K: Klaasi soojendusniitide parandamine.

K: Klaasi soojendusniitide parandamine.

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

K: Klaasi soojendusniitide parandamine.

Postitus Postitas reiner »

Lugu selline, et tagaklaasi soojenduseniitidest 3 vigased. Vead silmaga nähtavad. Muretsesin endale seda parandamiseks mõeldud "möginat", aga küsimus nüüd selline:
Et kas see ühendust mitteandev koht tuleb täielikult eemaldada või tohib uue aine sellele peale kanda?
Eks niidile tuleb maalriteip äärde tõmmata, et tervet klaasi selle ainega kokku ei teeks.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sa oleks pidanud enne selle mögina ostmist küsima foorumist,
lihtsam on kohe osta uus klaas :) mul pole ükski mögin pidama jäänud...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: olaaf
mul pole ükski mögin pidama jäänud...
Olen Olku saatusekaaslane. Lihtsam osta jah uus klaas. Minu mäletamist mööda oli soendusega klaasi hind 400eek.
C
g
gigull
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juul 2006 01:29
Asukoht: saku vald
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas gigull »

Veerennis oli 500 EEK-i
Kui keegi odavamat kohta teab võib siia teada anda.Soovitavalt tallinnast.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Minul on selle möginaga vastupidised kogemused.
Töötab küll. Ühendust mitteandvat kohta ei tule eemaldada. Puhastad kohad, mis katki atsetooniga ära. Minul oli mögina pudelis kaasas triibu laiuse praoga kleeppaber, aga eks maarliteip ajab ka asja ära.
Ma täpselt enam ei mäleta, aga arvan, et kandsin katkisele kohale 3 kihti ainet.
Selle ainega parandatud kohad on suurema takistusega ehk neist kohtadest sulatab jää kiiremini ära kui originaalne punane triip.
Ainega tehtud kohtadest pole mina täheldanud ei läbi põlemist või katki minemist ja kui triip tööle ei hakanud, siis tuvastasin, et punasel osal on ikka veel praod sees. Nüüdseks 2 talve ennast õigustanud.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Vene ajal tehti nii: Katkise koha väljapoole asetati magnet ja parandus koha peale määriti Moment liimi ja rauapuru segu. Kui liim ära kuivas võis magneti ära võtta :D
Jupid Venemaalt!
Vasta