2107i kütusepump
2107i kütusepump
2107i kütusepump
Kuna uut kütusepumpa vaja, siis tekkis mõte paagisisene kütusepump paigaldada. Äkki oleks kellelgi pilti, kuidas 07-l on kütusepump kinnitatud paaki?
Sobib see teema ikka siia, või pigem elekter?:puzzled
Sobib see teema ikka siia, või pigem elekter?:puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
Siin live's, monopritse 1300S mootoril. Viimasel kehval pildil on siiski peale- ja tagasivooluotsad aimatavad, lisaks pistikud pumbale ja tasemeandurile:


Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Lihtsam oleks vist ikka paagiväline uus osta. Paagist küljepealt väljavõte teha ja pumba ja paagi vahele lisaks filter paigaldada.
See paagilt küljepealt väljavõtt jällegi kahtlane. Kui peaks leke tekkima, siis jookseks paak nii tühjaks, kui kõrgel väljavõte on.
Kui paagi pealt jämedam toru vedada, siis jääb sama jama, et tükk tegu pumpa kütet saada, kui pump tühjaks saab. Hetkel orig kütuse väljavõtt käigus, mis tunduvalt peenem, kui pumpa läheb.
Paagisisesel pumbal mitmeid eelised. Odavam, pole vaja muretseda pumba kuivale jäämisega ja pole vaja lisa väljavõtteid paagile teha. Kuid on ka miinuseid: juhtmete välja toomine paagist(äkki kaks polti ja plastik seibid?) ja pumba kinnitamine paaki. Väga lihtne oleks voolikuga toru külge ühendada, kuid see toru isegi nõrk ja voolikuga jääks pump liikuma. Saaks mingid kronsteinid teha, kuid pump peab pärast paaki ka kuidagi mahtuma.
Pumbavalik ka hetkel kahtlane.
Paagiväline oleks uus kõigelihtsam paigaldada, sest selline hetkel küljes:
http://acar.ee/index.php?p=6&mod=tooted ... 3=&t4=&t5=
Nagu näha, siis toidab päris palju hobuseid ära. Minul läheb 3,0 bar-isega tunduvalt viletsamalt edasi, kui 3,5 bar-sega. Ei tea, kas viga minu pumbas(mis mitu korda kinni jooksnud), või jääbki 3,0bar väheks IS-le.
Võiks juba natuke suurema survega pumba paigaldada, regulaator laseb ju ülearuse kütte paaki tagasi. Lisaks saaks reguleeritava surveregulaatoriga rajapäevadeks natuke survet tõsta.
Üks varjant, 4,0bar :
http://www.acar.ee/index.php?p=6&mod=to ... 3=&t4=&t5=
Üks miinus jälle sobiva pistiku otsimine. Pistik paistab tegelt sama, mis paljudel jaapanlastel ntx.
Teine varjant on paagiväline, 4bar pump:
http://www.acar.ee/index.php?p=6&mod=to ... 3=&t4=&t5=
Või selle mootori pump, mis peal on originaal:
http://www.acar.ee/index.php?p=6&mod=to ... 3=&t4=&t5=
Kes on siksi ja pritsega tegelenud, siis oleks arvamused oodatud. Äkki toimib ja lihtne lahendus kellelgi välja mõeldud. Peab jälle igaksjuhuks googeldama.
See paagilt küljepealt väljavõtt jällegi kahtlane. Kui peaks leke tekkima, siis jookseks paak nii tühjaks, kui kõrgel väljavõte on.
Kui paagi pealt jämedam toru vedada, siis jääb sama jama, et tükk tegu pumpa kütet saada, kui pump tühjaks saab. Hetkel orig kütuse väljavõtt käigus, mis tunduvalt peenem, kui pumpa läheb.
Paagisisesel pumbal mitmeid eelised. Odavam, pole vaja muretseda pumba kuivale jäämisega ja pole vaja lisa väljavõtteid paagile teha. Kuid on ka miinuseid: juhtmete välja toomine paagist(äkki kaks polti ja plastik seibid?) ja pumba kinnitamine paaki. Väga lihtne oleks voolikuga toru külge ühendada, kuid see toru isegi nõrk ja voolikuga jääks pump liikuma. Saaks mingid kronsteinid teha, kuid pump peab pärast paaki ka kuidagi mahtuma.
Pumbavalik ka hetkel kahtlane.
Paagiväline oleks uus kõigelihtsam paigaldada, sest selline hetkel küljes:
http://acar.ee/index.php?p=6&mod=tooted ... 3=&t4=&t5=
Nagu näha, siis toidab päris palju hobuseid ära. Minul läheb 3,0 bar-isega tunduvalt viletsamalt edasi, kui 3,5 bar-sega. Ei tea, kas viga minu pumbas(mis mitu korda kinni jooksnud), või jääbki 3,0bar väheks IS-le.
Võiks juba natuke suurema survega pumba paigaldada, regulaator laseb ju ülearuse kütte paaki tagasi. Lisaks saaks reguleeritava surveregulaatoriga rajapäevadeks natuke survet tõsta.
Üks varjant, 4,0bar :
http://www.acar.ee/index.php?p=6&mod=to ... 3=&t4=&t5=
Üks miinus jälle sobiva pistiku otsimine. Pistik paistab tegelt sama, mis paljudel jaapanlastel ntx.
Teine varjant on paagiväline, 4bar pump:
http://www.acar.ee/index.php?p=6&mod=to ... 3=&t4=&t5=
Või selle mootori pump, mis peal on originaal:
http://www.acar.ee/index.php?p=6&mod=to ... 3=&t4=&t5=
Kes on siksi ja pritsega tegelenud, siis oleks arvamused oodatud. Äkki toimib ja lihtne lahendus kellelgi välja mõeldud. Peab jälle igaksjuhuks googeldama.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
E36-l igaljuhul ju 3,5 bar kütusepump. Äkki pump ja 10,0(e30) vs. 10,2(e36) surveaste annavadki need 3kw juurde.maalo kirjutas:iS'i kütuserõhk tehase poolt on 2.94-3.06, 3bari ei tohiks lahjaks jääda.. pigem on siis ikka mujal see kala..
Huvitav lugemine igatahes jälle.

Need kütusepumbad, mis mul on on mõlemad poolpidused. Üks undab(e36 pump) ja on käigus paagivälisena, teine(e30 pre facelift)pump on ei tea mitu korda juba kinni kiilunud ja jälle kuidagi liikuma meelitatud. Uue kütusepumba mõtted on talvest alates juba, kuid mingi imeläbi on see e30 pump veel siiamaani ära kestnud.
See Lexuse 4,0 bar kütusepump hetkel tundub kõige meelepärasem. Hind soodne ja surve peaks soblik olema. Paagisisene pump kuidagi meelepärasem ikkagi.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U