1. leht 1-st
2103 tulepesurid
Postitatud: 21 Mär 2010 18:18
Postitas kristjan92
Tollel nullkolmel näha , et olemas ,aga arvan ,et pandi eksport variantidele peale.
http://www.autowp.ru/pictures/vaz/2103/ ... uli-_1.jpg
Postitatud: 21 Mär 2010 18:37
Postitas GTA
Ühel 061 Kanadski-l, mida lammutasin, oli selle süsteemi jäänused peal. Kahjuks üsna lõhutud ning kaasa võtma ei hakanud.Vähe neid süsteeme leidub, kuid VAZ-il kõigil mudelitel esilaternate pesu varustuses olnud.
Postitatud: 21 Mär 2010 18:47
Postitas kristjan92
Postitatud: 21 Mär 2010 18:58
Postitas ToM
Mul peaks olema mingid jäänused 01 omadest (mootorid vähemalt). Niva peal olen ka näinud.
Postitatud: 22 Mär 2010 19:14
Postitas 03
huvitan kui hästi need kojamehed ka pühivad, sest 01, 03 on ümmargused tuled ja 03 kaks paari tulesid
Postitatud: 22 Mär 2010 19:57
Postitas ToM
03'el oleks minu meelest eriti lahe, kui saaks mõlemad kojamehed ühe mootori alla ühendada nagu bmw'l see käib.
http://www.autowp.ru/pictures/alpina_bm ... _3.5_9.jpg.
Muidu see originaal pesur tundub olema ainult välimistele tuledele 03'el. Ja eks ta puhastab ikka, kojamees on painduv.
Postitatud: 22 Mär 2010 20:02
Postitas Alfist
Eks see üks rooste tekitaja ka on!
Enamus autosid millega kokku puutunud olen ja sama süsteem ka peal on olnud, neil on kapotiäär või siis see ümbrus sealt roostes.
[Muudetud: 22-3-2010 Alfist]
Postitatud: 22 Mär 2010 20:20
Postitas Arvos
On seda jama vaja? Kui palju ja pikalt te sõidate pimedas tihedas liikluses selliste ilmadega kus pidevalt pori ja saasta lendab? Sellised ilmad on enamuses sügisel ja kevadel ainult. Siis ka vahel. Kui tõesti peaks nii juhtuma, saab ju 50-100 km. järel korraks peatuse teha ja tuled puhtaks pesta.
Need tulede pühkijad on tõesti ühed rooste korjajad ja ilma järjepideva hoolduseta on nad varsti kinni. Lisaks peab olema siis pidevalt toimiv pesurisüsteem. Enne peab pesur vee peale laskma ja sekundike hiljem peaks kojamees pühkima, et tuleklaase ära ei kriibiks. Tuleklaasid on kuumad, eriti väikestel kiirustel, mõnel on kangemad pirnid sisse pandud ja prõksatabki see klaas puruks. Pole vahel kangemat pirni vajagi, kui kohapeal tuled põlevad ja sõitma hakates saab loigust läbi hooga lasta või tulepesureid kasutada. .
Lisaks veel rikuvad need luuad auto välimust, minu arvates.
Postitatud: 22 Mär 2010 20:23
Postitas ToM
Algselt postitas: Arvos
Lisaks veel rikuvad need luuad auto välimust, minu arvates.
Vastupidi, mina panen oma 04-jale külge ainult sellepärast, et need on lahedad.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/1 ... 5ea52b.jpg
[Muudetud: 22-3-2010 ToM]
Postitatud: 22 Mär 2010 21:16
Postitas Arvos
Kui keegi tõesti neist puudust tunneb, siis on pakkuda mõlemad mootorid, 05 küljest. Rootsusid ei ole. Puhta niisama saab, ehk ära anda.
Postitatud: 22 Mär 2010 22:44
Postitas Mel
Huvitav, kas seda süsteemi ikka 01-l on olnud? 011l olen seda vast ühel korral näinud, aga nii 80-ndate aastate ja 90 alguse Nivadel on kojamehed suhteliselt tavalised. Uuematel aga on isegi kojameeste kohad ära kaotatud.