1. leht 1-st
K: Klaasi soojendusniitide parandamine.
Postitatud: 29 Mär 2008 16:31
Postitas reiner
Lugu selline, et tagaklaasi soojenduseniitidest 3 vigased. Vead silmaga nähtavad. Muretsesin endale seda parandamiseks mõeldud "möginat", aga küsimus nüüd selline:
Et kas see ühendust mitteandev koht tuleb täielikult eemaldada või tohib uue aine sellele peale kanda?
Eks niidile tuleb maalriteip äärde tõmmata, et tervet klaasi selle ainega kokku ei teeks.
Postitatud: 29 Mär 2008 22:28
Postitas olaaf
sa oleks pidanud enne selle mögina ostmist küsima foorumist,
lihtsam on kohe osta uus klaas

mul pole ükski mögin pidama jäänud...
Postitatud: 30 Mär 2008 00:18
Postitas motamees
Algselt postitas: olaaf
mul pole ükski mögin pidama jäänud...
Olen Olku saatusekaaslane. Lihtsam osta jah uus klaas. Minu mäletamist mööda oli soendusega klaasi hind 400eek.
Postitatud: 30 Mär 2008 19:35
Postitas gigull
Veerennis oli 500 EEK-i
Kui keegi odavamat kohta teab võib siia teada anda.Soovitavalt tallinnast.
Postitatud: 31 Mär 2008 08:24
Postitas Mel
Minul on selle möginaga vastupidised kogemused.
Töötab küll. Ühendust mitteandvat kohta ei tule eemaldada. Puhastad kohad, mis katki atsetooniga ära. Minul oli mögina pudelis kaasas triibu laiuse praoga kleeppaber, aga eks maarliteip ajab ka asja ära.
Ma täpselt enam ei mäleta, aga arvan, et kandsin katkisele kohale 3 kihti ainet.
Selle ainega parandatud kohad on suurema takistusega ehk neist kohtadest sulatab jää kiiremini ära kui originaalne punane triip.
Ainega tehtud kohtadest pole mina täheldanud ei läbi põlemist või katki minemist ja kui triip tööle ei hakanud, siis tuvastasin, et punasel osal on ikka veel praod sees. Nüüdseks 2 talve ennast õigustanud.
Postitatud: 31 Mär 2008 08:34
Postitas viaccess
Vene ajal tehti nii: Katkise koha väljapoole asetati magnet ja parandus koha peale määriti Moment liimi ja rauapuru segu. Kui liim ära kuivas võis magneti ära võtta
