1. leht 1-st
Lada 111 parem välimus
Postitatud: 11 Juul 2010 15:03
Postitas mesasja
Otsin, kuidas saab universaal Ladat paremaks muuta...
lihtne võiks olla...
leidsin ühe lehe, mis isegi meeldis...
selline oleks ju viisakas?
küsimus siis, kust oleks võimalik saada selliseid koopa-
laiendusi?
Lada link
[Muudetud: 11-7-2010 mesasja]
Postitatud: 11 Juul 2010 15:28
Postitas Viin
Tahad jeepi teha või lihtsalt ilusaks tuunida?
Kuni tagarattani peaksid kõik ühesugused olema?
[Muudetud: 11-7-2010 ladasaeabz]
Postitatud: 11 Juul 2010 15:39
Postitas mesasja
lihtsalt soov kaotada see jube tagaosa:D
tundub ilusam kui natuke tõsta...kavas siis ainult kõrgendustega tõsta.
peaasi et ilusam oleks...taha vaja ümar koobas siis saada
ette samuti ilusam koobas...
eriti ei tea sellest midagi, aga alati on esimene kord...
Postitatud: 11 Juul 2010 15:40
Postitas logman
Universaalil pole välimuse poolest niiväga viga midagi,aga 111-112 tagumine poritiib on küll täielik porr.
Porr on jäetud likvideerimata ka sel üle-eelmises postituses lingitud pildil.
Kuidas tollest jamast ikkagit lahti saada, seda võib näha siit:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=7223
ja ka Hendu&Co on asjaga nats tegelenud:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 122&page=2
Kas universaali niisamuti pisut lõikudes-kleepides muuta saab, selles pole küsimust. Aga kas ta taolise teguviisi tulemusena välimuselt asjalikumaks muutub?
Oli ühe kena 112 pilt kunagi lehel
http://www.evereston.ee/ ja märkisin ära ka teemana
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=12122 , aga nüüd kahjuks too everestoni galerii vaesunud just tolle pildi võrra, sest nähtavasti 112 enam ei müüa.
edit:
Vene lehtedel ikka üht-teist eksisteerib 112 coupe kohta:
http://vaz2110.info/photo/57-tjuning-lada-112-kupe.html
Nospli ja külgede väljatöötamise kohta peaks sealt kuhjaga ideesid saama, tagumikuga pead ise kuidagi toime tulema.
[Muudetud: 11-7-2010 logman]
Postitatud: 11 Juul 2010 16:07
Postitas mesasja
uusi ladasi saad osta , mõned müügis seal.
ma midagi suurt ei tahagi teha, lihtsalt esi ja tagakoobas...
seda 112 halli, olen ise näinud kogu aeg, samast kandist:P
hendu oma isegi väike veel, peaks veel suuremaks tegema, kuigi tunduvalt ilusam kui originaal.
peres kaks ladat, üks 110 ja teine 111:D ise sõidan 111 ja kuna siiamaani pole mingit mõistvat müügipakkumist saanud, siis
enam ei müü vaid üritan omapäraseks teha.
Autoga rahul, lihtsalt lihvi vaja:)
Aga jah, selles vallas amatöör, nii et ootan mõtteteri klubi raffalt!
nii ...hetkel kavas sisse installida läpakas, statsionaarseks...
enne kavas armatuuri alla ja ekraan hingedega arma peale, hingedega, et saaks kokku klappida armatuuri peale...
kas kellegil on kogemusi?
[Muudetud: 7-11-2010 Priidic]
Postitatud: 12 Juul 2010 12:46
Postitas mesasja
kas keegi oskab öelda, kas mugavamaid istmeid ja milliseid saab ladasse panna, mis sobiks?
näiteks mingi muu auto omad...
Postitatud: 12 Juul 2010 14:34
Postitas twist
Postitatud: 12 Juul 2010 16:45
Postitas mesasja
on, kuid seal enamus jutt vanadest ladadest, uusi eriti ette ei võeta:P
Postitatud: 20 Juul 2010 23:50
Postitas ruudi
Algselt postitas: mesasja
lihtsalt soov kaotada see jube tagaosa:D
tundub ilusam kui natuke tõsta...kavas siis ainult kõrgendustega tõsta.
peaasi et ilusam oleks...taha vaja ümar koobas siis saada
Las see tagakoobas olla ,vähemalt niikaua kui ei roosteta pole mõtet seda rikkuda. Sest kui seal ise midagi keevitama hakata siis läheb ruttu rooste. Sellel miks ta just selline on on oma kindel põhjus ka ,selline kujundus vähendab auto õhutakistust. Rattakoobas on kinnisem ja sinna satub vähem õhku tekib vähem keeriseid. Ja tõsta ka ei maksa mida madalam auto on seda väiksem õhutakistus. Pealegi auto tõstmisel läheb tema juhitavus halvemaks sest raskuskese tõuseb kõrgemale. Kere hakkab rohkem kalduma kurvides ja suureneb oht külili minna.
[Muudetud: 20-7-2010 ruudi]