1. leht 1-st
Lada kupeeks
Postitatud: 10 Sept 2011 23:00
Postitas Peep7
Köik on teostatav, aga jääb mure mille klaasi panna ? Kas tuleb lasta kuskil teha vöi on ka muid vöimalusi. Üle 15cm ei plaani väga. Ark-ist on vaja ka ilmselt mingit luba selleks?
Postitatud: 10 Sept 2011 23:55
Postitas reiner
Räägi nüüd lähemalt, et mille klaasi sa kuhu tahad panna? Ja mida ei plaani väga üle 15cm?
Muidugi peab olema asi kooskõlastatud ARK'is.
Postitatud: 11 Sept 2011 11:46
Postitas Peep7
Jah täpselt. Ukse posti ei plaani üle 15cm liigutada. Kuigi see 15cm on ka suhteline, kui juhtub olema kohe selline klaas mis viska aint ette ja on 18cm no siis liigutaks 18cm. Tagumise klaasiga pole probleemi selle saab panna näiteks pleksiklaasi. Aga just esimene aken, mis peab ka üles alla liikuma. Kas selle Tallinna oma kohta on ka kuskil mingit infot ? Ma ei näe ennem üldse mötet midagi löigata ja proovida kui pole klaasi.
Postitatud: 11 Sept 2011 12:09
Postitas reiner
Klaas minu arust kõige väiksem probleem sellise projekti juures. Tänapäeval saab kõike lasta teha.
Ma lasin enda nullviiele sablooni järgi teha tagumiste uste klaasid ühes tükis. Ainuke asi on see, et puudub E märgistus..
Postitatud: 11 Sept 2011 12:35
Postitas hautz
Siksil ju küljeklaasid sirged. Nendega küll probleemi ei tule.
Kasvõi siit:
http://www.marepleks.ee/
Postitatud: 11 Sept 2011 13:35
Postitas Peep7
Klaasi mure saigi otsa. Aga nüüd ARK, seal ümber ehitus luba vaja. Selle saamine pole ka vist väga raske, vöi ma eksin? Tegelikult ma ise arvan et selline variant oleks ka ,et esimesi uksi pikemaks ja tagumisi lühemaks. Ehk köik uksed jäävad käima ,aga tagumised jääks seest avatavad ja väljast cleanid. Kui see uks juba pisem on ja esiiste ka pm vastu tagu tooli on palju sa seda ikka avad. Kogu selle asja möte oleks ,et vbl siis jääb ark-i jama ära ja pääseb aint ehitus töödega. Kuigi samas kas siis on üldse mötet teha sellist asja. Kuigi tegemist oleks siis ikkagi kupeega ju.
Postitatud: 11 Sept 2011 13:40
Postitas masuurik
Sellise projekti juures pole mitte midagi keerulist,kui välja arvata ARK inimfaktor.Mu auto oleks ammu 2 uksega ,kui Eesti sõiduvahendite keskus suudaks palgata mõtlevad ning oma palka väärt spetsialistid ja nõuandjad.Jobukari täielik ,kes enamus kohtades on.Nooremad mehed,kes suudavad mõelda,nendega võimalik vähemalt arutada ja võim alusi leida.Mida vanem on ametnik seda jurakam ja seda enam tuleb tunne,et tahaks tal kaela pigistada.ME EI ANNA LUBA;ME EI TEGELE;ME EI HAKKA ARUTAMA.Klaasid kökimöki -tuleb lasta uued soolaklaasid uute sabloonide järgi ning klaasisertifitseerimistöökojas nõuetekohane purunemismärgistus peale.Plekitöö juba tegija taga,et lainesse ei laseks.Polstrid huinaa teha,samuti pahtli ja värvitöö.Ukse sisu ja lukustus samuti lambikas töö.Et aken üles käiks,tuleb panna passati elektriakna tõstukid.Istub kõige paremini lada ukse sisse.Ehituses vast kõige keerulisem osa on leida õiged õhukesed uksehinged ,mis kannaksid raskemat ust.Minu projekt jäi selles kohas pooleli tol hetkel,kui uurisin registrikeskusest.Lihtsalt vennad on nii TAUNID.Isegi rooli ei lubatud passi panna,kuigi kõik dokumendid tüübikinnituse ning jooniste ja testidega olemas.Samuti sama lugu väljalaske süsteemidega.Kõik mudelikohane jne.Nüüd sõidangi ringi nii,et suur A4 mapp auto tehnilisi dokumente.Kõik Sertifitseeritud ja pitseeritud dokumendid.Kahjuks kere muudatuste kohapealt ei ole võimalik midagi sellist tellida...puhas ümbererhitusluba.
Postitatud: 11 Sept 2011 15:31
Postitas ToM
Postitatud: 11 Sept 2011 16:58
Postitas Peep7
Jamh. Endiselt oleks möte teha esimesed uksed pikemaks ja tagumised lühemaks, ning köik lahti käima. Ilmselt tuleks sellega löpuks ikkagi arki minna. Eks neid kupeesid ole ennem ka tehtud, leidsin ka möned lingid, aga pole suurem asi vene keele oskaja ja google tölgist jääb ka väheks..
http://forum.maxi-tuning.ru/m_800362/tm.htm
http://www.maxi-tuning.ru/post/11802/default.asp
Postitatud: 11 Sept 2011 18:54
Postitas Shrek
Mul endal on ka kogu aeg käinud kuskil peas, et tegelikult oleks ju väga lahe, kui kopikas oleks kupee:
näiteks see, kuigi see mulle üldse ei meeldi(mulle meeldiks retro kupee rohkem)
[img=500x400]
http://f.io.ua/img_aa/full/1213/13/12131350_f.jpg[/img]
täissuuruses pilt koduleheküljel
asi võiks ARKist kaugemale juba jõuda. Aga mis stiiliis sa seda teha: kas retro või tuuning pill?
Postitatud: 11 Sept 2011 19:08
Postitas -lada-
Siingi foorumis on üks 2 ukseline 2101, küll, aga cabrio.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13299
Postitatud: 11 Sept 2011 23:07
Postitas Shrek

Piltidega on alati ilusam ja kui sa midagi sarnast teed, aga ilma musta värvi ja toonklaasita, siis tulen sulle isiklikult appi.
Postitatud: 11 Sept 2011 23:48
Postitas Peep7
vot vot. Kus sa neid pilte vötad? Ehk paned mingi lingi vms, saan ehitust ka jälgida, kui seal muidugi on seda.
Postitatud: 12 Sept 2011 11:12
Postitas olaaf
Sellist modifikatsiooni ei luba ark mitte kunagi ette võtta (tõenäoliselt ei lubata üldse EU-s)
Originaalis asub uksepost kohe esiistme kõrval ning külgkokkupõrke korral on puht teoreetiline võimalus, et äkki päris sardiiniks ei litsuta.
Liigutades ukseposti tagasi jääb iste puha kaitseta, turvatalasid ise juurde toota ark niiehknaa ei luba, ja lada uks on nii pehme, et nutt tuleb peale.
Tahad kupeed osta samara, või sapakas...
Postitatud: 12 Sept 2011 20:39
Postitas masuurik
Olku jutt tõsi.Aga...ükspuha kas seal on või pole ukseposti,avarii korras ei päästa see sitt midagi..isegi teeb rohkem oma konstruktsiooniga viga(sõltub avariist).Teiseks kui üldse kupeed teha ,siis tuleb kolida kogu sisu 40 cm umbes tahapoole nagu minul tehtud.Rool,käigulülitus,istmed,turvavarustus ,kosnoolid jne.Aga ütleme nii,et et tegelt on see kupee lada puhul sitaks kole:regan.4 ust on way parem.
Postitatud: 12 Sept 2011 21:09
Postitas Shrek
peep007 kirjutas:vot vot. Kus sa neid pilte vötad? Ehk paned mingi lingi vms, saan ehitust ka jälgida, kui seal muidugi on seda.
mina sain need pildid siit läbi yandex.ru:
http://automarket.su/photos/slideshow/25/1096
seal all tegumiriba albumist
Kuigi masuurikul ja olaafil on õigus avarii suhtes:ega see ukseplekk üksi palju päästa.
Postitatud: 12 Sept 2011 22:57
Postitas Peep7
Ei no jah, kupeel mo meelest pole häda midagi kui see uks nii pikk pole. Nendel siin uks mo meelest liiga pikk. Ise mötlesin ikka lühemalt, aga eks näis, kui mingi aeg linna satnun uurin arkist ka asja. Ja see sisu tegemine pole ka nüüd nii raske, nii kui nii taguistet kasutan vähe, ja kerge plaan on iste taha viia ja pöhja külge kinni.
Postitatud: 13 Sept 2011 18:44
Postitas Peep7
Ilmselt sealt tuleks pikem jutt ja pole mötet telefonis seda lahata, tuleks vast ette helistada ja kohale minna. Aga kui ma ta soome registrisse saan, siis hiljem on lihtsam teda eesti omasse uuesti saada?
Postitatud: 14 Sept 2011 10:46
Postitas pavlik
Soovitan uurida ka siitsamast foorumist Motamehe 04 pikapi teemat. Olukorrad pisut erinevad - tegu oli autole täiesti uue (raamil) tagaosa ehitamise, mitte kandekere modifitseerimisega, aga mingisuguse aimduse siiski saab selle kohta, kuidas ümberehitused teoorias käivad. Reaalelus keelatakse ülalmainitud põhjustel enamasti kõik ära.