econ
econ
-
kkopec
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 314
- Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
- Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
- Autod: japs
econ
aretasin omale kah okonomeetri külge,nüüd on siis näha palju ta mingil hetkel rüüpab(kuigi seda saab ka gaasipedaali järgi otsustada;)see on 1,6-se ritmo pealt,kuidpole veel teada kas ta minu 1,3-se peal ka õigesti näitab?ehk on kellelgi kogemusi jagada!
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Õkonomeeter ei näita palju ta parasjagu rüüpab vaid kui suur on hõrendus kollektoris. Need kõigil samad nii et sobib iga asja oma. Kui vaakum liiga suur (mootoriga pidurdades) rüüpab palju. Kui vaakum liiga väike (segusiiber liiga lahti {gaas põhjas}) jälle palju. Õkonomeetri seier peaks enamuse ajast asuma kusagil keskel. Selleks on paljudel näitajatel roheline tsoon.
C
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Aga mida see hõrendus kollektoris siis teeb? Ikka bensiini imeb segukoonusest ju??? Nii, et kui kiirenduspump sunniviisiliselt ei pritsiks siis saaks ju vaakumiotsa õige paigutuse puhul teoreetiliselt üsna täpselt kulu arvestada. Kahjuks küll vaid kulu mingis ajaühikus.Esialgne postitaja motamees
Õkonomeeter ei näita palju ta parasjagu rüüpab vaid kui suur on hõrendus kollektoris.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Laada sul ses suhtes õigus et hõrendus kollektoris on penakuluga seoses. Aga liitreid sinna ikka kirjutada ei saa. Ta ju erinevate mootorite jaoks tehtud. Selle järgi saab lihtsalt õkonoomsemalt sõita. Muideks selle hoidmine seal rohelises skaalas on päris raske. Tuleb sõitma hakata penskari moodi. Aga kasu on tast ka noorele mehele. Tänu seieri nägemisele jääb alateadlikult nii mõnigi kiirenus tegemata.
Mul oli kunagi selline Mosse peal ja sinna peale ta ka jäi. Vend oli aga targem ja võttis omal maha. Kinkis selle nädal aega tagasi mulle (ma natuke küsisin ka). Ilmselt panen selle 02 peale.
Mul oli kunagi selline Mosse peal ja sinna peale ta ka jäi. Vend oli aga targem ja võttis omal maha. Kinkis selle nädal aega tagasi mulle (ma natuke küsisin ka). Ilmselt panen selle 02 peale.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
See ükskõik kuhu. Peasi et allpoolsegusiibrit.Vanasti oli econiga kaasas voolik ja spets stuts. Puuriti auk sisselaske kollektorisse ja keere (6) järgi. sinna keerati see stuts sisse. Stutsil on imepisike auk keskel. Muidu hakkab hirmsasti kargama seier. See nõelasuurune auk leevendab seda järsku liikumist.
C
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
NB! Ärge siis unustage motamehe juttu, et see nn "stuts" peab olema pisikese auguga. Muidu hakkab see econ meeter näitama millal kütesegu tõmmatakse
edasi - tagasi.
see on äärmiselt oluline, et oleks pisike auk kuna siis on liikuvatel gaasidel suurem inerts
edasi - tagasi.
see on äärmiselt oluline, et oleks pisike auk kuna siis on liikuvatel gaasidel suurem inerts
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Hmm...nojah..selge...aga siis veel selline küsimus, et kui nüüd siis on vaakumiga jagaja ja see ökonomeeter, siis kuidas neid ühendatakse...jagajast läheb see toru ja siis vaakumi toimel süüde varasemaks, ning see ökonomeeter kah vaakumiga töötab...kas nad mõlemad siis ühendatakse eri kohtadesse?:yllatunud
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mul pole kusagilt praegu vaadata aga minuteada jagaja vaakum tuleb segusiibri taspinnalt või ülevalt poolt.
Econi peab tulema kollektorist. Altpoolt siibrit. Näiteks vaakumvõimendi vooliku koha pealt või sealt kõrvalt kusagilt.
Seal on segusiibri tagasitõmbe vedru polt kollektori pandud. Vint sees ja puha. Sinna lasta treida vastav stuts ja voolik külge. Stutsi taha saab ka vedru panna. Põhja tuleb ka väike auk sisse lasta. Või lihtsalt puurida väike auk selle vedruhoidja sisse ja siis sinna torujupp sisse lüüa või tinutada. Siis pole treialit vaja.
Econi peab tulema kollektorist. Altpoolt siibrit. Näiteks vaakumvõimendi vooliku koha pealt või sealt kõrvalt kusagilt.
Seal on segusiibri tagasitõmbe vedru polt kollektori pandud. Vint sees ja puha. Sinna lasta treida vastav stuts ja voolik külge. Stutsi taha saab ka vedru panna. Põhja tuleb ka väike auk sisse lasta. Või lihtsalt puurida väike auk selle vedruhoidja sisse ja siis sinna torujupp sisse lüüa või tinutada. Siis pole treialit vaja.
C