1. leht 1-st
K: rooli allapoole toomine
Postitatud: 02 Juun 2009 19:27
Postitas siksaator
Osades teemades olen, siis märganud, et kasutajad on oma tagaveolistel eest rooli madalamale lasnud:rolleyes. Tekkiski küsimus, et kuidas seda protseduuri tehakse? ( mingi pildimaterjal oleks üsna hea või siis mingid näpunäited)
Loodan, et küsimus väga ajuvaba pole:rolleyes.
Postitatud: 02 Juun 2009 20:41
Postitas logman
Roolikarbil on kinnitusavad ovaalsed. Kas kõik, seda täpselt ei mäleta, aga timmida kannatab igal juhul.
Lasedki need kolm karpi kinnitavat polti lõdvaks.
Salongist keerad välja need 6-millimeetrised poldid, millega roolisammas armatuurlaua alla kinnitub.
Asemele pead leidma uued pikemad poldid.
http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=4_9251
Nüüd asetad roolisamba ja armatuurlaua vahele niipalju vaheseibe või treid neli vahepuksi vastavalt siis nii paksud, kui alla seda rooli kavatsed lasta. Lõpmatuseni muidugi seda teha ei kannata, reduktori kinnitusavad seavad piirangu.
Ülemine ots kinni pingutatud, pingutad ka karbi kinni.
Jälgi, et roolivarras väga pinge alla ei jää - muutub raskeks ja varsti on alumine nuutühendus mokas.
Ongi kõik.
Kelladeploki ja roolisamba katte vahele jääb nüüd nõme tühimik. Sinna võid toppida mida iganes. Kas katad tühimiku pikuti lõhki aetud kummivoolikuga või topid narmendavat kaltsu täis või no mida iganes

.... vastavalt maitsele ja intellektile.
[Muudetud: 2-6-2009 logman]
Postitatud: 02 Juun 2009 20:43
Postitas zajetz
selleks otstarbeks on soovitatav kasutada 05 roolikarpi ja roolisammast (sellel liigendid vahel).
Sest tavalise sambaga ei saanud mina nii madalale rooli kui tahtsin.
[Muudetud: 2/6/2009 zajetz]
Postitatud: 02 Juun 2009 20:48
Postitas logman
Algselt postitas: zajetz
selleks otstarbeks on soovitatav kasutada 05 roolikarpi ja roolisammast (sellel liigendid vahel).
Sest tavalise sambaga ei saanud mina nii madalale rooli kui tahtsin.
Sa oled kõvasti lühem kah, kui siksaator.
Postitatud: 02 Juun 2009 20:49
Postitas ando
Kas 05 roolikarbi korral on tegevuskäik samasugune, nagu Logman kirjeldas? Mis juhtub, kui kasutada 01 karpi?
PS: Ma pean ka vist rooli sama madalale saama, kui Zajetz
[Muudetud: 2-6-2009 ando]
Postitatud: 02 Juun 2009 20:58
Postitas GTA
Kel viitsimist rohkem, võib rooli hoidva karbi reguleeritavaks ka teha. Mul omal pole küll pilti, kuid vedeleb üks veneaegne taoline toode, võimalik, et rallika tarbeks kuskil tehtud.
Point siis selles, et kinnituskõrvad lõigata selle karbi küljest lahti, tagumine ots jämeda neediga kinni neetida, nii et neid liigutada ka saaks. Etteotsa paigaldada seespoolt peitepeaga kaheksane polt. Keevitust ka vaja. "Kõrvadele" eelnevalt sisselõigatud kergelt kumerad avad hakkavad selle poldi väljaulatuvat osa majutama. Otsa mutrid mis kupatuse kinni tõmbavad.
Ei tea kui lihtne seletus, aga idee on need kõrvad siis liigendina tööle panna. Omal sai selle "tehasetootega" originaalsuurusega rooli vabalt istmepadjale puhkama lasta. Ehk siis sobilik madala korvistme ja väiksema rooliga normaalselt sõitmiseks.
Logmani õpetus on kõik õige muidu. Aga eespool armatuuriservas kupatust kinni hoidvad mutrid on kaheksased. Ja polt ise armatuuri poolt keevitusega fikseeritud. Pole vaja pikemaid polte midagi otsida. Parasjagu seibe või üks kümnene mutter näiteks reguleeriks vahele ja alumised mutrid uuesti kinni.
Olen seda harrastanud juba kahel autol oma kolmest, väsitab vähem käsi ja vähemalt minul teeb elu mugavamaks.
[Muudetud: 2.6.09 GTA]
Postitatud: 02 Juun 2009 21:12
Postitas olaaf
loomulikult peab arvestama sellega, et laubaka korral ei keera allapoole toodud rool enam üles vaid alla jalgadele... tasuta lõunaid pole...
Postitatud: 02 Juun 2009 21:47
Postitas lada
Algselt postitas: olaaf
loomulikult peab arvestama sellega, et laubaka korral ei keera allapoole toodud rool enam üles vaid alla jalgadele... tasuta lõunaid pole...
Laubaka korral ei oskagi öelda, kumb etem oleks...mööda nägu pole ka miski pidu rooliga saada.
[img=640x480]
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... 7B4112.jpg[/img]
Kui rool allapoole tuua siis lööb vist vastu rinda ja ega see midagi paremat kindlasti pole.

Postitatud: 02 Juun 2009 21:53
Postitas corrado
No see lada turvalisus on niikuinii alla igasuguse arvestuse:P Pealegi ega keegi ei plaanitse ju laksu panna, kui plaanitseks siis ei saaks suht midagi teha ju, iga keevitus ja muutus kandevtalades muudab ju kere jäikust ja deformeerumiskäiku.
[Muudetud: 2-6-2009 corrado]
Postitatud: 28 Juul 2014 20:58
Postitas kristen
Eelpool jäi küsimusele vastamata, et kas 01 karbile istub 05 roolisamba nuut otsa, või peab koos karbiga vahetama, et allapoole tuue rooli?
Postitatud: 28 Juul 2014 22:36
Postitas Qunts
01 roolikarbi võll on tunduvalt lühem kui 05 roolikarbil, aga muidu peaks istuma küll.
05 roolikarbil ulatub võll kusagil 10 cm. karbist välja või oli see teistpidi ??? KRT. vana pea ei mäleta enam

Postitatud: 28 Juul 2014 23:31
Postitas reiner
Nuudid on samad.
05 roolikarbil ulatub võll salongi ning on kasutusel liigenditega sammas. Seega, jättes 01 roolikarbi ja paigaldades 05 roolisamba, siis jääb samba ja karbi vahele "wifi". Ehk asjad ei ulatu kokku..
Muidugi võid ju (lasta) teha vajaliku jupi vahele, aga lihtsam kindlasti 05 roolikarp paigaldada..
Postitatud: 28 Juul 2014 23:47
Postitas kristen
Okei, pilt selge, suured tänud!