1. leht 1-st
Salong ei soojene , Appi !
Postitatud: 29 Nov 2010 23:34
Postitas kihnumees
Probleem on siis selles, et nüüd tuli kätte talv ja läheks vaja salongi soojaks. Aga miskipärast ei lähe, puhurid puhuvad ilusti aga külma õhku .. Sooja lihtsalt ei tule , ükskõik kui palju ma neid kange näpin.
Ise tikun arvama, et äkki termostaat läbi on ?
Suhteliselt tüütu asi kui akendest välja ei näe ja kätel külm on ..
[Muudetud: 29-11-2010 kihnumees]
Postitatud: 29 Nov 2010 23:49
Postitas Varblane
Palju temperatuuri näidik näitab?Kraan ehk kinni või salongiradikas umbes?
Postitatud: 29 Nov 2010 23:53
Postitas kihnumees
Algselt postitas: Varblane
Palju temperatuuri näidik näitab?Kraan ehk kinni või salongiradikas umbes?
See mis armatuurlauas ? See ju näitab vist radika vedeliku temp'i ?
Igaljuhul üle poole see näidik ei lähe.. Dosool või tosool, ei tea mina kumb see õige on aga üks nendest on sees

Postitatud: 30 Nov 2010 00:04
Postitas Varblane
No siis on ilmselt kraan kinni või soendusradikas umbes, mõni targem kindlasti ütleb kus see kraan on, trossid jah kiiluvad kinni ajapikku kui ei saa määret.
Postitatud: 30 Nov 2010 00:07
Postitas lada
Vahest juhtub ka see, et tross on kraani küljest lahti tulnud.
Postitatud: 30 Nov 2010 00:14
Postitas kihnumees
Novot , nüüd oleks vaja teada kus see kraan on ja soendusradikas ( Kui kuskil kohe kapoti avades seda näeb siis paluks kohe ette juba vabandust ära, et nii juhm olen )
Postitatud: 30 Nov 2010 00:17
Postitas lada
Postitatud: 30 Nov 2010 00:30
Postitas kihnumees
Kraani saab lahti teha lihtsalt seda kangi liigutades ?

Postitatud: 30 Nov 2010 09:54
Postitas pavlik
Kraan paikneb kindalaeka ja soojenduse kolu vahel kabiinis sees. 01-06 on ta ilusti näha, 05 ja 07 kogemused puuduvad. Põhimõtteliselt kõrvalistuja jalgade juurest armatuuri alla vahtides peaks see asi näha olema (sihuke metallkopsik). Ja soojenduse kangi liigutades vaata, kas kraani küljes kah miskit liigub. Kui liigub, siis on kas radikas umbes või (see küll rohkem Mossede kui Lada probleem) õhumull radikas, mis ei lase jahutusvedelikul ringelda.
Postitatud: 30 Nov 2010 11:48
Postitas sansa
Eelmine aasta läks kraan katki ja ajas vett salongi.Kontrolli kindlasti kranni.Endal tuleb ka see ära vahetada, praegu sõidan lumerada juhipoolne aken lahti

Postitatud: 30 Nov 2010 12:34
Postitas Alex
Kasutaks oma mure kurtmiseks teise mehe teemat kui sobib, sest häda on sarnane.Ainult , et:tegu on 09-gasoenduskraan liigub ja on lahti, termostaat uus, jahutusvedelik uus , tase normis aga mida ei ole on pidevat sooja õhku:puzzled
Vahepeal puhub sooja, siis külma siis leiget jnejne.Ühtegi seaduspärasust pole suutnud tabada(ehk et kui vent min pööretel siis ummistunud radika puhul võiks ju väljuv õhk soojem olla kui maksimum pööretel)Need mõned korrad mis kuuma õhku on väljutanud ajavad mõtlemise täitsa sassi.Ah jah...kurvides soojus nii ilmub kui kaob, pidurdamise-kiirendamisega seda ilmingut ei ole.Ideid?:yllatunud
Postitatud: 30 Nov 2010 16:37
Postitas logman
Samaral paljast kraani liigutamisest ei piisa. Kraan on ka sellise ehitusega, et ei sulgu täielikult, vaid jääb pisut nirisema, kui kinni on.
Lisaks on paigaldatud luuk, mis suunab soojenduse korpusesse siseneva välisõhu kas läbi radika (annab sooja) või sellest mööda (külm õhk salongi). Tolle luugi otstarve ja sulgumistihedus on väga suure tähtsusega.
Esiveduste alajaotuses olen sellest juttu teinud ja isegi mingisugused pildid-lingid peaksid olemas olema.
Postitatud: 01 Dets 2010 22:30
Postitas Alex
Luugi asjaga olen kursis, küljeakendele tuleb sooja õhku ja otse salongi külma...sellega on kõik ok.Kraan ka avab sulgub ehk siis kraani sulgemisel muutub soe õhk...jahedaks aga häda on selle kord sooja ja siis külma puhumisega:sein
Lapates vanu teemasi sai nüüd paisupaak ka pea ääreni(4cm ülevalt)pandud...kork peab survet...vaikselt hakkab lootusetus tekkima.Mäletan 08 aegadest, et nii head soojendust polnud paljudel hilisematel autodel aga vot hetkel ei saa 09-st jagu:P musta tsenaariumi järgi tuleb armatuur maha kiskuda ja uus soendusradikas installida....pumpa ei oska ka süüdistada aga kui veel kord tuleb süsteem tühjaks lasta siis see ka õnneks riiulis olema ja vahetusse.Täna jälgisin, et -9 kulus umbes neli kilomeetrit normaalset sõitu ja kell näitas normaalset jahutusvedeliku soojust aga puhur...nujah-loomulikult puhus külma.Jamad hakkasid pärast esi radika ja tosooli vahetust, enne justkui oli kõik ok kuigi ka õues olid väiksed plussid.Õhk sees oleks tore aga miks ta vahepeal sooja puhub?Või piisaks kui termostaadi juurest vähe nirisema lasta ja paisupaaki peale lisada, et välistada miski õhumulli?
Postitatud: 02 Dets 2010 05:04
Postitas Arvos
Sellepärast puhub vahepeal sooja õhku, et miskil hetkel midagi tosoolist läbi õhu ka pressib läbi soendusradika. Ma olen jantinud reisibussiga kuhu panin sisse 3 lisasoenduspuhurit ja 4 lisaradikat. Pärast jahutusvedeliku väljalaskmist või leket mingil põhjusel istus õhk vahel 1000-1500 km sees. Vahel virutas soojaks, siis jälle mõnda aega oli külm. Lõpuks tuli panna iga radika kõrgemasse otsa kolmik, millel küljes õhutuskraan. Kui tosooli süsteem täis valati, siis kõik õhutuskraanid lahti ja seni valasime kuni tosooli hakkas neist jooksma. Sellega sai õhu probleem jahutussüsteemist kõrvaldatud.
Eelnev sellepärast, et olen täiesti veendnud, et sul on süsteemis õhk sees. Muud mitte midagi. Katsu soendusradika väljunudtoru lahti keerata ja sealt mootori töötades üht-teist välja lasta.
Postitatud: 09 Dets 2010 20:40
Postitas kihnumees
Minu probleem on lahendatud tõenäoliselt, radikas lekkis ja kui radikas ilusti täis jahutusvedelikku pole siis ju ei soojendagi salongi ?
Postitatud: 11 Dets 2010 11:06
Postitas rene07
Eks proovi ja vaata mis seis on. Ise arvan, et lekkimises ei saa asi olla. Siis peaks ikka korralik juga salongi lekkima. Vaata ikkagi üle termostaat, vaata üle kraan, vaata üle radikas ise, vaata üle kas radika peal ei ole ajaga kogunenud prahti. Enda 07-l oli radikas lihtsalt seest nii umbes, et vedelik käis läbi, aga see kogus oli nii väike ja salongi ei soendanud. Uus radikas peal ja salong nagu saun. Õhu koha pealt on sigullil ring nii väike ja see õhk tuleb ise sealt välja. Paned vedeliku sisse, ajad korra mootori töösoojaks ja peale seda kontrollid uuesti jah. ved. taset, valad natuke peale ja asi korras.
[Muudetud: 11-12-2010 rene07]