1. leht 1-st
salong vaiksemaks!
Postitatud: 09 Juun 2009 22:05
Postitas tann
küsimus elline, et mis moodi saab siksil salongi vaiksemaks peale uute tihendite ja müramatide panemist? st mis mooduseid veel oleks võimalikud?
Postitatud: 09 Juun 2009 22:27
Postitas maalo
rihmaga mootor ja 5käiguline kast.

Postitatud: 09 Juun 2009 22:30
Postitas tann
huvitav kui vaikne fiati mootor on mis peale pannakse?
5 kast nagunii plaanis panna aga kas fiati või siis originaal mootor eks näis.
samas neid matte ei taha ka väga palju panna kuna see kaal läheb liiga suureks siis
Postitatud: 09 Juun 2009 22:37
Postitas maalo
oleneb ka paljugi matist.
viltmatt võib niiskusega päris raskeks ikka minna.

kes on pannud tõrvamatti, need kurdavad kuumaga rämedat haisu

spetsiaalne müramatt on kõige parem ja ei kasvata väga kaalu kah. mõned lisakilod. Kui muidugi terve auto üle käid, siis võib arvestada jah ühe väikese inimesega pardal.
Postitatud: 09 Juun 2009 22:54
Postitas olaaf
uued rattalaagrid, vaiksed rehvid, korras veermik ja vihmarennid teibid kinni...
mootor peab olema korras - loomulikult on rihmaga mootor vaiksem kui ketiga mootor
[Muudetud: 9-6-2009 olaaf]
Postitatud: 09 Juun 2009 23:01
Postitas tann
neid renne ma ikka teipima ei hakka:D
veermik ja laagrid on korras ja mis vaja on vahetatud uue vastu.
on veel kellegil mingeid soovitusi just salongi kohapealt
Postitatud: 09 Juun 2009 23:34
Postitas motamees
Soovitada võib palju, aga...
Tagaveolise Lada kere ehitus ei võimaldagi teda teha väga vaikseks. Võib panna igatsugu müramatte, 5 käimari, Fiati mootori... mis mootori, ilma mootorita liikudeski müra suur. Põhiline müra tuleb läbi kere konstruktsioonide - Veeremise müra.
Ma panin oma massinale müramatte (pole küll kuuma ilmaga haisu tundnud) ja tegin igast muud jama. Hetkel on nagu kõige suurem müra läbi tagaluugi tulev sumbuti heli (sumbuti on originaal ja korras).
Nüüd loobusin. Kui ma kõrvaldaks selle heli ära, siis tuleks esile kohe mingi uus, jne. jne.
Ega siis nalja pärast pole parematel masinatel sillad vaheraamidel ja topelt mürapuksidega. Kui Ladal on kere ümber ehitatud, siis võib teiste asjadega tegelema hakata.

Postitatud: 10 Juun 2009 14:25
Postitas IceStorm
Tuulevihinat on vähem kuulda, kui kleepida uste ülemisse serva lisatihendid. Seda kogu klaasi ulatuses.
Tuuleklaasi kojamehed vilisevad tuule käes vähem, kui kapotile kinnitada tuuletamm ehk bugflector.
Kui pigimattide ja iseliimuva vahtplastiga kogu masin üle käia, siis on müra vähenemine salongis märgatav. Logarite olemasolul katta ka logarid kere poolt pigimattide ja vahtplastiga.
Postitatud: 19 Juun 2009 19:33
Postitas martti
Mis tuulevilin? Mu autol pole küll mingit tuulevilinat. Ukse vahele jääb sul mingi pragu v?
Postitatud: 19 Juun 2009 20:56
Postitas motamees
Algselt postitas: martti
Mis tuulevilin? Mu autol pole küll mingit tuulevilinat. Ukse vahele jääb sul mingi pragu v?
Sul sellepärast polegi tuule vilinat, et kõik muud kolinad summutavad vilina ära.
Vilinat tekitavad katuse veerennid.