1. leht 1-st
01 uksed ja uksesisu + muu margi elektriakna mootorid
Postitatud: 24 Veebr 2008 11:06
Postitas masuurik
Tere.Päevakorras siis elektriakende paigaldamine.Kuna üühel tuttaval on 110 ja olen temal aknasüsteemi trossi parandanud ,siis tuli mõtte osta 4 mootorit ning need enda klassikule panna.Ehk on keegi kursis rohkem kuidas see süsteem koos töötama hakkaks?
Mõtlen siis nii,et mootor tuleks 110 ja trossisüsteem ja rullikud jäävad samaks.Vända mehhanismi hakkab ühesõnaga mootor ajama.Mootor ise tundus hea väike, mis lada ust arvestades oleks hea lahendus.
Ehk keegi 110 omanik või muidu natuke rohkem uuema lada ust seest näinud tegelane oskab kaasa rääkida.Ei taha päris ehku peale mootoreid ostma minna.Ja huvitaks veel mootori juhtimise süsteem.Nimelt elektriline pool...releed ,lülitid...Kas on ka keeruline süsteem?
Kui keegi leiab huvitavaid ja häid lahendusi piltidena oleks huvitatud.
[Muudetud: 24-2-2008 zigulimasuurik]
Postitatud: 24 Veebr 2008 15:37
Postitas IceStorm
Olen isegi viimasel ajal selle kohta uurinud. Kõige õigem oleks üks mootor osta ja vaadata, kuidas seda originaalsüsteemi paigaldada annaks ja kas mootoril piisavalt võimsust akna liigutamiseks. 11x seeria Ladadel tundub see aknaliigutamissüsteem kergemini käivat. Seega tuleks ehk trossisüsteem samuti välja vahetada. Kuidas see aga aknasiiniga sobib on jällegi küsimus.
110 süsteem:
http://www.autocat.ru/catalog/?model=10&group=43#39190
Vene lehtedel paistis ühe mootori hind 460 RBL kanti jäävat.
Mitmed eelnevad küsimused jäävad ikkagi õhku.
Postitatud: 24 Veebr 2008 15:55
Postitas Raxo
Tundub selline standardmootor olevat.
Mootor originaalsüsteemi küljes...
...ja ukse sees.
[Muudetud: 24.2.2008 Raxo]
Postitatud: 24 Veebr 2008 16:02
Postitas masuurik
Nagu ma aru saan on sul ka 11x seeria mootor?
Kui on siis räägi aretamisest ja töökindlusest , samuti elektripoolest.
Postitatud: 24 Veebr 2008 16:14
Postitas Raxo
Ei, Sierra/Volvo mootorid. Identsed. Seda mõtlesingi "nagu standardmootor" all
Ja siiamaani töötavad. Läbi lülitite lähevad mootorisse kaks "+" juhet ning lülitades muudetakse emma-kumma polaarsust.
[Muudetud: 24.2.2008 Raxo]
Postitatud: 24 Veebr 2008 16:35
Postitas masuurik
Kuidas ruumipuuduse üle kurta saab ja kui kiiresti sul üles alla käivad?
Ja kuidas on sulgumise ja avamise lõpp tehtud?Mingi relee katkestab voolu või kuidas? Ühesõnaga et mootorit üle ei koorma.
Ja anna oma hinnan ka kuidas rahule jäid ...tasus ära? tööd palju?
Kas sul 4 akent sellise süsteemiga...? kas tagumised on natuke teistmoodi kui esimesed?
[Muudetud: 24-2-2008 zigulimasuurik]
Postitatud: 24 Veebr 2008 16:50
Postitas Raxo
Elektriga töötavad ainult esimesed aknad.
Ruumist puudust ei tundnud.
Avamise ja sulgumise lõpp on algeline, s.t. lasen lüliti lahti

Aknad liiguvad suhteliselt aeglaselt, põhjusteks oleks originaalsüsteem ja takistavad tihendid/reguleerimata siinid.
Natuke vajaks veel timmimist, kuid olen rahul. Sain teha huvitavat aretustööd ning enam ei pea suvel kõrvale koogutama, et akent alla kerida. Pealegi ei maksnud see sentigi, kuna lülitid ja mootorid sain autosid lammutava sugulase käest.
Postitatud: 24 Veebr 2008 16:53
Postitas masuurik
kummad paremad kas volvo või sierra?
Samas oleks huvitav teada milliste muude markide mootoreid pandud on?!
Huvi oleks just levinumate markide osas kuna ei viitsi kümneid romulaid läbi käija.
Mõtlen ,et kui sul raskelt käivad siis mul on 05 klaasid...see võib veel raskemini käima panna.
Postitatud: 24 Veebr 2008 16:58
Postitas Raxo
05'e klaasidega võib sul ruumipuudus tekkida küll. GTA pani vist mingi Alfa Romeo süsteemi sinna, mootor teises kohas ja liigutab aknaid kiiremini.
Volvol ja Sierral olid täpselt samad mootorid, made in Germany.
Postitatud: 24 Veebr 2008 17:06
Postitas masuurik
eks lähiajal tuleb see asi kätte võtta.Samas vaja peenikest ja tubli vedamisega mootorit.Neid alfa mootoreid jube vähe saada ma arvan.
[Muudetud: 24-2-2008 zigulimasuurik]
Postitatud: 24 Veebr 2008 17:16
Postitas Raxo
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=14399
GTA'l hoopis mootor teises kohas, trossipool otse mootori otsas ning lühemad trossid. Aga ma ei tea, mille mootorid tal on.
Postitatud: 25 Veebr 2008 11:20
Postitas GTA
Opel Kadett/Pontiac Le Mans'i mootoreid kasutan. Ukse sisse nad jeeli-jeeli mahtusid, ent kuidagi ukse alla serva. Paksust jäi mootor+trossipooli kompotil terve lada ukse jagu, nuputamist jagus. No ja nagu arvasite juba, siis tagumisi klaase liikuma panna pole üldse keeruline, ega ka kopika esimesi. Aga 05 klaasid liiguvad nö. "kahe trossi" abil üles-alla ja mootori kuhugi mujale paigutamine nõuab natuke nuputamist, et asi ka toimima hakkaks. Ja klaasi külge liimitud kronsteinid on ka toredad:)
Alfa mootoritest olen lihtsalt kuulnud, et võiksid sobida, 33 omad siis, et pidavat ka olema trossisüsteemiga tehasest. Võib-olla, et ongi, ise pole neid näinudki.