1. leht 2-st
Kere ümberehitus!
Postitatud: 08 Veebr 2011 09:23
Postitas rauno4
Selline küsimus siis laiale ringile!
Et kas tasub minna ülevaatust proovima, kui autole on tehtud väiksed keremuudatused, nagu siis summuti kere sisse toodud! Ehk siis summutile on tehtud eraldi kanal ja ka summuti ei ole just kõige originaalsem:)!
Jään teie vastuseid ootama!
Postitatud: 08 Veebr 2011 12:59
Postitas siim789
Rapla ülevaatuspunktis tõenäoliselt ei tasu sul üritada. Sul ju muudetud nukk kah peal, niiet gaasid samuti paigast ära. Mina omal keerasin originaalnuki peale, siis sain läbi alles. Kere lõikumine neile seal samuti ei meeldi tõenäoliselt. Norivad iga pisiasja üle, mul mainiti ära isegi, et 15" veljed ei tohi all olla, kuna tehases pole ette nähtud.
Postitatud: 08 Veebr 2011 15:16
Postitas dasf
Algselt postitas: siim789
Rapla ülevaatuspunktis tõenäoliselt ei tasu sul üritada. Sul ju muudetud nukk kah peal, niiet gaasid samuti paigast ära. Mina omal keerasin originaalnuki peale, siis sain läbi alles. Kere lõikumine neile seal samuti ei meeldi tõenäoliselt. Norivad iga pisiasja üle, mul mainiti ära isegi, et 15" veljed ei tohi all olla, kuna tehases pole ette nähtud.
Kui on passis xx siis pane autole alla nii suur velg kui tahad peaasi et auguvalem oleks 4x98 seega pole see üldse ülevaatuse asi kui suur ratas on
Postitatud: 08 Veebr 2011 15:46
Postitas masuurik
EI ütleks ,et nukk co ära keerab.Mul päris ok nukk peal ja gaasid pidid vägagi head olema.Mootor pidi väga puhtalt käima.
Postitatud: 08 Veebr 2011 15:54
Postitas Arvos
Sa käi mõnes TÜV punktis ära ja küsi lihtsalt. Kui saadetakse pikalt, uuri järgmisest. Kui igalt poolt pikalt saadetakse, siis tuleb ilmselt loobuda:)
Postitatud: 08 Veebr 2011 16:14
Postitas Marek504
Kui ehitus on korralikult tehud ja sumps peab ilusti, ei lärma ka siis ei tohiks ju probleemi olla. Oleneb ÜV meeleolust ka muidugi. Alati on võimalus ka teistmoodi teha ÜV... Ei pea reklaamimagi, et sul nii ja naa tehtud.
Postitatud: 08 Veebr 2011 17:11
Postitas rauno4
Nu gaasidega peaks mul ka kõik korras olema kuna mootor suht alles kapp remodi saanud ja aind 3tuhat u sõitnud! Ja originaal nukk ka peal! Pmst saan alla panna ka selleks ajaks ju originaal summi aga kui neile ei meeldi see kere ümber keevitatud osa siis ei aita see ju mind! Vb peaksin selle ümberehituse kohta arkis teada andma ja passi laskma panna!:P
Postitatud: 08 Veebr 2011 18:18
Postitas Arvos
Mine jah ARK-i. Enne lae pangakontole mõned suured summad või võta need summad puuga selga kaasa.
[Muudetud: 9-2-2011 Arvos]
Postitatud: 09 Veebr 2011 23:19
Postitas hautz
Hakkab mindki see ülevaatus varsti hirmutama. Iseenesesest pole ju hullu, ainult teise margi mootor, kast, pidurid, tagasild ja kere "natuke" muudetud.
Ma millegi pärast usun, et kui mõistlik ülevaataja on, siis ei öelda väljalasketunneli kohta midagi.
Postitatud: 10 Veebr 2011 00:10
Postitas martti
hautz peab natuke krabisevat autodokumentide vahele panema.
Postitatud: 10 Veebr 2011 08:01
Postitas pedrox
Teema algatajale: Ma arvan, et sellest ei pruugi midagi olla kui kõik korralikult tehtud ja satud ka mõistliku ülevaataja otsa.
Hautz: See oleks küll huvitav teada kuidas ja kui legaalselt sina omale ülevaatuse saad. Aga hoian pöialt!
Postitatud: 10 Veebr 2011 10:00
Postitas rauno4
Aga vb keegi oskab öelda või teab kust võiks leida mõne normaalse ülevaataja mitte mõne nokkija:)? Aga tänud ka eelneva abi eest:)
Postitatud: 10 Veebr 2011 14:07
Postitas PuZuP
Mismõttes normaalse ülevaataja.
Ja mismõttes on asi tehtud korralikult?
Olen oma elu jooksul väga paljusid "korralikult" tehtud asju, mis tegelikult ei vääri mainimistki. Seega näite ette kõigepealt mis on Sinu meelest korralikult tehtud töö ja siis saad vastuse, et kas sellega on mõtet kuhugi inimesi frustreerima minna.
Postitatud: 10 Veebr 2011 14:24
Postitas twist
Kaldun arvama, et teemaalgataja mõtleb siinkohal
Marek504 tehtud väljalasketunnelit. Töö kvaliteedile küll suurt ette pole heita. Ülevaatusel võid vabandada, et kere oli mäda ja oli vaja ära lappida, lihtsalt uued plekid olid sellise kujuga:D
Rapla TÜV-ga on nagu on, koraliku autoga saab sealt alati läbi. Tuuningukärbseid ja ronte kiputakse ikka peenestama.
[Muudetud: 10-2-2011 twist]
Postitatud: 10 Veebr 2011 15:52
Postitas dandu
Koonga TÜV päris ok mehed.
Postitatud: 10 Veebr 2011 21:27
Postitas Marek504
jutt käib siis sellisest asjast.
Uploaded with
ImageShack.us
Postitatud: 10 Veebr 2011 21:47
Postitas sveno
Algselt postitas: martti
hautz peab natuke krabisevat autodokumentide vahele panema.
ega muidu vist ei saa jah:lol
Postitatud: 11 Veebr 2011 14:59
Postitas darts
sellise kojakohta kyll midagi ei oelda kuna se polstri all ja ei saa arugi kui korralikult tehtud.pohja alt samamoodi ilusti teha ja pole vahet.kapotialune on see millega virisetakse rohkem.
Postitatud: 11 Veebr 2011 15:33
Postitas masuurik
Postitatud: 11 Veebr 2011 17:00
Postitas PuZuP
Nii...toru on kerele lähemal, jahutus on kehvem kohe, kui seal pleki vastas on kohe põhjamatt, siis arvake ise mida ta suure kuumaga teeb lõpuks.
Asi ei ole selles otselt kes kui korralikult teeb, vaid asi on passiivses ja aktiivses ohutuses. Iga asi tuleb teha läbimõeldult.
Minu isiklik arvamus on, et nii pisike tunnel läheb kindlasti liiga kuumaks, kuna õhukogus, mis peaks metalli jahutama, on kindlasti väiksem.
Töö kvaliteedi koha pealt ei ütleks esialgu ühtegi paha sõna.
Aga autode tehnoülevaatus ei olegi selleks, et hinnata kui hästi või halvasti keegi keevitada oskab, vaid ülevaatus on selleks, et ka teised liiklejad võiksid ennast liikluses ohutult tunda.
Toon ühe dramaatilise näite antud olukorrast - maantee, ees liigub auto millel korraga läheb põhjamatt põlema ning vingumürgitusest teadvuseta juhi poolt juhitud sõiduk kaldub vastassuuna vööndisse ning toimub laupkokkupõrge autoga milles viieliikmeline perekond.
Tagajärg - matusebürood suurendavad käivet ja kasumit.
Nii, et alati ei ole asi selles, kui korralikult on töö tehtud.
Iseküsimus kui tegemist on rajaautoga.