sept 2011 23:23
Postitas Kytt
hautz kirjutas:Kas mitte mingil mudelil polnudki opeli mootor tehasest peal?
jep lada 21106 on mudelinimeks.
Nii muuseas jutu jätkuks, kuskilt kugesin, vist delfi uudistest, et ka seltsimees Putini Nival Opeli moto peal.
Postitatud: 19 Sept 2011 11:13
Postitas Peep7
Ilmselt tuleb mingid numbrid kuskilt otsida siis kerele? Vöi kohe dok. kere otsida ja präegune metalli viia.
Postitatud: 19 Sept 2011 11:33
Postitas Mel
Venemaal on Niva ja ka tagaveoliste jaoks Opeli mootori paigaldamise kit olemas. Nimelt kasutas Chevy Niva Opeli 1,8 ecotec mootorit (vist 125 hobust oli). Baasmootoriks oli Chevy Nival vana Niva 1,7. Seega vahetades kinnitused läheb see mootor peale nii tagaveolistele kui ka vanale Nivale. Ainult, et soovitatav on sealjuures kasutada japside Aisini käigukasti, mida kasutas Chevy Niva.´
Edit: Hakates vaatama lisainfi Aisini kohta leidsin sellise huvitava lehekülje, kus inglisekeelset juttu tuunimisest ja sellest, mis detailid saadaval:
http://sites.google.com/site/veselovolada/