1. leht 1-st
Mastiksi eemaldamine põhjast viisakal moel?
Postitatud: 12 Okt 2008 23:47
Postitas corrado
Niisis, vaja teisel sigullil põhjast mastiksit eemaldada, üheltpoolt tagaistuja jalge juurest sai ära kakutud see pika punnimise peale, kruvikaga toksisin jne.
Aga on ehk mingi inimlikum moodus ka seda ära saada sealt nii et põhi ka terveks jääks?
Suht kole on autot koguaeg kruvikaga taguda:P
Ise mõtlesin et äkki mingi pahtlilabidaga vahele ajada ja siis välja kangutada, aga samas kui ikka kõvasti põhja küljes kinni(ja kohati ikka on) siis ta nii naljalt sinna ei lähe, kruvikagagi probleeme:kuri
Kuidas siinsed suuremad ehitajad sellega hakkama on saanud?
Postitatud: 13 Okt 2008 00:12
Postitas Varblane
Leeklamp,pahtlilabidad ja survepesur abiks.NB vaata,et midagi õhku ei lase!
Postitatud: 13 Okt 2008 07:19
Postitas corrado
aga ma mõtlen et kas soojendades ta mitte veel kõvemini sinna põhja külge kinni ei võta? Sulab ju ja siis hästi lollakalt kleepuv

Postitatud: 13 Okt 2008 07:31
Postitas ToM
Pahtlilabidat hoiad ühe käega ja teise käega lööd vasaraga labida pihta

Postitatud: 13 Okt 2008 07:36
Postitas corrado
peale või otsa vastu käepidet?

Postitatud: 13 Okt 2008 12:43
Postitas viaccess
Peksad vasaraga kohe mastiksi pihta, plekk vibreerib ja natuke deformeerub ja pigi tuleb plõks plõks lahti. Kõige parem seda teha külmade ilmadega

Postitatud: 13 Okt 2008 13:29
Postitas carl93
Samas ka võimalus relakas ja sinna otsa traatketta taoline asjandus.mina lasin omal seest kõik puhtaks

Postitatud: 13 Okt 2008 15:48
Postitas corrado
ma ise mõtlesin ka seda traatketta värki, aga ma kardan et kus see mastiks vähe pehmem on,seal tõmbab ketta nii täis et õudne kohe:P
eks ma uurin erinevaid mooduseid siis, tõenäoliselt läheb haamer ja pahtlilabidas käiku, vb ehk ka relakaga tavalise kettaga maha lasta see
Postitatud: 13 Okt 2008 17:51
Postitas atzkarik
ma olen seda tööd kahel autol teinud! Minu tehnoloogja on niuke et soojapuhur (föön tööstuslik) ning siseviimistluseks kasutatav pahtli labidas (puu peaga ja paksust plekist).
Töö lihtne ajad algul puhuriga soojaks ning siis lükkad pahtlilabidaga maha. Aega lääb kogu autole mingi kaks-kolm tundi.
Olen proovinud rellakaga, traathari rullib ainult pigi ühest kohast teise. Koputades tulevad ainult need kohad ära mis on alt lahti,ning see mis alt lahti saad väga edukalt ka pahtli labidaga lahti lükata. Ning autol ei tekki mõlke põhja.
Aga jõudu ega see üks nokkimis ja närvi nõudev töö on!!
Postitatud: 13 Okt 2008 19:27
Postitas ToM
Algselt postitas: corrado
peale või otsa vastu käepidet?
Käepideme vastu ikka:D Põhja alt pole veel võtnud, küll aga seest võtsin originaal mastiksi välja.
Algselt postitas: viaccess Kõige parem seda teha külmade ilmadega
Just just, see pahtlilabida meetod töötab ka külmaga paremini, mastiks läheb siis kõvaks ja murdub üsna lihtsalt küljest ära
Ma ei tea täpselt kas ja kuipalju see põhjaalune mastiks erineb sellest, mis põrandal on (eeldan et originaal värk on suht sarnane).
Minu masina põrand siis alguses:
ja pärast natukest pahtlilabidaga toksimist ja lahustiga pesemist:
Seda tööd tegin ka siis talvel, suvel nokkisin huvipärast tagant natuke, tuli teine ikka palju vaevalisemalt ära. Talvel ikka korra lõid ja mastiks lendas kahte lehte:D Põhja alt küll vast nii mõnus teha pole...
