1. leht 1-st

probleem salongi soojendusega

Postitatud: 30 Nov 2007 20:54
Postitas kase62
autoga sõites kõik OK,kohapeal seistes pöörded 900 mootori temp.90 ventika tööle pannes tuleb alguses tulist õhku, siis läheb järjest jahedamaks.
kui pöörded on üle 1200 tuleb täitsa tulist õhku.
kust viga otsida?:puzzled

Postitatud: 30 Nov 2007 21:02
Postitas SexSix
See soenduse radikas on nagu filter-kogub kõiksugu tahked osad mis veesüsteemis liiguvad endasse.Seega oleks vaja radikas läbi pesta.Võibolla on vähe "tosooli"?Veepump võib olla valesti koostatud,ei pumpa piisavalt "tossoli" ringi madalatel pööretel.

Postitatud: 30 Nov 2007 21:09
Postitas kase62
radikas on maha võetud ja on puhas,

Postitatud: 30 Nov 2007 22:03
Postitas SexSix
Kas sa veepumbaga viimasel suvel pole jändand?Tiiviku ja korpuse(kuhu lähevad voolikud külge)vahe peab olema 0,9-1,3mm.

Postitatud: 30 Nov 2007 22:39
Postitas kase62
ühendasin soojendus radikasse minevad voolikud lahti,panin nende kahe vooliku vahele läbipaistva vooliku ringlus oli normalne.

Postitatud: 30 Nov 2007 23:31
Postitas logman
Sedasi võib ringlus normaalne olla.
Aga kui radika sees on väiksemgi ummistus või on kapillaaride seinad seestpoolt kaetud katlakiviga, siis tekibki see effekt, et soojenduse vent jahutab radika tühikäigul lihtsalt liiga maha.
Vedelik ei ringle ainult sik-sakiliselt mööga kapillaare. Kui see nii oleks, mis siis viga :). Oleks väga hea, lausa superküttekeha. Paraku on otsavannid avatud ja kui kapillaarid täielikult umbes, käib vool ainult torust sisse ja kohe teisest välja.
Ma ei tea, kas su autol on vasest või alumiiniumist radikas. Pildil samara aluradikas, millel veel plastmassist spiraalid sees, et läbivoolu aeglustada ja soojust ühtlaselt jaotada. Lõhkusin remondi eesmärgil ta laiali, sest ühe vanni kinnitus oli ebatihe - tilkus läbi. Remontimata siiani, kuid sooja andis see tükk maad viletsamalt, kui uus, mille poest ostsin.
Plastspiraalide ümber oli kogunenud paras hunnik peenikest vedela mulla taolist roostevärvi löga, mis takistas vedeliku ringvoolu.
Vedelik valib kergema tee. Läbipesemisest sellise radika juures suuremat abi pole. Kas ostad uue, või lammutad vana lahti ja teed siis puhtaks. Vannide pidamasaamine on uus küsimus.


[Muudetud: 30-11-2007 logman]Pilt

Postitatud: 01 Dets 2007 08:13
Postitas SexSix
Tagaveolise messingradikal on toru ja soojakraani kinnituval otsal vahesein.Kõik tosool käib läbi vastas vannist.Vala vesi ühest august sisse ja loksuta ja proovi teise augu kaudu välja valada.Tavaliselt tuleb sealt roosteollust välja.

Postitatud: 01 Dets 2007 09:42
Postitas tiit
Algselt postitas: SexSix
Vala vesi ühest august sisse ja loksuta ja proovi teise augu kaudu välja valada.Tavaliselt tuleb sealt roosteollust välja.
Veel parem kasuta kuuma vett koos katlakivi eemaldajaga. Ja loomulikult - veepump korda!!!

Postitatud: 03 Dets 2007 21:24
Postitas kase62
radikal ei saa ju viga olla ,kui tuleb tulist õhku sõites

Postitatud: 03 Dets 2007 21:55
Postitas Indy
Algselt postitas: kase62
radikal ei saa ju viga olla ,kui tuleb tulist õhku sõites
Sõites ventilaatorit kasutades on õhu läbivool soojendusradiaatorist hoopis tugevam ja jahutab maha.
Enda kogemustest - uus radiaator peale ja OK, eks hiljem juba aega vanaga tegelda, kas pesta või Kuusakoskisse ;)

Postitatud: 04 Dets 2007 11:19
Postitas mummik
aRVAN KA ,ET IKKA VIGA VÕIB OLLA RIBIDE UMISTUSTES,seda enam on see tõele lähemal,kui oled vahepeal kasutanud ka karedat vett.s.t. kraani vett.tuleb teha KORRALIK läbipesu ja ma arvan,et asi saab korda.Igatahes oma radikaga toimisin nii ja asi paranes.Mina isiklikult võtsin ülemise paagi maha ja torkasin ribid läbi.Seejärel pesin surve veega ja pätast kuivamist jootsin paagi jälle kohale.Kui sul on tahtmist jamada,siis sellest on abi.Muidugi on tegemist ja pead olema ka ettevaatlik,et ei torgiks millegi jäme“damaga,sest need torud ise on vägagi aprad,eriti ,kui on tegemist katlakiviga.

Postitatud: 04 Dets 2007 13:31
Postitas SexSix
Ärge parkige puude alla-näide...Pilt